Onderlijf is ook 1 a 2 maten groter dan de bovenmaat. Ben dus nog echt uit verhouding

Heel fijn wanneer je moet winkelen

Maar ik heb een tankini gescoord en ben er erg blij mee!
Daarmee durf ik van de zomer wel het zwembad in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan vallen wij in het niets haha!

Je hoofd gaat inderdaad een heel stuk minder snel mee als je lichaam!! 
Ik had vrienden die mij gewoon straaaaaaaaaaaal voorbij liepen in de stad ofzo
hahaha
wanneer ze me zagen. Nu natuurlijk wat minder omdat het niet zo snel (of helemaal niet
) meer gaat. Ik werd echt hier in het dorp door wildvreemden aangesproken
De cassieres hier bij de supermarkt vragen steeds of ik soms een maagband heb gehad en hoe ik het afvallen voor mekaar gekregen heb
Dat vind ik eigenlijk wel een nadeel want wanneer ik wel eens wat lekkers meeneem, staan ze je gelijk aan te kijken
Die denken natuurlijk meteen dat je weer aan het snaaien slaat. Is soms ook zo trouwens
Maar ze kijken het bijna je mandje uit.

)
)
4 broodjes zijn van die zachte bolletjes?
Nu krijg je gewoon alle stoffen binnen die je moet hebben of niet? Zonnetje81 schreef:Klinkt best veel4 broodjes zijn van die zachte bolletjes?

Normaal kan ik makkelijk de hometrainer in de zwaarste stand zetten en er binnen 10 minuten 200 kcal af fietsen, maar nu moet ik iedere 3 minuten even op adem komen.
) toen zijn mijn spieren ook zwaar achteruit gegaan, je lichaam pakt dan gewoon je spieren!
) maar goed, het is een begin
Volgens de dieetiste is de verhouding verder wel goed nu, er mogen nog wat calorieen bij maar dat heeft niet echt haast.
)
Weer een spraak verwarring haha.
Hij kan zelfs niet zwaarder.