Rienn schreef:Ik ben nog niet buiten geweest. Merk het straks wel, al hoop ik van niet!
Ik ook niet
Ga nu al kapot!@ Alison GEFELICITEERD!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het enigste wat werkte waren stomweg de pollinosantabletjes en buiten een zonnebril en een pet dragen.
Nog niet echt iets gemerkt behalve een lichte kriebel in mijn neus en ogen 
) lijk ik nu al een tijdje toch geen last meer te hebben. Vorig jaar heb ik bijna geen medicijnen hoeven te gebruiken en nu heb ik ook nog geen last. Misschien reden tot hoop voor iedereen? Je kunt er overheen groeien?? Ik ben nu 46 jaar en heb zeker al 25 jaar last (gehad). Misschien ben ik dit jaar weer aan de beurt hoor en heb ik te vroeg gejuicht?
mirim schreef:Ik heb jaren achter elkaar last (gehad) van hooikoorts en misschien nog wel beroerder IK BEN ALLERGISCH VOOR PAARDEN!! Heel vervelend als je ze thuis heb staan en ze ook zelf moet voeren, want ook op hooi reageer ik heel sterk. Maar ........na jaren slikken, spuiten, snuiven en druppelen ( van anti-allergiemiddelen) lijk ik nu al een tijdje toch geen last meer te hebben. Vorig jaar heb ik bijna geen medicijnen hoeven te gebruiken en nu heb ik ook nog geen last. Misschien reden tot hoop voor iedereen? Je kunt er overheen groeien?? Ik ben nu 46 jaar en heb zeker al 25 jaar last (gehad). Misschien ben ik dit jaar weer aan de beurt hoor en heb ik te vroeg gejuicht?