Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Daarom doe ik ook Atkins,het is geen dieet maar een levens stijl, het heeft mij van mijn kholydraten verslaving afgeholpen.Ik heb zelden trek in koek of snoep of iets.S,avonds bij de koffie neem ik een Atins choco reep en die zijn echt heerlijk.En eet ik een dag wat meer, dan de andere dag gewoon weer wat minder.
Dieuwke_ schreef:Bah, had net zo'n honger en er was alleen brood en vlokken voor handen. En vanochtend gevallen met de fiets, dus kan niet hardlopen en fitness vandaag. Vanavond maar even wat rustiger aan met het avondeten en morgen maar weer vol goede moed opnieuw beginnen
Dieuwke_ schreef:Bah, had net zo'n honger en er was alleen brood en vlokken voor handen. En vanochtend gevallen met de fiets, dus kan niet hardlopen en fitness vandaag. Vanavond maar even wat rustiger aan met het avondeten en morgen maar weer vol goede moed opnieuw beginnen
Jaime_ schreef:Wat goed afgevallen allemaal al weer zeg! Toppie! En voor de meiden die in een dipje zitten en het er even zwaar mee hebbensucces, en pak gelijk de draad weer op! Denk niet 'ik heb nu toch al gezondigd dus dit dat en zus kan er ook nog wel bij in'.
Vannacht heel goed volgehouden op werkheb iets voor 10 nog een boterham met halvajam gehad, en op werk zelf nog een mandarijn, had verder ook geen trek.. had wel nog meer meegenomen.. maar ik had echt geen trek of honger ofzo, voelde me gewoon verzadigd.. heerlijk gevoel, normaal had ik altijd honger op werk en dan pakte k al snel de verkeerde dingen..
Net gezondigd, alleen dan niet in de vorm van chips ofzo.. nee.. ik heb me zojuist gewogenterwijl ik mijzelf eigenlijk alleen op maandagochtend wou wegen.. maar sinds maandagochtend al 1,3kg kwijt nu..
en nee dat is niet dat ik veeeeeeeeeel te snel afval, volgens mij is dat nu gewoon voornamelijk doordat ik minder vocht vasthoud, ben echt veranderd in een pismarietje
![]()
Net lekker mn onbijt op (was iets voor 2u wakker) boterham met boter en halvajam en een glas versgepeste jus
xNathaliee schreef:Dieuwke_ schreef:Bah, had net zo'n honger en er was alleen brood en vlokken voor handen. En vanochtend gevallen met de fiets, dus kan niet hardlopen en fitness vandaag. Vanavond maar even wat rustiger aan met het avondeten en morgen maar weer vol goede moed opnieuw beginnen
Ik gisteren met m'n snorscooter!
Heb een hele bult op me heup, auw.
Jij ook spierpijn?