bij mij heeft vorige keer zeker een week geduurd zodat ik pijnvrij ben maar ik kon na 4 dagen wel redelijk normaal eten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Een verdoving die niet helemaal goed zat en toen ze aan het rukken waren de pijn gewoon doorschoot. Eerst links en toen rechts. Aan beide kanten dikke ontstekingen gehad ondanks het vele spoelen na het eten. Beide kanten lang last van gehad..

Toen ik de eerste kant liet snijden toen lag er een berg sneeuw en toen was de buurvrouw aan het sneeuwschuiven maar de onderste laag was ijs geworden en daar stond ze op te hakken
O dat dreunde door joh niet normaal!
Na elk hapje dat ik at!
Leorah schreef:Moesten jullie je verstandskiezen laten trekken of wou je dat zelf? Of was het omdat je er last van kreeg? Ik heb mijn 4 verstandskiezen nu al 10 jaar en ze zitten mij niet in de weg ofzo. Ik kreeg een paar jaar geleden een nieuwe tandarts en die zei dat we maar even een afspraak moesten maken om ze te laten trekken. Ik vroeg of dat nodig was, omdat ze helemaal niet in de weg zitten en ik kan er met poetsen ook prima bij. Toen heeft ie ze laten zitten (gelukkig). Ben er als de dood voor en als ik jullie verhalen lees brrrr
Mellanie_ schreef:Oh wat fijn een topic over verstandskiezen!
Ik heb alle 4 verstandskiezen er afgelopen woensdag onder narcose uit laten halen.
Nu maandag dus 5 dagen later verga ik nog steeds van de pijn!!
Ik kan mijn tanden niet opmekaar zetten omdat mijn wang er dan tussen zit.
Mijn wang is mega dik! dit houd in dat ik al 5 dagen van fruithapjes leef.. ben al 5 kg afgevallen![]()
Praten kan ik ook niet meer.. Doet zeer! en ik heb dikke geel/groenachtige hamsterwangen van hier tot tokio
Mega hoofdpijn en spuug nog steeds bloed uit.
Als het woensdag niet beter is moet ik terug komen.. Ben vandaag pas begonnen met spoelen met een zoutoplossing..
poets mijn tanden met een peuter tandenborstel omdat ik anders niet in mijn mond kom..
wat een ellende.. Ik laat nooit weer 4 verstandskiezen in 1 keer trekken

1 puntje en 1 die al verder door is, maar enkel nog maar een mini ding is.