Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Nouka schreef:Mijn vriend kwam gisteravond thuis met een Catrice lakje![]()
http://www.belindapol.nl/wp-content/upl ... rpet-3.jpg
070 Caught on the Red Carpet
Wauwww die moet ik hebbenHoop trouwens dat je vriend 'm voor jou gekocht heeft en niet voor zichzelf..?
Aranel schreef:En dankzij dit topic heb ik gister ook via mp 5 nagellakjes van china glaze besteldOf nouja, 4 van cg en een crack nagellak. 12,50 exclusief verzendkosten, dat is niet heel veel toch?
Marije__ schreef:Aranel schreef:En dankzij dit topic heb ik gister ook via mp 5 nagellakjes van china glaze besteldOf nouja, 4 van cg en een crack nagellak. 12,50 exclusief verzendkosten, dat is niet heel veel toch?
Wow dat is helemaal niet veel! ik kocht een keer een CG in de winkel.. 7 euro
via waar heb je die besteld?
CinTwiZo schreef:Ik heb sinds ik lange nagels heb ook graag een leuk kleurtje erop.
Heb wel iets nieuws omdat ik gek werd van de droogtijd en het snelle beschadigen.
Het is een gel in een potje die je gewoon al lak aanbrengt. Laat het voor 15euro bij de manicure doen.
Bij mij blijft het echt wel 5 weken zitten en dan moet het echt overnieuw omdat ik dan uitgroei heb.
Heb nu frenchCitaat:Wat je kunt doen als nagellak dikker word en dus te dik om aan te brengen (wat al snel gebeurt met die snel droogende nagellakjes) is een beetje (niet te veel, beter nog een x over doen dan te veel!) aciton erin doen, daardoor woord het weer vloeibaar, als je er echter teveel in doet gaat je nagellak kapot..dus dus t met maten (desnoods wat papier ermee bedrenken en uitknijpen zodat het duppelgewijs gaat.)
Je hebt toch ook echte nagellak verdunner??? Lijkt me beter dan aceton erin doen