en woensdag kan ik lekker om half 7 opstaan om te gaan zwemmen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Vandaag had ik even een mega-zondig dag! Heb lekker eten laten komen en niet gesport. Wel genoeg gezweet, maar niet van ht sporten, haha. Heb vandaag mijn eindgesprek gehad voor mijn opleiding en mag mezelf nu officieel dietist noemen! Yay!!!
secricible schreef:Vandaag had ik even een mega-zondig dag! Heb lekker eten laten komen en niet gesport. Wel genoeg gezweet, maar niet van ht sporten, haha. Heb vandaag mijn eindgesprek gehad voor mijn opleiding en mag mezelf nu officieel dietist noemen! Yay!!!

OMGponies schreef:secricible schreef:Vandaag had ik even een mega-zondig dag! Heb lekker eten laten komen en niet gesport. Wel genoeg gezweet, maar niet van ht sporten, haha. Heb vandaag mijn eindgesprek gehad voor mijn opleiding en mag mezelf nu officieel dietist noemen! Yay!!!
Kun je mij dan vertellen waarom ik niet afval?

Barbabientje schreef:Haai mag ik me ook melden?
Neem me al minstns een half jaar voor om meer te gaan sporten, wil eigenlijk weer veel gaan paardrijden, maar heb zelf geen paaerd en hier in de omgeving is ook geen bijrijdpaard te vinden ook niet![]()
Dus dan maar fitnes, maar ik vind dat zoooo saai, houdt het echt met moeite een uur vol...
Wil dus eigenlijk gaan zwemmen maar alsi k een half uur in chloorwater zwem heb ik de dag erna ooronsteking.. Dus eigenlijk blijft er weinig voor me over
?
Plus dat ik net mijn lidmaatschap op heb gezegd omdat ik toch nooit ging 
Die schaamt zich dan dood
Missen ze toch niet