XmissdaphX schreef:
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlies94 schreef:Ik heb mijn navelpiercing nu 7 maanden en onderaan ettert het ook heel veel vaak bloed en losse vellen pus etc. zou dat hetzelfde kunnen zijn?XmissdaphX schreef:
__Robijn__ schreef:Marlies94 schreef:Ik heb mijn navelpiercing nu 7 maanden en onderaan ettert het ook heel veel vaak bloed en losse vellen pus etc. zou dat hetzelfde kunnen zijn?
zit je er veel aan met vieze handen?? Je moet er echt zo min mogelijk aan zitten en alleen als je in de douche staat met schone handen m heen en weer halen zodat ie niet vast gaat zitten.. en iedere dag nog blijven wassen met de zeep. Het duurt minstens een jaar voordat ie helemaal goed is genezen!
Ik heb gelukkig nooit last ermee gehad, nooit ontstoken geweest of iets.
x_Elise schreef:Ik word ook helemaal gestoord van mijn navelpiercing.
Hij heeft 1 week niet gezeurd en dat was de week na het zetten
Na 2 maanden heb ik een dikke ontsteking gehad waar ik ook zalf van de dokter voor had gekregen. Na ongeveer 6 maanden was ineens het bolletje foetsie op zaterdagavond wanneer natuurlijk niemand bereikbaar dus toen ik maandag terug ging was hij bijna helemaal dicht maar toen toch door laten prikken.
In de tijd daarna komt er regelt de binnenkant uitzetten. Tenminste, ik denk dat het de binnenkant is want het is iets harder vel zegmaar. En er komt dagelijks troep uit en volgens mij issie aan het uitgroeien
Ligt wel allemaal aan mezelf want ik zit er teveel aan, ik ben een stuk dikker geworden en draag hoge paardrijbroeken. Zit er ook aan te denken om hem eruit te halen, af te vallen en daarna opnieuw te prikken.
Heb hem nu overigens een jaar
Citaat:Een piercing kan niet vast gaan zitten..
Debbbie: of het zeer doet, verschilt per persoon. Ff doorbijten dus en dan ben je een ervaring én een mooie piercing rijker.
Ik heb 60 euro betaald voor me tragus
__Robijn__ schreef:x_Elise schreef:Ik word ook helemaal gestoord van mijn navelpiercing.
Hij heeft 1 week niet gezeurd en dat was de week na het zetten
Na 2 maanden heb ik een dikke ontsteking gehad waar ik ook zalf van de dokter voor had gekregen. Na ongeveer 6 maanden was ineens het bolletje foetsie op zaterdagavond wanneer natuurlijk niemand bereikbaar dus toen ik maandag terug ging was hij bijna helemaal dicht maar toen toch door laten prikken.
In de tijd daarna komt er regelt de binnenkant uitzetten. Tenminste, ik denk dat het de binnenkant is want het is iets harder vel zegmaar. En er komt dagelijks troep uit en volgens mij issie aan het uitgroeien
Ligt wel allemaal aan mezelf want ik zit er teveel aan, ik ben een stuk dikker geworden en draag hoge paardrijbroeken. Zit er ook aan te denken om hem eruit te halen, af te vallen en daarna opnieuw te prikken.
Heb hem nu overigens een jaar
Wat maakt t dikker worden uit dan? En de paardrijbroeken maken ook niet erg veel uit, zolang je maar niet iedere x vast blijft zitten.
En jezelf er toe zetten er NIET aan te zitten, alleen dan geneest t!
__Robijn__ schreef:Citaat:Een piercing kan niet vast gaan zitten..
Debbbie: of het zeer doet, verschilt per persoon. Ff doorbijten dus en dan ben je een ervaring én een mooie piercing rijker.
Ik heb 60 euro betaald voor me tragus
Heus wel, als die aan je korstjes en etter blijft kleven, doordat dat is opgedroogd! En op t moment dat je m dan heen en weer haalt gaat t weer open, dus als je dit doet met vieze handen gaan er gelijk weer bacterien in
Ayasha schreef:IMO reageer je wat overgevoelig, zo'n sneer vind ik het nl niet... (als dat een sneer is, is het maar goed dat ik alles in 7 lagen wol verpak voor ik het zeg)