Puisten deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:23

+:)+ Hoop voor die prijs dat het gaat werken!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:29

Glossi schreef:

Zijn echt heerlijke producten, gebruik ze nu een klein half jaartje. Heb alleen nu wat nieuwe dingen besteld ( wel in het buitenland hoor, scheelt zich ongeveer de helft ;) )

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:38

Glossi schreef:
Marije, ik denk dat ze bij jou de prijs verkeert hebben aangeslagen wat de dagcreme van Louis Midmer betreft. Dan heb je geluk gehad. Ik had gister een boekje over Louis Midmer mee gekregen en daar staat ook een prijslijst in. De dagcreme 50 ml kost 21,50

Ik heb 30 ml van de skin apeal. Een tube. Dan is het anders wel heel toevallig, was de 2e keer dat ik hem kocht voor 10 euro? :+

mirriejj schreef:
Glossi schreef:

Zijn echt heerlijke producten, gebruik ze nu een klein half jaartje. Heb alleen nu wat nieuwe dingen besteld ( wel in het buitenland hoor, scheelt zich ongeveer de helft ;) )

Welke producten gebruik jij nu van Dermalogica? :) Ik gebruik nu alleen nog de reiniging omdat de verzorging anders iets te duur word voor mij....

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:11

Skin Apeal kost idd wel rond die prijs. Maar dat is geen echte dagcreme toch? In het boekje staat hij iig niet bij de dagcreme's. Werkt deze bij jou? er staat dat hij de vorming van zwarte puntjes en puistjes af remt en onzuiverheden verwijdert. Heb zelf altijd zwarte puntjes bij mijn neus := als hij werkt zou ik hem wel uit willen proberen. Vond Courtin wel heel goed werken maar die is ook de helft duurder :+

_Cindy

Re: [Centraal] Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:17

Ik heb een tijdje in dit topic meegelezen... maar ben inmiddels eigenlijk helemaal puistvrij :)

Ben naar de dokter geweest, en zij heeft met 2 middelen voorgeschreven. Elke ochtend moet ik een lotion smeren en 's avonds een creme tegen acne. Had niet echt ernstige acne maar wel altijd op mijn voorhoofd puistjes, ontstekingen, rode vlekken en mee-eters. Heel wat geprobeerd oa ook tea-tree maar het werd eigenlijk niet beter.

Nu met deze spulletjes van de huisarts zag ik al na 1 week heel duidelijke verbetering, en na 3 weken is het bijna weg. Moet het in totaal 3 maanden gebruiken, het is ook niet echt agressief spul.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:40

Cindy, heet dat spul Eryacne, of iets in die trant?
Of Benzylperoxide?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 22:32

@marijee: Ik gebruik momenteel de precleanse, clearing skin wash, oil control lotion, mattifier, lotion.

En heb verder nog de daily microfoliant, skin renewal booster en een grote fles lotion besteld :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 14:10

Waar heb je voor de helft besteld? :D Dat is namelijk best wel aantrekkelijk, vooral als het om echte Dermalogica spullen gaat :D

_Cindy: Oh wauw, dat klinkt goed! Bijna te mooi om waar te zijn :p

Glossi: Om heel eerlijk te zijn weet ik dat zelf niet eens, gebruik het nu gewoon omdat het op moet en het me anders in de weg staat. Vind het zonde om het weg te gooien :+ Maar ik kan wel even kijken hoe mijn huid zich gedraagt als ik die creme draag, maar ik vind het gewoon een basic creme. Niets speciaals aan eigenlijk!

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 13:26

ik gebruik simpel clearasil face wash en elke morgen en avond olaz creme.
verder ben ik gewoon enorm strikt in make-up af halen

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:35

Nou bij mij is het al dik twee weken om te janken, als de ene eindelijk weg is, dan springt de andere ernaast alweer omhoog ;(

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:34

Ja ik gebruik 's avonds benzylperoxide.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:36

z0rr0 schreef:
ik gebruik simpel clearasil face wash en elke morgen en avond olaz creme.
verder ben ik gewoon enorm strikt in make-up af halen

Dan ben je geluk dat je huid hieraan genoeg heeft! Neem aan dat iedereen in dit topic erg strikt make-up afhaalt als ik zie wat ze er verder allemaal aan doen om hun puisten weg te krijgen.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:50

Ja idd en dat clearasil helpt is ook heel wat. Bij de meesten word het daar juist erger door :+

Ben al een heletijd pukkelvrij. Zo blij! Nu de littekentjes nog want ik heb best wat schade opgelopen :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:55

Met clearasil werd het bij mij voor mijn gevoel ook alleen maar erger..

Maar inderdaad ik heb nu ook maar heel weinig puisten nog maar nog lang geen egaal huidje door alle schade.. Maar mag niet klagen, ben hier al zo blij mee!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 08:41

Ook bij mij gaan HEEL langzaam de acne weg, helaas doordat ik in januari zo super erg onder de ontstekingen zat, is mijn gezicht nog helemaal bedekt met rode plekken.

Gister bij de SHS geweest, ook zij zegt dat het allemaal veel minder wordt. Ze heeft me nu 3 proefjes meegegeven met producten die de roodheid tegengaan, dus ik ben benieuwd!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 17:12

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het trekt bij mij hier serieus weg. Ik kan het niet geloven, dankzij die peeling van afgelopen dinsdag bij SHS is mijn gezicht zò opgeknapt! Wauw.. Ik mag over 2/3 weken er weer heen om blijvend resultaat te houden. Volgens mij had ik een chemische (?) peeling. Het is iniedergeval niet geschikt voor thuisgebruik. Mijn behandeling is trouwens ook aangepast, ik ga voortaan minder lang heen en ze gaat bvb geen masker doen. Ik laat daar nu alleen nog de dingen doen die ik zelf niet uit kan/mag voeren :)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 17:13

Marije, had je de biopeeling van Neoderma? :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 17:16

Volgens mij voert zij die niet uit, was eentje uit het Dermalogica assortiment voor professionals volgens mij. Alleen mensen die die Dermalogica behandelingen uitvoeren, kunnen die peeling gebruiken. :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:17

Wil jij navragen welke peeling dat is Marijee? Ik krijg ook geregeld peelings van dermalogica.

Ik moet trouwens nu overstappen naar minder agressieve producten, voor de littekens.
Zal eens een foto gaan maken van mijn huid nu

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:35

Ergens begin januari:
Afbeelding
Nu:
Afbeelding

Begin januari:
Afbeelding
Nu: (sorry vergeten te draaien!)
Afbeelding

Begin januari:
Afbeelding
Nu:
Afbeelding

Zoals jullie zien ben ik er nog lang niet, maar het betert heel langzaam wel al!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 23:49

Wauw wat een verschil! Dat gaat echt de goede kant op!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:37

mirriejj, je gaat de goeie kant op +:)+

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 08:22

Wow, gaat zeker de goede kant op! Het zag er ook echt heel vurig en fel uit, jeetje zeg!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 08:51

Marijee schreef:
Wow, gaat zeker de goede kant op! Het zag er ook echt heel vurig en fel uit, jeetje zeg!

Klopt, ik liep ook wel aardig voor banketstaaf hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 21:13

Ik begin morgen met clinique.. Sinds ik van pil ben veranderd (en weer terug ben gegaan naar mijn oude vertrouwde pil) blijft mijn huid me maar pesten. :(