Meer sporten, Wie doet er mee? :D

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: Meer sporten, Wie doet er mee? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 13:17

zo net 1150 m gezwommen.
en woensdag kan ik lekker om half 7 opstaan om te gaan zwemmen :')

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 14:49

wat zijn jullie allemaal sportief zeg! ik heb vandaag nog helemaal niks gedaan. slecht he?
ik denk dat ik straks nog wel even op de fiets stap? of een eind met de hond ga wandelen.
en morgen sowieso weer fitnissen. :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:23

vandaag weer gelopen met de hond en hardgelopen. Moet eigenlijk ook nog even naar stal maar geloof niet dat ik het op kan brengen... Dan morgenochtend maar..

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:26

Ik ga vandaag ook niks doen hoor.. heerlijk toch..
Planning voor aankomende week:
Maandag 16.30 fitness (1,5 uur)
Woensdag 15.00 fitness (1,5 uur)
Donderdag 19.30 fitness en sh'bamm (1,5 uur)
Zaterdag 11.00 fitness (1 uur)

Ik heb een schema op laten stellen, waarin ik de ene keer mijn benen, buik, billen en schouders train en de andere keer de armen, buik, borst en rug.
Voor de krachttraining altijd een kwartier op de crosstrainer en na de tijd 20 minuten op de loopband.

Voor het uurtje sh'bamm ga ik vaak even een half uurtje cardio en buikspieren doen.

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:38

Heb net weer een wandeling met bepakking gehad.. Vrij kort, maar een kilometer of 9.. Ik had 14,2 kg mee, bijna bij de 15kg *\o/*

Nu nog even flink leren voor herkansingen en als alles lukt misschien nog paardrijden..

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:24

hier lekker naar de sportschool geweest; cardio dus ga morgen even kracht doen

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 10:30

vandaag kan ik niet echt veel gaan doen helaas.
straks dus maar even wat op de wii gaan doen, niet super maar het is iets.
zelf ben ik er dus net achter gekomen dat ik nu een platte buik heb, heerlijk eindelijk resultaat.
tja ik heb er ook veel voor zitten doen op dagen dat ik niet kan/mag sporten eet ik minder op dagen dat ik veel sport eet ik nog een halve blok tofu meer.
( trouwens er is een boekje voor diabeten en daar staan me toch handige dingen in met ook hoeveel je van iets mag enzo )
dus hier gaat het super woensdag ga ik om half 7 zwemmen en morgen ga ik lekker een flinke wandeling met mijn paard maken en daarna even een rijles meepakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:35

Ik heb na een paar luie dagen nu net les 1 van Vlaanderen sport gedaan (hardlopen), en ga morgen weer zwemmen! :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:00

zo net anderhalf uur paardgereden en nog 1 uur bij mijn eigen geweest, met andere woorden veel gerend.
morgen gaat hier om half 7 de wekker en op naar het zwembad

lovehorses4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:12

hallo Bokkers,

Ik had een vraag. Ik ga sinds kort naar de sportschool. Ik heb mij voor donderdag ingeschreven voor een les Zumba op de sportschool, maar mijn coordinatie is niet echt goed en kan de danspasjes niet in een heel snel tempo doen. Is dit een probleem??

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:32

vraag het anders even op de sportschool.
snel zal het wel gaan ;)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:43

Vandaag had ik even een mega-zondig dag! Heb lekker eten laten komen en niet gesport. Wel genoeg gezweet, maar niet van ht sporten, haha. Heb vandaag mijn eindgesprek gehad voor mijn opleiding en mag mezelf nu officieel dietist noemen! Yay!!!

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:57

secricible schreef:
Vandaag had ik even een mega-zondig dag! Heb lekker eten laten komen en niet gesport. Wel genoeg gezweet, maar niet van ht sporten, haha. Heb vandaag mijn eindgesprek gehad voor mijn opleiding en mag mezelf nu officieel dietist noemen! Yay!!!

Gefeliciteerd! Nu kan je ons allemaal adviseren hoe we het best de kilootjes eraf kunnen krijgen??? :+

Ik heb net weer gefietst, 2 kilometer meer dan de vorige keer. Het ging wel lekker :j

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:51

secricible schreef:

Gefeliciteerd zeg! :D

Vanavond 2 paarden gereden, verder 2x naar school en terug gefietst.. That's it, zo'n beetje. Morgen outdoordag, dat wordt hopelijk wat sportiever :P

OMGponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:57

secricible schreef:

Kun je mij dan vertellen waarom ik niet afval? :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:02

Haai mag ik me ook melden?

Neem me al minstns een half jaar voor om meer te gaan sporten, wil eigenlijk weer veel gaan paardrijden, maar heb zelf geen paaerd en hier in de omgeving is ook geen bijrijdpaard te vinden ook niet :(
Dus dan maar fitnes, maar ik vind dat zoooo saai, houdt het echt met moeite een uur vol...
Wil dus eigenlijk gaan zwemmen maar alsi k een half uur in chloorwater zwem heb ik de dag erna ooronsteking.. Dus eigenlijk blijft er weinig voor me over :(

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:02

OMGponies schreef:
secricible schreef:

Kun je mij dan vertellen waarom ik niet afval? :')

_/-\o_

Dat vraag ik me nou ook altijd af :=

OMGponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:12

Barbabientje schreef:
Haai mag ik me ook melden?

Neem me al minstns een half jaar voor om meer te gaan sporten, wil eigenlijk weer veel gaan paardrijden, maar heb zelf geen paaerd en hier in de omgeving is ook geen bijrijdpaard te vinden ook niet :(
Dus dan maar fitnes, maar ik vind dat zoooo saai, houdt het echt met moeite een uur vol...
Wil dus eigenlijk gaan zwemmen maar alsi k een half uur in chloorwater zwem heb ik de dag erna ooronsteking.. Dus eigenlijk blijft er weinig voor me over :(

Wat vind je van hardlopen, fietsen, tennis, voetbal, dansen, wandelen met de hond als je die hebt, nordikwalking :')?

Overigens is een half uur per dag achter elkaar (met adempauze) touwtje springen, sprinten, trap op en af rennen ook super effectief.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:14

haha oke heb je even?! :=

Hardlopen; verschrikkelijk saai
fietsen; nog saaier
tennis; beetje raar om in mn eentje te doen :+ Plus dat ik net mijn lidmaatschap op heb gezegd omdat ik toch nooit ging :=
voetbal: levensgevaarlijk
dansen: mag niet van mijn vriend :+ Die schaamt zich dan dood :=
Hond: allergisch voor

en over nordikwalking zullen we het maar niet hebben dan he :')

Ging eerst altidj heel enthousiast een uur op de WII, maar die is officieel van mn zusje, dus staat bij mn ouders, maar ik denk dat ik die morgen gewoon meesneek naar mijn huis := Missen ze toch niet :n

OMGponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:17

Ik mag ivbm mijn blessure niets anders dan wandelen en fietsen, maar als ik elke dag nieuwe muziek op mijn mp3 speler zet en flink door trap is het best te doen.
Helemaal als ik super foute jaren 90 muziek op mijn mp3 speler zet. :')

Ik denk dat als je elke dag een uur gewoon in je woonkamer gaat dansen op de spice girls dat je ook wel af valt hoor. :')

Anders is er altijd nog disco zwemmen. :')

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:24

Ik heb een polsblessure en kan wel gaan zwemmen, gelukkig :D

Gefeliciteerd!! meteen mijn vraag; wat vind je van Sonja Kimpen?

OMGponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:25

Armaris schreef:
Ik heb een polsblessure en kan wel gaan zwemmen, gelukkig :D

Gefeliciteerd!! meteen mijn vraag; wat vind je van Sonja Kimpen?

Hmm ik heb een pols blessure en mag juist niet zwemmen. :\

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 08:20

ik ben net gaan zwemmen straks stap ik misschien toch maar even op de fiets.
oke het blijft bij misschien litteken voelt alsof het ieder moment open kan barsten.
morgen ga ik even lekker rusten denk ik.
ooh en voor de mensen die willen afvallen eet heel veel eiwitten

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 17:12

Haha, ik begin wel een zelfstzndige praktijk voor bokkers! Banen zijn er toch niet te vinden, lol!
Ik ga straks nog even hardlopen, morgen zwemmen en hardlopen. Vanochtend vroeg nog paard gereden.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 17:38

Hallo!
ik wil graag ook weer meer gaan sporten vanaf morgen.
een tijd ging het heel goed. Deed start to run en P90 en paardrijden en fietsen naar school. Maar nu heb ik de laatste tijd een enorme dip en gaan er zon 2 choco repen per dag door en sporten doe ik nu ook al zon 1,5 week niet. maar de knop moet echt weer om. moet weer gezond gaan eten en sporten! Dan zit ik zoveel lekkerder in mn vel..
morgen begin ik weer met P90! Verder 20 minuten naar school fietsen. En ga met mijn moeder winkelen dus dat is ook wat beweging haha. Vrijdag ga ik weer hardlopen. Ben bij les geëindigd 15 van start to run