Nikki15 schreef:@fionaf09 Je moet meestal 2 nachten blijven ja, dus ben je er intotaal 3 dagen. Maar als alles goed gaat dan kan je meestal met 1 nacht al naar huis hoor. En je wilt liever een zetpil dan dat je zo een vieze paracetamol door moet slikken hoor. Het is geen pretje, En zo een infuus lig je niet de hele dag mee hoor. Je wordt bij de operatie door het infuus in slaap gebracht. en het infuus blijft wel in je hand de eerste dag voor het geval dat je uitdroogt of dat je veel pijn hebt en dan kun je er morfine door krijgen. Zo een neuspiercing moet wel uit hoor, want je krijgt met de operatie namelijk zuurstof slangetje door je neus, en je mag zoiezo geen piercings dragen. Maar je bent wel 10 dagen onder de pannen ja, ze zeiden bij mij reken maar op 3 weken. dus ik zit nu in mijn 3e week en voel me nu steeds beter worden. Volgende week weer lekker aan het werk en met school bezig.
Het ligt per ziekenhuis eraan hoelang de wachtlijst is. ik ging in december naar het ziekenhuis voor eerste afspraak en was 2e week van januari al aan de beurt.
bedankt voor je antwoorden
stelt me toch al eeen beetje gerust 
En die zetpil is dat tgen de pijn? want dat krijg je dan toch door je infuus?
neuspiercing dan maar uit
maar er daarna direct weer in.
Ik moet nog even kijken wanneer ik dan mag, want ik zit ook met exames