[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 19:52

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 20:12

Marlies94 schreef:
Ik had een vraagje, hoeveel hebben jullie voor de tragus piercing betaald?

25 euro

Stitatio

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 20:18

25 pond.. duss eehhhh 28 euro

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 21:15

Ik heb niet echt last van het bultje nee! Moet zeggen dat hij al wel wat aan het slinken is nadat ik straks de piercing heb vervangen naar titanium materiaal! *Bij het wisselen kwam er wat vocht vrij uit het bultje* .

Maar het is meer omdat ik niet zo zit te wachten op een bloemkool oor ofso :o .

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 21:15

Sorry dat ik zo veel plaats over me tragus maar toen ik de piercing net ging schoon maken kwam er bloed van af dat lijkt me niet zo goed ?

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 21:17

Toen ik mijn helix net had laten zetten bloedde deze ook wat bij de eerste keren schoonmaken.. Het is natuurlijk nog een echt vérse wond, die jij weer open maakt met het schoonmaken.. En haal maar ergens anders een korstje van een verse wond af, dat gaat ook bloeden..

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 21:34

Ik heb 55 betaald voor tragus.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 21:52

45 betaald voor me tragus

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:23

Marlies94 schreef:
Ik heb mijn navelpiercing nu 7 maanden en onderaan ettert het ook heel veel vaak bloed en losse vellen pus etc. zou dat hetzelfde kunnen zijn?

XmissdaphX schreef:

zit je er veel aan met vieze handen?? Je moet er echt zo min mogelijk aan zitten en alleen als je in de douche staat met schone handen m heen en weer halen zodat ie niet vast gaat zitten.. en iedere dag nog blijven wassen met de zeep. Het duurt minstens een jaar voordat ie helemaal goed is genezen!

Ik heb gelukkig nooit last ermee gehad, nooit ontstoken geweest of iets.

debbbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:29

ik had een vraagje hebben jullie een leuke site waar je leuke navelpiercings kan kopen.
zaterdag krijg ik een neuspiercing weet iemand of dit zeer doet oid?
alvast bedankt :D

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:32

__Robijn__ schreef:
Marlies94 schreef:
Ik heb mijn navelpiercing nu 7 maanden en onderaan ettert het ook heel veel vaak bloed en losse vellen pus etc. zou dat hetzelfde kunnen zijn?

zit je er veel aan met vieze handen?? Je moet er echt zo min mogelijk aan zitten en alleen als je in de douche staat met schone handen m heen en weer halen zodat ie niet vast gaat zitten.. en iedere dag nog blijven wassen met de zeep. Het duurt minstens een jaar voordat ie helemaal goed is genezen!

Ik heb gelukkig nooit last ermee gehad, nooit ontstoken geweest of iets.

Een piercing kan niet vast gaan zitten.. :Y)

Debbbie: of het zeer doet, verschilt per persoon. Ff doorbijten dus en dan ben je een ervaring én een mooie piercing rijker.

Ik heb 60 euro betaald voor me tragus :=

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:34

Ik heb laatst na hele lange tijd eindelijk mijn lange staafje van mijn tongpiercing laten vervangen voor een kortere met een steentje erin.
Ik heb nu alleen al 2x onbedoeld het balletje eraf gehad, zonet dus de 2e keer terwijl ik een broodje at dus merkte het al snel.
Andere balletje van de andere piercing is er nooit zomaar afgegaan..hoe kan dit? Ik probeer hem wel weer zo strak mogelijk vast te draaien zegmaar maar blijkbaar is ie in no time weer 'los'?

debbbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:34

ja ik hoorde ook eerst dat een navelpiercing erg pijn deed maar ik voelde er niks van.
zo 60 euro dat is niet niks

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:40

Ik word ook helemaal gestoord van mijn navelpiercing.
Hij heeft 1 week niet gezeurd en dat was de week na het zetten :=
Na 2 maanden heb ik een dikke ontsteking gehad waar ik ook zalf van de dokter voor had gekregen. Na ongeveer 6 maanden was ineens het bolletje foetsie op zaterdagavond wanneer natuurlijk niemand bereikbaar dus toen ik maandag terug ging was hij bijna helemaal dicht maar toen toch door laten prikken.
In de tijd daarna komt er regelt de binnenkant uitzetten. Tenminste, ik denk dat het de binnenkant is want het is iets harder vel zegmaar. En er komt dagelijks troep uit en volgens mij issie aan het uitgroeien :+

Ligt wel allemaal aan mezelf want ik zit er teveel aan, ik ben een stuk dikker geworden en draag hoge paardrijbroeken. Zit er ook aan te denken om hem eruit te halen, af te vallen en daarna opnieuw te prikken.
Heb hem nu overigens een jaar :+

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:31

x_Elise schreef:
Na 2 maanden heb ik een dikke ontsteking gehad waar ik ook zalf van de dokter voor had gekregen. Na ongeveer 6 maanden was ineens het bolletje foetsie op zaterdagavond wanneer natuurlijk niemand bereikbaar dus toen ik maandag terug ging was hij bijna helemaal dicht maar toen toch door laten prikken.
In de tijd daarna komt er regelt de binnenkant uitzetten. Tenminste, ik denk dat het de binnenkant is want het is iets harder vel zegmaar. En er komt dagelijks troep uit en volgens mij issie aan het uitgroeien :+

Ligt wel allemaal aan mezelf want ik zit er teveel aan, ik ben een stuk dikker geworden en draag hoge paardrijbroeken. Zit er ook aan te denken om hem eruit te halen, af te vallen en daarna opnieuw te prikken.

Wat maakt t dikker worden uit dan? En de paardrijbroeken maken ook niet erg veel uit, zolang je maar niet iedere x vast blijft zitten.
En jezelf er toe zetten er NIET aan te zitten, alleen dan geneest t!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:32

Citaat:

Debbbie: of het zeer doet, verschilt per persoon. Ff doorbijten dus en dan ben je een ervaring én een mooie piercing rijker.

Heus wel, als die aan je korstjes en etter blijft kleven, doordat dat is opgedroogd! En op t moment dat je m dan heen en weer haalt gaat t weer open, dus als je dit doet met vieze handen gaan er gelijk weer bacterien in ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 13:34

__Robijn__ schreef:
x_Elise schreef:

Wat maakt t dikker worden uit dan? En de paardrijbroeken maken ook niet erg veel uit, zolang je maar niet iedere x vast blijft zitten.
En jezelf er toe zetten er NIET aan te zitten, alleen dan geneest t!

Wanneer je lichaam veranderd terwijl hij er in zit is er meer kans op uitgroei. Hoge rijbroeken schuren er onvermijdelijk over heen wat zorgt voor irritatie en dus kans op uit groei.

Maar als je er niet van af blijft, kan je hem nog 7 keer laten piercen, dan komt ie er sowieso weer uit.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 14:27

Nou nou rustig maar hoor dames ;)
Ben slim genoeg om dat zelf ook wel te bedenken.

Dikker worden gaf de piercer ook aan, met zitten krijg je sowieso 'vetrollen' en daardoor wordt de piercing ook terwijl weggedrukt. Hetzelfde met de rijbroeken. Komt op hetzelfde neer als je met handen de piercing 'losmaken'.
Ik probeer er nu vanaf te blijven en dan zie ik na de vakantie of ik hem eruit haal of niet.

Edit: wilde mijn verhaal ook meer neerzetten zodat anderen gewaarschuwt zijn.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 16:19

Pff :P Net langs de shop geweest dat was ff schrikken...
Ik kom binnen. Hoi! Ik heb mn ash nu 4 weken en vroeg me af of ik inmiddels al een korter staafje mag? (staafje steekt ongeveer n halve centimeter uit)
Piercer: Ja ff kijken hoor! Wow?! Wat dat ziet er niet goed uit?! Wat heb jij gedaan?!
Ik schrik me natuurlijk helemaal de pleuris!
Piercer: Oh wacht..! Je hebt een litteken aan de binnenkant van je lip ofniet?
:j
Ooh nee dan kan er wel een kortere in!
Yeeeh!

Pfieuw! Hahaha! Ik dacht echt ff dat er iets fout was ofzo. (dit was niet dezelfde man als die me had gepierced) Alleen de maat die ik moest hebben was op.. Komt morgen of vrijdag binnen dus dan ga ik terug en krijg ik een kortere :D

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:24

Afbeelding
Vers van de pers! Nu heb ik er 3 op een rij, haha. Tong, MD en navel :P

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:39

__Robijn__ schreef:
Citaat:

Heus wel, als die aan je korstjes en etter blijft kleven, doordat dat is opgedroogd! En op t moment dat je m dan heen en weer haalt gaat t weer open, dus als je dit doet met vieze handen gaan er gelijk weer bacterien in ;)

Dat is iets heel anders dan een piercing die echt vast zit. Dit loopt gewoon stroef. Maargoed, op de manier hoe jij reageert, maakt al dat ik niet eens meer iets terug zeg.. :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:45

Een piercing kan niet vast groeien. Wel kleven door de korstjes.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:52

Ayasha schreef:
Een piercing kan niet vast groeien. Wel kleven door de korstjes.

Nee dat bedoel ik ook. :) Maar zoals zij het eerst zei, leek het wel alsof ze dat bedoelde. Dus ik zei dat dat niet was. Maar dan hoef ik niet zo'n sneer terug van haar :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:57

IMO reageer je wat overgevoelig, zo'n sneer vind ik het nl niet... (als dat een sneer is, is het maar goed dat ik alles in 7 lagen wol verpak voor ik het zeg _O-)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 18:38

Ayasha schreef:
IMO reageer je wat overgevoelig, zo'n sneer vind ik het nl niet... (als dat een sneer is, is het maar goed dat ik alles in 7 lagen wol verpak voor ik het zeg _O-)

Nouja ik reageer af en toe ook best hard, maar dat wordt niet gewaardeerd dus doe ik het wat rustiger aan, krijg ik het op me dak :P
Maargoed, vond dat ze ook wel wat vriendelijker mocht zijn i.p.v. het topic binnen komen vallen en gelijk betweterig 'heus wel' te zeggen. Maarrrr, daar draait dit topic niet om, dus ik zal niet verder offtopic gaan :)

Elize: Als je piercing blijft etteren, zou ik niet langer aanprutsen ermee en hem eruit halen en eventueel overnieuw zetten als het weer netjes en rustig is. Weet je zeker dat je niet allergisch bent voor het materiaal van de piercing? :)