Hunkemöller Maximizer?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:00

Menino schreef:
Dus ik denk niet dat het een groot gedeelte van de doelgroep te doen is om het feit dat hij zogenaamd 2 cups vergroot.

Maar dan had de Hunkemöller toch wel een BH gemaakt met deze kwaliteiten zónder vergrotend effect? :P

Ik kan me er wel wat bij voorstellen, dat mensen zo'n ding kopen puur vanwege het liftende effect. Zekere jongere meiden die klasgenoten over "lekkere dikke tieten" etc. horen opscheppen :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:46

Heino schreef:
Menino schreef:
Dus ik denk niet dat het een groot gedeelte van de doelgroep te doen is om het feit dat hij zogenaamd 2 cups vergroot.

Maar dan had de Hunkemöller toch wel een BH gemaakt met deze kwaliteiten zónder vergrotend effect? :P

Ik kan me er wel wat bij voorstellen, dat mensen zo'n ding kopen puur vanwege het liftende effect. Zekere jongere meiden die klasgenoten over "lekkere dikke tieten" etc. horen opscheppen :)

Dat hele 2 cups vergrotende effect hebben ze zoo gejat van VS :D
Maar het "2 cups groter" is omdat er voor 2 extra cups aan vulling in zit... En zonder vulling krijg je bijna niet dit effect. Ik heb wel push ups zonder vulling (van Victoria's Secret) maar die geven alleen meer bilspleet, maar niet dat "omhoog gedrukte effect" omdat er geen vulling in zit wat drukt.

Dus zonder het vergrotende effect heb je gewoon een normale push up. En dit is een "vergroter" (maximizer :+ )

linnnh

Re: Hunkemöller Maximizer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:38

Ik wil ook helemaal niet dat bilspleet effect, ik wil dat omhooggedrukte haha. dus deze is ideaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:52

Heino schreef:
Menino schreef:

Als hij het vergrotende effect niet heeft, heeft die BH die kwaliteiten niet. Want die 'kwaliteiten' komen vooral door de vulling en het ' push-up ' effect. Het liftende effect vind ik trouwens wel mooi :D Staat mooier ook.
Het vergrotende effect laat me echt behoorlijk koud, maar snap dat je dat nu eenmaal krijgt als je vullingen erin propt :') Verder zou ik er niet heel erg gelukkig van worden als mensen het over ' m'n lekkere dikke tieten' zouden hebben :') . Alles behalve. Dus dat is echt helemaal geen reden om hem te dragen.

Dat laatste is dan precies wat ik me nou net niet kan voorstellen, dat mensen zich laten overhalen omdat klasgenoten zulke dingen zeggen.
hoogstens dat mss onzekere 13 jarigen, die ook seks hebben in ruil voor een Breezah ofzo, zo denken...
Maar gemiddeld persoon van mijn leeftijd (of iets jonger) zie ik daar dus niet echt voor aan :') ....

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:47

smurffie schreef:
Ik moet zeggen dat ik dit best "erg" vind, meiden wees is blij met je eigen lichaam.
Ik ben aan het wachten op mijn 18e verjaardag om 2 a 3 cups van mijn borsten af te laten halen wegens rugklachten. IK zou maar wat graag minder hebben, en kan verschrikkelijk jalours zijn op meiden met minder.

En het voor de mannen doen moet je nog maar is overna denken, de mijn-ogen-zitten-in-mijn-hoofd-niet-in-mijn-borsten gesprekken zijn ook erg leuk, NOT

Hoezo zou je het voor de mannen doen? Ik heb al 5 jaar een relatie en doe het zeker niet voor de mannen. Maar gewoon voor een mooi effect.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:53

@Smurffie:

Ik ken jou niet, maar ken een meisje met gelijkaardige cup. Een maatje kleiner (70G) maar toch.
Zij komt al 3 jaar (!) in de winkel op zoek naar een mooie bikini die steun geeft, maar vind ook niets.
Het is dan mijn taak niet om haar een verkleining aan te raden, maar ik ben ergens blij dat jij er zo over denkt.
Waar anderen een maximizer nodig hebben om zich wat beter te voelen, of ik persoonlijk als ik m'n kontliftende Levi's aandoe (vind m'n kont te plat) heb jij een operatie nodig.
En daar hoef jij je niet over te schamen!

Integendeel, ik vind het moedig van je dat je de stap durft/ wil zetten, in plaats van met een probleem te blijven lopen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:01

heb er gister eentje gepast, mijn god. :') hing we nog eentje in mijn maat dus heb ik even aangedaan, maar dat ding ziet er gewoon uit als een bh maar stiekem heeft ie helemaal geen cups. :)) kan me niet voorstellen dat dat lekker zit als je hem lang aanhebt.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:06

Lijkt me onwijs warm zo in de zomer! Ze verkopen idd ook 'normale' bh's die een beetje liften, dus daar hoef je deze neit voor te hebben.
Hihi nouja ik ga m iig NIET proberen, vind t prima zo :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:42

jorretje schreef:
Lijkt me onwijs warm zo in de zomer! Ze verkopen idd ook 'normale' bh's die een beetje liften, dus daar hoef je deze neit voor te hebben. Hihi nouja ik ga m iig NIET proberen, vind t prima zo :)

Nee hoor, want 'normale' bh's liften niet als zo eentje als deze ;)

Ik heb heel veel verschillende bh's, en niet 1 die er zo lift als die van de primark (is voor zover ik weet een beetje hetzelfde principe als die van de hunkemoller, maar veeeel goedkoper :P ).
Ik heb normale bh's, push up bh's, etc. Maar daar krijg je niet hetzelfde effect mee :n Want een normale push up bh lift inderdaad een beetje, en deze lift wel wat meer dan een beetje ;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 18:51

Ik heb mn maximizer 2 dagen aangehad, al lopend door london, hij zat heerlijk, alle trappen op en afrennen, geen probleem, vandaag met mn gewone bh voelde ik het veel meer! Blijf erbij dat ik m heel lekker vind zitten :j

KevinJ1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:46

ik heb ook zo'n Maximizer van de primark.. ding was 7 euro en is super! hahaha
zit goed! en staat goed!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:55

Vriendin van mij heeft er ook een, de zebra. MAar ze worden er heel mooi van, niet nep vind ik. En ze vindt m heeeerlijk zitten! (Draagt bijna niet anders meer :P) Is heel stevig zegt ze. Zij is er iig helemaal fan van!

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:58

Ik heb 2 maximizers gekocht, en ik ben er zo blij mee! Ik heb van mezelf 75 AA, dus echt helemaal niets. En met deze BH heb ik gewoon meer dan een gewone push up. Daarbij zit hij hartstikke lekker en ik voel me er veel beter bij. Daarbij ziet het er bij mij niet nep uit, alleen valt het wel op :D

z3rTjuhH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:03

ik ben zelf ook erg blij met de maximizer, ik krijg gewoon een veel mooiere decollete dan voorheen. Hij zit super lekker :D

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 08:45

Ik heb m gister gepast en vond het vreselijk! Keihard ding, zat niet lekker. En het stond raar! Ineens van cup 75AA naar 75B :P

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:16

Ik ben helemaal fan van de Hunkemoller maximizer!
Ik heb 75D maar dit is een hele stevige bh!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:23

jeej meer mensen met me eens haha!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:36

Lynn_x schreef:

Haha!
Ik zit er zelfs over te denken om een 2e te gaan halen! =)
Sportbh's zijn voor mij echt waardeloos! En dit is gewoon zo'n fijne sportbh!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:54

Ik vind de vulling veel en veel te hard! Die van de primark is nog fijner! Maar die van victorias secret blijft t beste :) dus voor mensen die betere zoeken: primark en vs !

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 15:07

Ginootje schreef:
Lynn_x schreef:

Haha!
Ik zit er zelfs over te denken om een 2e te gaan halen! =)
Sportbh's zijn voor mij echt waardeloos! En dit is gewoon zo'n fijne sportbh!

Ik heb er van de week ook voor het eerst mee paardgereden, hemels!

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:05

ik heb m ook gehaald. :D

Maar ik heb cup D, en als k m aan trek lijkt het niet extreem veel groter ofso. :')
hij zit heeeerlijk. :)

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:07

Vreselijk ding := Ik heb 75D maar ik kreeg 'm maar net aan, hij valt wel klein := Zat echt niet lekker, maar helaas hadden ze geen 80D :')

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:19

Ik heb hem ook aan met sporten, hardlopen skeeleren paardrijden no problem!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:26

waar kopen jullie die primark dan?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:32

Lynn_x schreef:
waar kopen jullie die primark dan?

Uuh wat dacht je van... In de primark :D
Is een winkelketen en super goedkoop! Hun maximizer kost maar 6,- :) en heel veel verschillende kleuren en printjes en de collectie is iedere 2 à 3 weken weer anders.