Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Ik lees hier over kohlpotlood, oogschaduw enz. Wat hoort er nou echt in een basis oogopmaakset te zittenIk ben echt een complete noob op make up gebied namelijk
En als ik dan eens ga stappen zit ik vol enthousiastme internet af te struinen voor ideeën maar ik mis volgens mij gewoon de goede atributen.
Iris82 schreef:Het valt me heel erg op dat heel veel mensen hun waterlines onder zo zwart maken. Terwijl het veel veel mooier is om het net onder de waterlines op de wimperrand te doen.
Jaan81 schreef:Leuk om dit allemaal te lezen, maar wat een enorme ogen hebben de meesten hier zeg!
Ik gebruik altijd wenkbrauwpotlood, oogschaduw, mascara en regelmatig eyeliner en/of oogpotlood.
Heb zelf grijs/blauw ogen en gebruik allerlei kleuren, ligt er aan wat ik aan heb!Bruin, goud, paars, lila, groen, blauw, grijs, antraciet (smokey-eyes) echt alles! Alleen roest en zilver niet, vind ik niet mooi.
Heb nog nooit concealer en 'plamuur' gebruikt, zoals ik het altijd oneerbiedig noem.Puur, omdat ik altijd het idee heb dat je het zó goed ziet, dus ik haal het er ook altijd weer zo snel mogelijk af. Kan er niet aan wennen. Iemand tips daarvoor?
Werkt zo'n wimpertang goed bij jullie? Bij mij worden ze dan hoekig ipv dat ze netjes rond omhoog krullen
DaisyDarling schreef:Jaan81 schreef:Leuk om dit allemaal te lezen, maar wat een enorme ogen hebben de meesten hier zeg!
Ik gebruik altijd wenkbrauwpotlood, oogschaduw, mascara en regelmatig eyeliner en/of oogpotlood.
Heb zelf grijs/blauw ogen en gebruik allerlei kleuren, ligt er aan wat ik aan heb!Bruin, goud, paars, lila, groen, blauw, grijs, antraciet (smokey-eyes) echt alles! Alleen roest en zilver niet, vind ik niet mooi.
Heb nog nooit concealer en 'plamuur' gebruikt, zoals ik het altijd oneerbiedig noem.Puur, omdat ik altijd het idee heb dat je het zó goed ziet, dus ik haal het er ook altijd weer zo snel mogelijk af. Kan er niet aan wennen. Iemand tips daarvoor?
Werkt zo'n wimpertang goed bij jullie? Bij mij worden ze dan hoekig ipv dat ze netjes rond omhoog krullen
Hoekig worden mijn wimpers dan ook. Of ik word afgeleid en douw dat ding in me oog
Plamuur gebruik ik wel, heel lichtjes omdat ik een ooievaarsbeet heb
Ik zal me trouwens even opmaken, kijken of er mensen tips hebben
Jaan81 schreef:Leuk om dit allemaal te lezen, maar wat een enorme ogen hebben de meesten hier zeg!
Air schreef:88 palette is ook een aanrader, gebruik niet alle kleuren maar vooral de verschillende bruintinten en met het WK oranje![]()
Maar hijs heel goedkoop maar goed gepigmenteerd.
Paars is ook mooi idd.
Mirrrriii schreef:Leuk topic!
leuk om te lezen hoe anderen zich opmaken.
Ik heb van mezelf hele lange ( lees echt lange) wimpers.
Zonder mascara komen ze al aan mn wenkbrauwrand.
Mijn probleem is dat wanneer ik er mascara opdoe ze dus inzakken, terwijl als ik ze zo laat ze niet echt zichtbaar zijn door de kleur.
Las hier boven een tip over bruine mascara bij blauwe ogen, dat ga ik eens proberen!
sologirl schreef:Jaan81 schreef:Leuk om dit allemaal te lezen, maar wat een enorme ogen hebben de meesten hier zeg!
Je foundation vloeibaar kopen. (Een creme oid) Daarbij denk ik dat je in een foundation wel degelijk moet investeren. Een goede foundation hoor je niet te voelen of te zien, en je hoort de dag erna ook niet vol met kraters te zitten.