Delphi schreef:Hoi,
fijn dat de dopler en echo goed waren. Maar waarom hebben die andere gezegd dat er zoveel risico´s zijn aan je kindje langer te laten zitten en wat zijn die risico´s dan?
Want als je kindje goed groeit en je CTG is steeds goed, lijkt me dat een goed teken. Bij de dopleronderzoeken is toch nog nooit echt uitgekomen dat de doorstroming minder is geworden ten opzichte van eerdere onderzoeken?
Het zou mooi zijn als blijkt dat je kindje het nog goed maakt in je buik en het dus nog even kan blijven zitten!
Bij twijfel kun je altijd een second opinion vragen bij een andere gyn!
de doorstroming is niet verslechterd, maar is nog steeds niet 100% er is dus wel degelijk een risico en krijg dan ook al die tijd al te horen da we blij moeten zijn als het de 37 weken haalt om te blijven zitten en dat we meer risico niet moeten nemen.
vandaag de gyn gesproken en het blijkt dus dat de andere gyn niet mijn hele dossier had gelezen en dus een conclusie had getrokken uit wat hij nu zag en omdat hij op vakantie was geweest wist hij niet het gehele verhaal.
mag dus absoluut niet naar huis, krijg gewoon de zelfde controles en word gewoon aanstaande dinsdag of woensdag ingelijd.
ook tussendoor weg gaan kan ik beter niet doen zei ze.
ze houden je echt niet zomaar 3 weken in het ziekenhuis, er zijn mensn die naar huis gestuurd worden met 2cm ontsluiting. de placenta is niet goed, de doorstroming van de navelstreng is niet optimaal en het vruchtwater is aan de krappe kant.......
maar het is wl positief om te weten dat hij flink gegroeid is de afgelopen tijd en er dus grote kans is dat hij gewoon normaal is als hij geboren word