Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SofieHavan schreef:Heeft iemand ervaring met Cerazette?
Ik heb 2 tromboses gehad op 3 jaar tijd en nu ben ik van de pil gehaald.
Ik heb eerst een maand met de nuvaring gewerkt, wat uiteindelijk ook niet mocht ivm de hormonen en nu neem ik Cerazette.
Op internet vind ik helaas dat deze pil niet zo veilig is ivm zwangerschappen enzo.
Ik probeer ze steeds stipt te nemen maar moet toegeven dat er soms ook wel een uur of 2verschil kan inzitten.
Op de bijsluiter zegt men dat ik ze steeds binnen de 12u moet nemen, dus dat het geen kwaad kan. Mijn arts zei dat ze ongelooflijk stipt moest genomen worden.
Zijn er soms mensen wiens menstruatie uitbleef bij het gebruik van Cerazette?
Andere bijwerkingen?
SofieHavan schreef:Lorettte, idd doorbraak bloeding. Zo lang na elkaar kon ik mijn pil ook niet doornemen.
Bedankt, lammie2701 voor de reactie. Ik ga er ook proberen stipt mee te zijn. Ik hoop dat'k er geen problemen mee krijg ze..
SofieHavan schreef:T probleem is dat ik hem niet vergeet, maar hem gewoon niet bij hebik heb nogal een chaotisch leven. Hierdoor kan ik niet 1 tijdtstip bedenken waarop ik hem zeker kan nemen. Ofwel ben ik niet thuis, zit ik op m'n paard, in de auto, in de bios, noem maar op
SofieHavan schreef:T probleem is dat ik hem niet vergeet, maar hem gewoon niet bij hebik heb nogal een chaotisch leven. Hierdoor kan ik niet 1 tijdtstip bedenken waarop ik hem zeker kan nemen. Ofwel ben ik niet thuis, zit ik op m'n paard, in de auto, in de bios, noem maar op
lammie2701 schreef:Nagini schreef:Ja, precies wat ik zei dus
ja inderdaad....maar amoxicilline is ook een vrij heftige en sterke antibiotica die dus erg lang doorwerkt...veel anderen zijn met een week wel uit je lichaam...