Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WenK schreef:Oh dat valt nog wel mee. Heb hier ff zitten kijken, maar das 40 per kwartaal voor recreatief lid zonder wedstrijdlicentie en dan nog verplicht lidmaatschap van de KNAU. Valt me best tegen...
Angela_ schreef:Het stampen komt door een verkeerde afwikkeling van je voet. Ik stampte ook heel erg, mijn schoenen hebben het deels opgelost en de rest heb ik echt op moeten trainen. Probeer op je middenvoet of hak te landen, en niet op je tenen. Je mag alleen op je voorvoet landen bij een hoog tempo zoals een sprint.
Kiwipitje schreef:Ik moet wel een stuk langs de weg, maar werk elke dag tot 17.00 en kom nergens langs een winkel waar ze zoiets verkopen en dan is het alweer 18.00 en is alles dicht. Wel balen want wil vanavond gewoon gaan hardlopen dus dan maar hopen dat ik niet overhoop gereden wordt.
WenK schreef:Dat zou ik toch niet doen Kiwipitje...Ik vind dat eigenlijk best onverantwoordelijk, om zonder reflexie en/of verlichting te gaan lopen. Realiseer je je wel dat je echt niet zichtbaar bent voor automobilisten? En dat als zij je per ongeluk wel overhoop rijden, dat jij dan misschien lichamelijk in de kreukels ligt, maar de automobilist geestelijk?
Bom, hier ook veel fietspaden naast de weg (dus met een berm ertussen) of soms zelfs met een wal ertussen...