En nu na meerder malenw assen is het dus meer zoals op die foto op de puntjes, baal daar wel van..maja wil hem toch nog iets lichter hebben meer de witte grijze kant op dus dat laat ik de volgende keer doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fionaf09 schreef:superlise schreef:7,50 mijn zus ik kapster al doet ie het niet voor niets.. Maar mijn haar duurt ook altijd wel een dik uur en dat is dan puur knippen (niet wassen en drogen etc) omdat het nogal lang en dik is.
Hoe ziet het haar er uit van mensen dat maar 2x per jaar naar de kapper gaan, dat is vreselijk slecht toch? Zodra ik 1 gespleten haarpunt zie gaat de schaar erin.
ik vraag me eigenlijk ook al af hoevaak mensen naar de kapper gaan? aangezien ze zoveel betalen...
weet niet of dit al vaker is gevraagt maar lees nog niet zo lang mee
)
Ik koop wel vaak een boek voor haar of een flesje lekkere wijn!! Cinnepin schreef:Maar is zilvergrjs haar juist niet slecht om te wassen met zilver shampoo? dan trekt die hele gloed toch weg?

) 20 euro

xxappiexx schreef:Ik ga tegenwoordig naar de brainwash, voor 15 euro word je haar gewassen, geknipt en gestyled. Is wat beter te doen dan bij bepaalde andere salons waar je voor ieder shampootje, lakje of zelfs droogfohnen dik bij mag betalen.
Heb regelmatig gehad dat ik schrok van de rekening bij andere kapsalons, voor knippen alleen soms gewoon 40 euro. En voor highligts 60 euro... echt belachelijk.
had t laast nog met kruiden shampoo gewassen, gebruik wel 100 verschillende shampoos geloof ik 

Ik heb krullen tot iets over mijn schouder en ik zit altijd zo'n 3 kwartier in totaal.. Ik heb heb veel verschillende kapsels gehad en de prijs is hetzelfde als je een heel ander model laat knippen als wanneer je alleen bij laat knippen