Cyntje schreef:Ik kreeg vandaag een compliment op het consternatiebureauDat het knap was dat ik 1,5 jaar had gevoed
maar toch leuk om te horen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik kan me voorstellen dat die hotspots indd de melk toch ook geen goed doen.
Maar wel telkens 4-5 sec, even draaien, weer 4 sec, draaien, 4 sec, draaien etc. Dan is het overal even warm. 

Citaat:Bij het opwarmen van moedermelk in de magnetron, kunnen plaatselijk zeer hete plekken ontstaan. De antistoffen in die hete plekken, kunnen dan te sterk verhit zijn en onwerkzaam worden. Een ander nadeel is, dat als de melk niet goed gemengd wordt voor het aangeboden wordt, deze hete plekken voor brandwonden in de baby's mond kunnen zorgen.
Opwarmen van borstmelk in de magnetron kan dus ongunstig zijn voor de aanwezigheid van antistoffen, ook kan er gevaar zijn voor het ontstaan van brandwonden bij de baby.

eerst mega tepelkloven gehad en daarna spruw en dat heb ik nog een beetje. Maar het voeden wordt steeds mooier. Persoonlijk vind ik aan de borst leuker dan aan de fles. Flesje is zo snel leeg en aan de borst is hij langer bij me. Flesje leer ik hem wel aan zodat paps ook soms de fles kan geven! Nathalie schreef:Ik lees het nu ook, raar, volgens mij hebben ze hun adviezen aangepast. Wat ook nogal eens gebeurt natuurlijk.

Blue_Eyes schreef:Op deze foto kun je wel een beetje zien hoe klein Jongste was - de zuster wiens hand je daar ziet, was maar 1.50![]()
http://i377.photobucket.com/albums/oo21 ... eboren.jpg
En oudste was ook een klein opdondertje, maar die is nog van voor het digitale-foto-tijdperk