Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ergens is het niet normaal dat je zo veel geld kwijt bent aan je ziektekosten terwijl de contributie van je verzekering ook steeds hoger wordt...
Balen dat de medicijnen niet helpen...
Spekkie ook welkom

Arts vond dat ik maar naar een psychiater moest, zat tussen mijn oren. Jammer voor hem is dat ik daar al liep, voor andere dingen, en dat hij geen enkele reden zag psychisch voor mijn hoofdpijn. Toen werd het spierspanningshoofdpijn, maar dat spreken mijn osteopaat en manueeltherapeut/fysio weer tegen... Ik heb de hoop maar opgegeven en hoop er 'overheen te groeien'. Heb nu bijna elke dag een middagdutje nodig, dan red ik het wel tot half 11 's avonds. Stappen doe ik eigenlijk nooit meer, voor mij is 12 uur erg laat en dan ben ik daarna niks meerd waard voor een paar dagen. Is ook nogal lastig met school, ze kunnen/mogen er geen rekening mee houden, omdat ik geen diagnose heb

Dat moet niet kunnen eigenlijk doctoren lijken wel te leren niet meer te willen zoeken naar de oorzaak van iets. Ik loop al vanaf mn 3 de levens jaar met deze buik en de pijnen maar werd af gedaan als jeugdigheid.
wel rot dat je de puf niet hebt voor rijden, heb je al aan een second oppinion gedacht bij een andere HA?