Wat betaal jij de kapper?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat betaal jij de kapper?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:08

@ tientjeh zo was mijn kleur dus net na het verven, moet je een beetje boven op kijken ( ik ben rechts )

Afbeelding
En nu na meerder malenw assen is het dus meer zoals op die foto op de puntjes, baal daar wel van..maja wil hem toch nog iets lichter hebben meer de witte grijze kant op dus dat laat ik de volgende keer doen

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:10

Ik betaal 10 euro voor knippen en 20 als ik het zou willen laten verven, maar dat doe ik zelf, dus kost maar 6 euro :D . En de kapster komt nog aan huis ook, heerlijk, geen gedoe.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 12:11

fionaf09 schreef:
superlise schreef:
7,50 mijn zus ik kapster al doet ie het niet voor niets.. Maar mijn haar duurt ook altijd wel een dik uur en dat is dan puur knippen (niet wassen en drogen etc) omdat het nogal lang en dik is.

Hoe ziet het haar er uit van mensen dat maar 2x per jaar naar de kapper gaan, dat is vreselijk slecht toch? Zodra ik 1 gespleten haarpunt zie gaat de schaar erin.

ik vraag me eigenlijk ook al af hoevaak mensen naar de kapper gaan? aangezien ze zoveel betalen...

weet niet of dit al vaker is gevraagt maar lees nog niet zo lang mee :=

Ik ga meestal elke 8-12 weken...

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 13:43

Sjeetje!! Wat duur zeg!! Ik kleur het nooit (één keer laten doen en toen was het gratis omdat ik model zat voor iemand en ook nog eens compleet mislukt dus doe het natuurlijk nooit meer! -O- )

Ik laat het alleen maar knippen, ik deed het vaak zelf met mijn krullenbos. Nu heb ik een supergoede kapper gevonden die echt heel goed rekening houd met mijn opkrullende haar en is het ook nog eens gratis omdat het mijn schoonmoeder is! :D Ik koop wel vaak een boek voor haar of een flesje lekkere wijn!!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 13:44

Cinnepin schreef:
Maar is zilvergrjs haar juist niet slecht om te wassen met zilver shampoo? dan trekt die hele gloed toch weg?

Als het goed is trekt dat juist de gele gloed uit je haar.
Ik heb m'n haar witblond, tegen het witte aan. Na een paar keer wassen wordt dat inderdaad ook weer wat blonder, maar dan was ik het weer met zilvershampoo en dan is het weer wit. :j

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 15:51

Zilvershampoo werkt alleen om de gele gloed uit je haar te halen. Maar goed elk haar reageert er natuurlijk weer anders op ;)

Ik betaal voor knippen 10 euro, knippen en kleuren 25, en knippen en highligts (schrijf je dat zo :P ) 20 euro

Maar ik ga niet naar de kapper maar bij iemand aan huis

xHanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 15:53

Ik betaal 18/19 euro, de prijs was wat veranderd dus ik weet het niet precies, voor alleen knippen :+

Nijnteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 15:54

Ik betaal 45 euro, dat is dan voor het knippen & blond verven.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 15:56

Ik ga 1x in het jaar naar de kapper en dan alleen puntjes :j
Betaal 25 euro :j

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:01

Ik betaal voor knippe €14 en met higlights erbij € 32.50

Jeetje wat een prijzen komen er hier voor bij zeg pfff.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:06

Fiffill schreef:
Ik was vorige week naar de kapper, alleen wassen en knippen, 43 euro...

Ik vind dat nog niet zo'n absurd bedrag hoor, reken maar eens terug wat de kapper daar van overhoudt nadat hij z'n pand, z'n materiaal en z'n medewerkers heeft afgeschreven en belasting heeft betaald ;)

lianne125

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:06

ik ben voor knippen en verven 2 kleuren 100 euro kwijt. nou heb ik wel heel erg lang en dik haar. en ik mag er ook nog eens een hele ochtend voor bij de kapper zitten. daarom ga ik ook maar 2 keer per jaar.

Ulrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:08

wassen,knippen, kleuren,fohnen betaal k 60 euro voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 17:11

hmm heb wel zilver shampoo staan dus gebruik ik dat toch maar weer :P hahahhaha

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 17:21

Mijn kapper kom ik zo vaak en al zo lang dat ik altijd aangepaste prijzen krijgt. Ik probeer altijd contant geld mee te nemen zodat ze het lekker in d'r zak kan stoppen. Als ik met pin wil betalen is het bedrag altijd een stuk hoger.

Ik ga vaak samen met mijn vriend, over het algemeen zijn wij met zijn tweeën zo rond de 50/60 euro kwijt voor twee keer knippen en verven. Ik was altijd mijn haar voordat ik kom, dat scheelt haar weer tijd en mij weer geld.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:23

20euro voor haar tot op mijn schouders met laagjes en schuine pony :)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:07

Cinnepin schreef:
hmm heb wel zilver shampoo staan dus gebruik ik dat toch maar weer :P hahahhaha

Even tijdje laten intrekken en dan is het vast weer mooi! :D

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:15

Ik ga tegenwoordig naar de brainwash, voor 15 euro word je haar gewassen, geknipt en gestyled. Is wat beter te doen dan bij bepaalde andere salons waar je voor ieder shampootje, lakje of zelfs droogfohnen dik bij mag betalen.

Heb regelmatig gehad dat ik schrok van de rekening bij andere kapsalons, voor knippen alleen soms gewoon 40 euro. En voor highligts 60 euro... echt belachelijk.

koekimonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:28

19 euro voor knippen,

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:12

xxappiexx schreef:
Ik ga tegenwoordig naar de brainwash, voor 15 euro word je haar gewassen, geknipt en gestyled. Is wat beter te doen dan bij bepaalde andere salons waar je voor ieder shampootje, lakje of zelfs droogfohnen dik bij mag betalen.

Heb regelmatig gehad dat ik schrok van de rekening bij andere kapsalons, voor knippen alleen soms gewoon 40 euro. En voor highligts 60 euro... echt belachelijk.

Dan wordt er wel bezuinigd op materiaal, tijd en kwaliteit van personeel.

Maak de rekensom zelf maar....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:51

ja ik ga t wassen met zilvber shampoo idd en ff 5 mins in laten trekken dan.. :P had t laast nog met kruiden shampoo gewassen, gebruik wel 100 verschillende shampoos geloof ik :')

brainwash ga ik nie meer heen...laatst kwam mn vriend mij op halen bij cosmo en hebben ze hem gratis geknipt omdat het schots en scheef zat..happen eruit enzo, was ie die dag daarvoor bij de brainwash geweest, waardeloos dus, goedkoop ja, maar kwaliteit? nee.

met verven kregen ze daar ook nooit de kleuren die ik wilde..en dat zijn er een hoop :')

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:00

Voor knippen ben ik altijd 19 euro kwijt, dit is inclusief wassen, indien nodig een haarmasker en dan het knippen en droogblazen. Wil ik het helemaal laten uitfohnen zou het op 27,50 uitkomen.

Verven laat ik meestal bij zo'n kappersopleiding doen, dan betaal ik maar 10-15 euro voor het verven en vaak knippen ze het dan ook nog.

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:04

ik betaal niks voor bijknippen, dat doet me moeder namelijk, die heeft een kappersopleiding gedaan. Maar al ga ik wel een keertje naar de kapper dan betaal ik 20 euro :j

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:33

Ik ga 1x in de maand naar de kapper om te wassen en knippen, dat is €20,-.
En dan 1x in de 3 maanden laat ik het verven (en wassen en knippen dus) en dan ben ik rond de €60,- kwijt. :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:03

Ik betaal 28,50 voor wassen, knippen, drogen en stylen :) Ik heb krullen tot iets over mijn schouder en ik zit altijd zo'n 3 kwartier in totaal.. Ik heb heb veel verschillende kapsels gehad en de prijs is hetzelfde als je een heel ander model laat knippen als wanneer je alleen bij laat knippen