( rug was nat ) ik heb overigens geen spierpijn van sweat, maar van sculpt daarintegen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
( rug was nat ) ik heb overigens geen spierpijn van sweat, maar van sculpt daarintegen
maar dat word wel makkelijker denk ik aangezien je het steeds herhaalt
) voor het eerst de sweat gedaan. Dacht laat ik daar maar mee beginnen.. Het ging wel goed maar omdat ik echt geen conditie heb stond ik wel enorm te hijgen
Kon wel zo goed als alles mee doen alleen van de downward dog mn been om hoog en dan dat been weer naar voren ging niet echt, ben er nog een beetje te dikkig voor
is denk ik oefenen. En had niet genoeg ruimte.
maar dat komt vast wel in de loop van de tijd! 
Da's nou jammer, dat zou wel een grote stimulans zijn. Ik heb dat cm-ding van het de naaidoos in de badkamer liggen. O god wat klinkt dat weer dubbelzinnig
maar je begrijpt me wel denk ik. Taille was gister 83 cm, bovenarm links 32 en bovenbeen links 60. Zo hou ik het maar bij. Weegschaal is hier niet betrouwbaar, ga erop staan en je weegt 60 kilo, ga je er 1 sec later weer opstaan weeg je 55
Die van ons is aan vervanging toe vrees ik
Moet ook nog ff op zoek naar batterijen, weegschaal is al tiden niet meer gebruikt, denk dat ik m eerst moet afstoffen

Het toppunt was toch wel dat ie op een dag eerst 66 kg aangaf (ik wilde bijna een gat in de lucht springen, maar ik had argwaan
) en toen ik er weer opstond gaf ie 78 kg aan
Toen nog een keer en toen was het een normale 71kg.
20 minuten en dan doodvallen kan ik nog mee leven