Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odetteke schreef:jesito schreef:Waarom moeten er vitamine genomen worden als je zwanger bent.
Als je maar gezond eet heb je dat echt niet nodig tenzij je iets te kort komt, dat uit een bloedtest komt.
Maar ik zie niet in waarom een zwanger iemand preventief vitamine tabletten moet nemen.
Ts, wacht gewoon af wat de dokter zegt en ben heel benieuwd hoe lang je nu werkelijk zwanger bent.
Succes.
Omdat de vrouwen die extra foliumzuur gebruiken 50% minder kans hebben op een open schedeltje of open ruggetje!
Alsjeblieft, geef geen adviezen als je geen flauw idee hebt waar je over praat!
)
)
het wordt zeker druk ! maar dat is het allemaal wel waard haha. Ik hoop van harte dat het jullie ook gaat lukken en dat jullie ook dadelijk jullie bezoekjes mogen krijgen aan winkels, vk ha etc ! 
Dus vind ik wel wat sneller
alleen is beetje duurder.

Citaat:Beste....
Wij hebben bij ons thuis wat zitten knutselen
je kent dat wel.. Een beetje magie, een beetje liefde, een beetje frutselen.
Zo hebben we samen iets heel bijzonder gemaakt
met een beetje van hem & een beetje van haar, goed schudden en klaar!
en vraag je je nu af wat die creatie kan zijn?
scroll dan even naar beneden en je ontdekt ons klein geheim..
Groetjes Wendy & Richie
En dan afbeelding van de echo
.
zou ongeveer nu pas 1 a 1,5 maand zijn ?
en echt steken zijn het niet het is meer een soort druk heel apart! De laatste keer dat ik mijn periode had is ook rond 4 weken geleden toen had ik maar heel iets bloedverlies, normaal ben ik 3 dagen in mijn periode, nu had ik dat 1 dag.
leuk leuk
Ben wel benieuwd hoeveel je van mij scheelt
Ik ben ook reuze benieuwd! het is echt aftellen nu ! nog 5 nachtjes en dan weet ik het haha