nou klinkt dus verder super toch polivy? dat er begrip is van beide kanten! en een uur rijden doe je indd minder snel dan even met de auto op en neer! ondanks dat je soms zo moe bent, kan het ook weer energie opleveren als jullie toch even "genoten"hebben!
met mij gaat het aardig! mijn medicijnen worden niet opgehoogd, en mijn psychiater-mevrouw vond me er ook beter en rustiger uitzien! (Daar was ik vandaag even)
Natuurlijk heb ik wel nog es mijn momenten dat de angst me even de baas is, maar ik weet....duurt een dag, of 2 dagen, en dan komen er weer goeie dagen!
Verder ook veel moe, zoals vandaag, lag net 5 minuten op de bank, zoooo moe, maar toen kreeg ik telefoon, daarna door naar paard die wordt gereden door iemand anders, daarna zwagnerschapspilates, daarna vriendin die kwam eten en nu net weg is, en ik bedenk me nu: jaaaaaaa ik wou dus echt even slapen, was ook echt heeeeel moe, maar toch zet je je er dan overheen en dan is het ook wel weer goed!
zit nu wel te gapen hoor, dus niet te laat op bed!(nja, het is al veelste laat, maar ben morgen vrij
)
zwangerschap gaat verder ook goed! op zijn tijd wat misselijk rugklachten en wat bekkenklachten, maar verder gaat het goed in elk geval kwa kindje...
en met die 2 grietjes op het werk, wordt het in mijn velletje ook al beter! ik weet en zie ook echt wel dat ZIJ gewoon niet deugen op vele gebieden, maar toch is het soms wel moeilijk dat ik mij dat nog teveel aantrek, terwijl ZIJ vaak raar doen, raar reageren, de baas spelen, vaak stoken enz...dus dat ik moet denken: jep, zo zijn zij, wees blij dat ik niet zo ben....maar vroeger hield me dat maanden bezig, iedere minuut van de dag, en nu, nu duurt het paar dagen, maar geen 24 uur per dag meer, maar met vlagen, en het is sneller verdwenen! maar ja, kwijt ben ik het nog niet, maar goed, dat komt ook door je pestverleden, dat je gewoon niet meer wilt dat mensen over je roddelen, dat iedereen je aardig vind, dat iedereen moet weten hoe het bv ECHT in mekaar steekt(dus dat ik me te snel hele uitleg wil geven als die grietjes stoken) terwijl de anderen er vaak al niks mee doen met die roddels....(ja even meeroddelen, kuddegedrag, maar ze kijken diegene er dan echt niet echt echt echt op aan zeg maar)
maar het is nu even rustig, grietje 1 van de 2 is op vakantie! heerlijk!! en dan hoor je ook van bepaalde collegas dat die hetook welprima vinden zo hihi