Urielle schreef:Ik neem aan dat ze daarmee wil gaan aantonen dat ik een slechte moeder ben en psychisch zo onstabiel dat ik geen beslissing in het belang van de kinderen kan nemen.
Dat ik een tijger ben als het over de kinderen gaat, kan zo'n rechter ook niet weten.
Mag ik vragen hoe je vriend er precies in staat? Ik neem toch een beetje aan dat als ze jullie beide tegen zich heeft ze misschien toch als een verbitterde oude vrouw overkomt?

). De rechtszaak is daarmee dus iig afgewend. Verder nog niks gehoord over het geld of wat dan ook. Het is nu op dat front dus even rustig.
niet vergeten dat ze met dat 'heerlijke gesprek', hoe vervelend ook voor jou, alleen maar het beste voor hebben met je kleine hè, ookal is dat nu met je huidige gemoedstoestand ook niet best om dat allemaal aan te moeten horen. hopelijk kun je gauw bij de carioloog en kinderarts terecht.
, dat heb ik al wel geleerd na drie kids. Niets van aantrekken. Je doet het goed. Je gaat naar een arts, er wordt naar gekeken, jij doet niets verkeerd!