Wie nog meer depressief?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 12:17

Ha ha normaal val ik in slaap zodra ik een bed zie, en ben ik toch nog moe. Dus gisteravond ging ik vroeg naar bed, en natuurlijk: TOTAAL NIET MOE! Ik begon me bijna te ergeren. -:(-
Midden in de nacht bedacht ik me: OEPS, medicijnen niet genomen, ik begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen. Moest ik mijn warme bedtje weer uit om naar de badkamer. Daardoor werd de jongste zoon wakker en kreeg een enorme hoestbui. Dus, ik naar boven, hij slaapt op zolder. En ja hoor, meneer moest het hele anti- hoest arsenaal. En daarvoor moest ik.....naar de badkamer! :Y)

Dus vanmorgen heb ik me om 9 uur uit bed gesleept en met knollie door de regen gereden. Kletsnat kwamen we weer op stal, maar ik voel me er prima bij! Dalijk even in een warm badje. Van regen krijg ik het altijd zo koud. En dan even mijn bedje in. Vanavond hebben we een etentje met 6 man, dat kan ik niet zomaar doen. Dan moet ik extra slapen. Truste! :z

PINK

Re: [Centraal] Wie nog meer depressief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 12:22

@ jamiroquai

wat vervelend!
lekker even in bad is wel even fijn en dan nog even slapen hihi
veel plezier vanavond!

hier gaat het wel is een keertje wat beter, zo even naar me nu nog huidige verzorgpoown en dan bij een ander paard kijken voor misschien nieuw verzorgpaard en tot me grote verbazing ben ik niet zenuwachtig/gestresst.
maar goed wie weet komt het nog.
in me hoofd is het momenteel eindelijk een beetje rustig, misschien omdat ik nu ook wel een goeie nacht heb gehad, al kon ik moeilijk wakker worden hihi.
ik ga me maar is opmaken en dan straks richting me poown.

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 12:26

Tja, als je naar een paard gaat kijken , let die wel of of je netjes opgemaakt bent! ;)
Enne, om vanacht kan ik echt wel de humor inzien! :P

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 12:27

haha ja naja ben geen barbie hoor xD maa werk altijd even me wallen weg en wat mascara/oogpotlood.
zonder make-up ziet het er heel anders uit en dat vind ik helemaal niet mooi.
met make-up is wel iets beter haha.

haha naja dat is mooi dan toch?

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 15:45

Safiera schreef:
Robin? Ken ik jou? (kijk even in mijn profiel) Ik ken namelijk een Robin van een eerdere opname...

ik ken je niet

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 17:35

Altijd mooi meegenomen, dat Topmodellenlookje.........

Ik maak me bijna nooit op> Als ik dan tussen de middag ga dutten, kan ik daarna opnieuw beginnen Daat ben ik echt te lui voor.

Ik heb ook een tijdje lenzen gehad. Maar ik vergat ze uit te doen met dutten, en toen vond ik er een in mijn haren, en eentje in mijn bed. Hoezo blond???????

Even een serieuze tip: ik oop niet met een 'blote billen'gezicht. Ik heb permanente kake up en dat bevalt echt supergoed!!!! Toch altijd een lijntje op mijn om mijn ogen.....

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 15:44

me vriend was hier gister/hier geslapen hihi.
sliep wel een stuk beter.. kon niet meteen slapen maar na tijdje wel.
ben nu wel moe haha sliep pas tegen 2/half 3 :P
hoop dat ik vanacht ook goed slaap.
morgen weer naar school gaan.. pff echt geen zin/puf voor maargoed ik zal moeten

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 17:37

Lekker even tegen iemand aankruipen....heerlijk!

Weten ze ervan op school? Kan een hoop schelen..........

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 19:09

ik ben jaloers....ik wil ook iemand om tegenaan te kruipen :D
moet morgen en dinsdag stage lopen, dus valt voor mij mee gelukkig...ie wel op tegen de rest van de week, dan weer wel school.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 19:17

jamiroquai schreef:
Lekker even tegen iemand aankruipen....heerlijk!

Weten ze ervan op school? Kan een hoop schelen..........

ja me vriend helpt me hier heel erg door heen en voelt goed om tegen hem aan te kunnen kruipen.
maar me goeie bui is al weer voor bij
pff voel ik me eindelijk ietsjes beter over mezelf moet een ''vriendin'' me weer naar beneden halen met poedersuiker reactie voor mij @ een nieuwe foto van mezelf @ hyves.
me vriend heeft haar ook op msn en die praat nu met haar ik ga niet meer met haar praten maar ben blij dat hij zo doet voor me..
ik kan even niet met haar praten.
ik heb altijd voor haar klaar gestaan altijd, en dan doet ze nu zo.
ze kan echt de grond in zakken nu

ja me loopbaan begeleider weet ervan en merkt ook dat het soms echt niet meer gaat maar momenteel ga ik nu echt door een dal.
voel me enorm klote nu zo'n rot opmerking kan me dan ineens weer helemaal breken.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 20:59

Pff ik had gisteravond ook weer even een instortmomentje. :(
Ik moest de hele tijd huilen zonder reden en ik wilde mezelf ontzettend veel pijn doen en gewoon aaargh!
Toen heb ik mijn lieve ex gesmst dat ik hem nodig had, en mocht ik naar hem toe komen. We hebben geen woord tegen elkaar gezegd zo`n beetje maar hij maakte me wel iets rustiger. Ik heb de hele avond in mijn eigen wereldje gezeten en had echt geen idee wat er allemaal om me heen gebeurde, echt zo raar.. :\
Vanmorgen hard gewerkt en het is wel iets beter geworden, maar ik vind het nog steeds moeilijk ermee om te gaan dat ik moet wachten op die ene jongen.. ;(

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:03

ow meis....ik kan me zo goed indenken hoe je je nu voelt...
als je depressief bent moet alles gewoon meezitten, dan trek je het net, maar als er dan een verkeerde reactie ofzo komt, dan zit je gelijk weer in die diepe put.
enne, vriendin?! die een rotopmerking maakt?!
no way dat dat een vriendin is....

@ topsylover: :(:) wel heel fijn dat je zo'n ex hebt.
en dat je je vastklampt aan die ene jongen is heel herkenbaar, hoewel het echt zo not done is.
maar ja, je eigenwaarde hangt af van hoe een ander op je reageert, dus snap heel goed hoe moeilijk je het vind om te wachten....
en het jezelf pijn willen doen herken ik ook wel, zelf nooit de stap gezet, maar herken het wel.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:03

topsylover schreef:
Pff ik had gisteravond ook weer even een instortmomentje. :(
Ik moest de hele tijd huilen zonder reden en ik wilde mezelf ontzettend veel pijn doen en gewoon aaargh!
Toen heb ik mijn lieve ex gesmst dat ik hem nodig had, en mocht ik naar hem toe komen. We hebben geen woord tegen elkaar gezegd zo`n beetje maar hij maakte me wel iets rustiger. Ik heb de hele avond in mijn eigen wereldje gezeten en had echt geen idee wat er allemaal om me heen gebeurde, echt zo raar.. :\
Vanmorgen hard gewerkt en het is wel iets beter geworden, maar ik vind het nog steeds moeilijk ermee om te gaan dat ik moet wachten op die ene jongen.. ;(

;( aaah meis wat vervelend!
wel fijn dat je ex je wat rustiger maakte!
komt echt goed! die jongen dat komt echt goed, wordt eerst maar weer jezelf!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:06

svdijk schreef:
als je depressief bent moet alles gewoon meezitten, dan trek je het net, maar als er dan een verkeerde reactie ofzo komt, dan zit je gelijk weer in die diepe put.

en dat je je vastklampt aan die ene jongen is heel herkenbaar, hoewel het echt zo not done is.
maar ja, je eigenwaarde hangt af van hoe een ander op je reageert, dus snap heel goed hoe moeilijk je het vind om te wachten....
en het jezelf pijn willen doen herken ik ook wel, zelf nooit de stap gezet, maar herken het wel.

klopt, alles moet gewoon goed gaan, dan hou ik het nog wel vol/trek ik het net.
maar als er dan wat negatiefs komt van reactie of wat dan ook.
dan zit ik gelijk in een dal.
nee noem haar ook geen vriendin meer, ze kan door de grond zakken.
pff, me moeder zeikt dan ook weer is.
en voel me zo moe en draaierig. pfff.. haat me leven echt in zoveel dingen.
niet in alles ( me vriend/paard niet/me moeder ook niet altijd) maar toch.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:09

svdijk schreef:

Dankjewel. :*
Ik weet ook niet waarom ik er zo op reageer. Ik heb hem al 2 weken niet gesproken en sinds 2 weken voel ik me ook weer slechter. :( Ik denk dat ik hem onbewust met zijn broertje vergelijk en dat ik nu weer die pijn voel van 8 maand geleden, toen het met zijn broertje uitging. ;(

Ik heb mezelf ook gelukkig geen pijn gedaan gister! Was wel zo gek dat ik 2x net niet onder een auto ben gekomen, maargoed. Als ik me zo voel ga ik altijd graag even een rondje rijden, dan wordt mijn hoofd vanzelf weer wat leger. :)

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:12

susannex schreef:
klopt, alles moet gewoon goed gaan, dan hou ik het nog wel vol/trek ik het net.
maar als er dan wat negatiefs komt van reactie of wat dan ook.
dan zit ik gelijk in een dal.
nee noem haar ook geen vriendin meer, ze kan door de grond zakken.
pff, me moeder zeikt dan ook weer is.
en voel me zo moe en draaierig. pfff.. haat me leven echt in zoveel dingen.
niet in alles ( me vriend/paard niet/me moeder ook niet altijd) maar toch.

:(:)
Ik zit nu in een beetje eenzelfde situatie met mijn beste vriendin.. Ze stuurde in een smsje dat mensen zat zijn van mijn gedrag.. Dus toen had ik zoiets van, nouja, okee?
En nu vindt ze het raar dat ik geen contact meer met haar opneem? :?
Als zij zat van mijn gedrag is dan stikt ze er maar even in, na mijn vakantie zoek ik wel weer contact met haar. :Y)

Ik denk dat het ook goed voor jou is, als je even afstand van haar neemt. Jezelf niet omringen met haar negatieve vibe en gewoon leuke dingen doen met andere vriendinnen die je wel waarderen om wie je bent! :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 21:12

nee heb d'r geblokt en op hyves reageer ik niet op haar..

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:44

Ik wou iedereen hier gewoon even sterkte wensen. :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:50

patatkraam schreef:
Ik wou iedereen hier gewoon even sterkte wensen. :)

dankjewel! :)

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 00:20

Hier een gedichtje omdat ik me poedersuiker voel(de)
Misschien wel heftig.. Maar is de waarheid!

Me hart gaat te keer...
Over elk dingetje denk ik na..
Leven of dood..
Wat maakt het uit??!
Iedereen ziet mij maar als een vrolijk meisje.
Diep van binnen schreeuw ik en jank ik.
Aandacht vragenrij.?
Ik weet het niet.
Weer zoveel vragen?
Een kapot zelfbeeld
Ik voel me dik, vies, vet en ranzig.
Het idee hebben dat ieder mens mij te dik vind..
Ik wil niet zo leven.
Ook al weet ik dat die gedachtes niet waar zijn.
Moeilijk te bevatten..
Toch moet ik me erbij neerleggen..
Vriendinnen die me super goed helpen.
Ben er super dankbaar voor ook al laat ik dat niet zo goed zien.
Zonder hun had ik niet eens meer geleeft.
Dan lag ik nu te verrotten..
Is dat wat ik wil?
Of willen mijn gedachtes dit..
Andere wil ik alleen maar helpen.
Dat is iets wat me goed doet..
Maar tegelijke tijd minder voor mij..
Altijd maar "lief" worden genoemt..
Nee ik ben niet lief!
Ik ben mezelf en wil niet lief zijn.
Godver.. Zie een litteken..
Mooier word ik zo niet echt.
Heeft geen nut maar lucht wel op.
Dit word het einde van het gedichtje.
Het ding waar ik me gevoel kan weg schrijven..
Help het?? Nee
Lucht het op: Nee
Het is voor mezelf zodat ik dit morgen kan terug lezen ;)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 09:28

Goedemorgen,

Ik ben net bij de HA geweest.. Ik heb Oxazepam mee gekregen om te slapen en ik heb het dringende advies gekregen om onmiddellijk weer naar het GGZ te gaan omdat mijn lichaam op is door de stress.

Mocht mijn werkgever niet meewerken hier aan gaat mijn HA zorgen dat ik in de ziektewet kom.

Ik belde daarna even mijn ouders om te laten weten hoe het gegaan was en mijn vader begon gelijk weer te zeiken over de slaappillen en chagrijnig te doen er over. Dat het nergens op sloeg, dat ik het niet nodig had, dat het troep is blablabla..

Ik heb het gesprek daarna gelijk maar weer af gekapt want het heeft toch geen nut.

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:15

Met een Oxazepammertje is niks mis hoor! Heb ik al jaren, functioneer er prima op. Liever een pilletje en je wat beter voelen, dan als een zombie rond te lopen.

Uoders berijpen het vaak niet goed, ze snappen het niet helemaal- of willen het niet snappen. Misschien ka je hulpverlener een keer met je ouders praten, dat je die medicijnen niet voor niets krijgt.

Oxazepam wordt vaak tijdelijk voorgeschreven om een moeilijke periode te overbruggen en ze helpen ook met afbouwen ervn- je kunt ontwennngsverschijnselen krijgen.

De eerste dag of dagen kun je een beetje sloom voelen, alsog je een beetje stoned bent. Ook worden je pupillen soms iets groter en praat je langzamer. Dit is meestel binnen 1 of 2 dagen over. Succes en als je er meer over weil weten, PB me maar.....

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:07

RobinxD schreef:
ik ken je niet

Okee, jammer :)
Dan had ik iemand anders voor.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:18

Oxazepam is inderdaad heerlijk als hulpmiddel, en over het algemeen ook na een tijdje weer prima af te bouwen. :)

Ik heb het een tijdje heel veel gebruikt, en nu enkel wanneer ik door angst niet rustig kan worden.
Zoals jamiroquai al zei: Het leven is veel fijner als een pilletje je helpt om je beter te voelen, dan als een ongelukkige levende dode rond te lopen.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:37

@ XMissdaphX: supermooi gedicht trouwens! Vooral die regel 'aandacht vragerij' Daar zit ik zelf ook heel erg mee, volgens mezelf ben ik een echte aandagtsjunk. Al wil ik dat niet zijn... ;(

Ik heb ook een gedichtje, is al ouder:

I wanna die,
Don't know why
My tears are fake,
Fot god's sake!
There's nothing to heal,
Cause I can't feel,
And don't know why
I wanna die

(ik wil dood, weet niet waarom, mijn tranen zijn nep, in 's hemels naam! Er valt niks te genezen, want ik kan niet voelen, en weet niet waarom, ik dood wil)