Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shantal schreef:mensen kom op hé , dit is nu al in een 2de topic waar er ''ruzie'' onstaat over soul der make up laten we er nu lekker over ophouden.
Zij wil dat zo en blijft het zo doen geen probleem toch mee, wij/jullie hoeven er toch niet mee te lopen en als je er niet tegen kan dat ze dat op doet dan oordeel/kijk je maar niet naar de foto.
De zweer word er niet leuker door terwijl we het juist hier wel leuk kunnen hebben om elkaar tips te geven en verhalen kwijt kunnen enz
Dus laten we de onzin berichten lekker verwijderen door de mods en laten we gewoon met zijn alle gezellig verder gaan waar we gebleven zijn, als volwassenen.
En het heeft al helemaal geen zin om weg te lopen uit het topic alleen maar voor dit gezeur.
En wil dan nog 1 ding zeggen tegen soul vind het ook een beetje laag om dan gelijk over het gewicht door te gaan zag wel dat iemand anders er over begong om als voorbeeld te nemen, maar wees zelf dan zo volwassen om er niet over te begingen en hou de eer aan je zelf.
Zo vind het zo wel genoeg en zet er nu een dikke vette . achter
Ik zag dat er nog ergens waxextentions gezet had, echt super gefeliciteerd en willen zeker wel foto s zien.
chance schreef:Heb die medewerkster gesproken die ze gezet heeft...
Ik heb nu zoiets van laat maar.... Die waxjes hebben nu mijn eigen haar ook flink beschadigt..
Liins schreef:Emily: Sorry dat ik het zeg, maar om over haar gewicht te beginnen vind ik laag.. Misschien kan ze daar niets aan doen, is het een ziekte enz enz en dan praat jij er zo over? Voor die makeup kies je zelf. als jij dat mooi vind moet je dat doen en niets van andere aantrekken, maar wat je net heb 'gezegt' vind ik wel érg laag! sorry..
Nogmaals, wat jij voor makeup op wilt, moet je zelf weten maar ga dit niet terug kaatsen op anderen,
en jij plaatst foto's. Ook nog bewerkt waardoor het heftiger lijkt, dan kun je hier recties op verwachten.
Liins schreef:Niemand heeft er problemen mee..
Mensen die zeggen alleen (in mijn ogen is dat positief!) dat ze er waarschijnlijk mooier uit ziet zonder zoveel!
Dat is een MENING
en naar mijn MENING mag je MENING geuit worden.
Je zit op een openbaarforum. Nero had ook iemand kunnen pben, achterbaks achter haar rug om, maar nee.. ze deed het gericht naar HAAR toe.
en het berichtje van Neroo vond ik zo negatief nog niet.
Sorry
xSOULSISTER schreef:Liins schreef:Niemand heeft er problemen mee..
Mensen die zeggen alleen (in mijn ogen is dat positief!) dat ze er waarschijnlijk mooier uit ziet zonder zoveel!
Dat is een MENING
en naar mijn MENING mag je MENING geuit worden.
Je zit op een openbaarforum. Nero had ook iemand kunnen pben, achterbaks achter haar rug om, maar nee.. ze deed het gericht naar HAAR toe.
en het berichtje van Neroo vond ik zo negatief nog niet.
Sorry
Als iemand met de feiten komt dan reageer jij niet meer omdat je niet weet hoe je erop moet reageren zoals op de vorige pagina.
En nu dan wel ineens weer gaan reageren?
Het maakt me niet uit wie wát van mijn make-up vind, dus laten we er mooi mee ophouden.
Ik denk dat Nero goed af is als ze niet meer terug wil komen, want als je niet tegen kritiek kan hoor je hier niet thuis.
Gewoon weer gezellig zoals altijd verder gaan over extensions?
Liins schreef:Dus nu heb ik het gedaan?
Meisje, ik hoef jou geen verantwoording af te leggen, voor waar ik WEL of NIET op reageer
chance schreef:Ik zal eerst morgenvroeg langs hoepelman gaan en vragen of ze er iets aan kunnen doen kosteloos.
ZO niet dan zal ik contact opnemen met balmain.. En dan wil op zijn minst een vergoeding hebben...
Ik loop nu ook gewoon voor banketstaaf.. Het feit dat ze eerst de matten wilde opmaken die ze hadden liggen had ik eigenlijk al niet accoord mee moeten gaan. Want die matten waren blond en hebben ze roodbruin geverfdt.
Daarna na het inzetten hebben ze mijn haren nog een keer geverft met als gevolg hele erge kleurverschil...
Ik ben gewoon nu zo teleurgesteld, ik heb het al niet zo breed. Heb hiervoor ook moeten sparen en dan dit..
Kan ook niet goed verwoorden hoe ik me nu voel bij dit..
xSOULSISTER schreef:Liins schreef:Dus nu heb ik het gedaan?
Meisje, ik hoef jou geen verantwoording af te leggen, voor waar ik WEL of NIET op reageer
Gaat het er hier om wie het wél doet of wie niet dan?
Volgensmij niet, en nu iedereen zich ermee bemoeit word het een beetje een welles nietus strijd.
Ik heb zoiets, ga zulke ruzie's maar op school maken gedraag je hier een beetje volwassen.
En zoals al is gezegd hier, kunnen we beter ontopic gaan plaatsen en dit achter ons laten.
Die kinderachtige en kleineerende reactie's zijn niet nodig vind ik.
chance schreef:Ik zal eerst morgenvroeg langs hoepelman gaan en vragen of ze er iets aan kunnen doen kosteloos.
ZO niet dan zal ik contact opnemen met balmain.. En dan wil op zijn minst een vergoeding hebben...
Ik loop nu ook gewoon voor banketstaaf.. Het feit dat ze eerst de matten wilde opmaken die ze hadden liggen had ik eigenlijk al niet accoord mee moeten gaan. Want die matten waren blond en hebben ze roodbruin geverfdt.
Daarna na het inzetten hebben ze mijn haren nog een keer geverft met als gevolg hele erge kleurverschil...
Ik ben gewoon nu zo teleurgesteld, ik heb het al niet zo breed. Heb hiervoor ook moeten sparen en dan dit..
Kan ook niet goed verwoorden hoe ik me nu voel bij dit..
Tammy_ schreef:hier ook, chronisch vitamine B tekort, haren breken dus erg snel af en t groeit allemaal niet zo vlug
blijkbaar is er een wel of andere wonder olie, is ook ergens een topic over op bokt... een of ander spul dat gebruikt worden om weeën mee op te wekken, zorgt voor haargroei/verdikking van het haar? geen idee hoor