Help! Mijn borsten krimpen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:40

Yessy schreef:
Rebel_Jits schreef:
Och, bij mij is het ook lekker uit verhouding. Boobs zijn netaan een B. Als m'n kont een cupmaat zou hebben, zou dat zeker G/H zijn :o
Maar als ik me dan vergelijk met m'n zusje, voel ik me altijd beter }:) Ze heeft zelfde formaat kont, zelfde omtrek taille, is ongeveer 10 cm kleiner dan ik en heeft maat AA. (Grappigste is dat ze maat B/C koopt en dat helemaal bijvult met kipfilletjes.)
Als de boel niet bijtrekt aka groter wordt rond een toekomstige zwangerschap, zal de chirurg ook bij mij wat extra centjes kunnen verdienen hoor.

Dat is wel sneu, kan ze niet beter gewoon goede push-ups kopen? Die kunnen je ook met gemak van cupmaat AA naar B brengen :)

Die push-ups worden dus al extra volgestouwd..

Anoniem

Re: Help! Mijn borsten krimpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:55

Als je het vrijdag ná de film ipv ervoor had gezegd had ik gedacht dat ze van angst terug gesprongen waren.

Misschien aan de Yasmin? Sinds ik aan die pil ben zijn mijn tetten misschien wel een kwartcup groter, hoera. :')

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:49

Dames, als ik straks mijn borstverkleining heb gehad, bewaar ik het en dan is serieus genoeg voor iedereen hier in het topic die haar borsten te klein vind.

Gratis en voor niks :))

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:54

Ik hoop eerlijkgezegd dat ze stoppen met groeien. :D
Een stukje groter mag wel, maar niet zoals mijn moeder en oma met een grote meloenen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:17

Guernica schreef:
Als je het vrijdag ná de film ipv ervoor had gezegd had ik gedacht dat ze van angst terug gesprongen waren.

Misschien aan de Yasmin? Sinds ik aan die pil ben zijn mijn tetten misschien wel een kwartcup groter, hoera. :')

Ik heb Microgynon 20 (ja echt de pil met de minste hormonen :D ) en bij mij zijn ze van 70AA naar 70C/D gegaan :') .

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:31

Focussed schreef:
Guernica schreef:

Ik heb Microgynon 20 (ja echt de pil met de minste hormonen :D ) en bij mij zijn ze van 70AA naar 70C/D gegaan :') .

En nogsteeds ben je zo skinny?
Ik ben ook flink gegroeid, maar ook in gewicht ben ik giga geworden, jukkie..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:40

Ja, m'n bovenbenen zijn iets dikker geworden, maar niet veel.
Ben van 48 kg naar 50 gegaan en dat is aan m'n benen en borsten gekomen :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:36

volgens mij heeft het niets met je gewicht te maken, kan me niet voorstellen dat twee kilo je twee maten groter geeft en je benen dikker maakt.
Moet magische twee kilo zijn :P

Als ik bij mezelf zie en bij mensen rondom me geeft twee kilo bena niets effect, hoe hard we het ons ook wijsmaken :P

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:37

Hmm raar want de weegschaal geeft niks meer aan en m'n bhmaat toch wel echt wat :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:44

Misschien ben jij gewoon iemand met veel geluk, oooh was het maar zo bij mij. Dan hadden die extra kilo's toch nut :P

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 01:16

2 kilo aan borst is wel veel hoor!
Als ik me niet vergis, zijn die toeters van pamela 3 kilo de stuk.
En die zijn toch echt gígantisch.

Bij mij zijn m'n borsten juist heel constant := Geloof dat ik met 14,5 aan de pil ging (altijd al microgynon 30 en nu steridyl 30 of hoe je het schrijft, maar is zelfde qua stoffen) en dat ik in 7 jaar zo'n 22 kilo zwaarder ben geworden en miss 2 cm langer? Maar hé ik werd ook een echte 'vrouw', in de pubertijd verandert er sowieso veel qua verhoudingen. OMG nu ik dit zo zie staan lijkt het heel dramatisch, 22 kilo?? En dat van xs naar m? Ik snap t zelf ff niet :o? Geloof dat de eerst 10 kilo van de eerste 2 jaar was :o (en niet alleen door de pil dus, gewoon puberen, slecht eten, blessure waardoor ik weinig kon sporten)
Afgelopen jaar ben ik juist zo'n 8 kilo afgevallen, wel een andere pil dan maar dus zelfde hormonen.. Maar dat komt bij mij door m'n medicijnen want ik zit sneller vol en vergeet vaak te eten. Kuch.
Maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is dat ik dus nog steeds dezelfde bh's pas als zo'n 5 jaar geleden. En dat met de jaren is gebleken dat ik ook maar 1 type van 1 merk lekker vind zitten :D M'n borsten zijn wel ietsjes minder vol dan begin dit jaar, maar eigenlijk blijven ze nu tenminste beter op hun plek zitten :o Heb laatst weer 2 nieuwe bh's aangeschaft en ik heb dus écht nog steeds na al die jaren dezelfde maat.

Ehm. oftewel, afvallen kan invloed hebben op je borsten, maar het hoeft niet. Het is per persoon verschillend welke vetreserves je lichaam het eerst aanspreekt. Net als aankomen. Dat zit bij mij dus linea recta rond me heupen/bovenbeen en daar gaat het ook het eerst af.
En de pil kan hier dus wel degelijk invloed op hebben, want van bepaalde hormonen ga je nou eenmaal vet aanmaken omdat je als vrouw gebouwd ben om je baby te beschermen in je buik e.d.

Al blijf ik het verhaal van ts wel apart vinden :j

Snor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 01:21

*meldt zich*
Ik had op mn 16e een mooie B, ik ben nu al een paar jaar gestopt met de pil en ik sta iedere morgen mijn erwtjes op te schudden in mijn bh, adem inhouden voor de spiegel, schouders ver naar achteren en dan lijkt het nog wat :')
Ik heb het ook opgegeven om leuke bh's (of sportbh's!!) te vinden in mijn maat. Ik ga wel naar de H&M voor katoenen supermegapushupopvuldingen....

Ik ben verder ook heel lang en slank, aankomen lukt niet. Maakt niet uit hoeveel eten ik naar binnen werk...

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:28

Focussed schreef:
Guernica schreef:

Ik heb ook de microgynon maar dan dingetje 30! ik wil eigenlijk niet nog hoger.. maar misschien is Jasmin dan wel iets voor me.. :o
Binnenkort dus even naar de dokter. maar dan heb jij helemaal geen kleine borsten :oo

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:42

Ik zou niet overstappen van pil om je borsten te laten groeien. Want de kans is groot dat je lichaam er niet op gaat reageren, als het nu ook al niet op de pil reageert. Ik ken een paar mensen die zijn overgestapt en daar gebeurde niets bij, of die werden alleen dikker, maar kregen geen groter borsten.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:51

Focussed schreef:
Ja, m'n bovenbenen zijn iets dikker geworden, maar niet veel.
Ben van 48 kg naar 50 gegaan en dat is aan m'n benen en borsten gekomen :')

Idem dito hier, alleen niet aan m'n benen maar puur aan m'n borsten :')

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:26

Citaat:

Ik heb Microgynon 20 (ja echt de pil met de minste hormonen :D ) en bij mij zijn ze van 70AA naar 70C/D gegaan :') .Ik heb ook de microgynon maar dan dingetje 30! ik wil eigenlijk niet nog hoger.. maar misschien is Jasmin dan wel iets voor me.. :o
Binnenkort dus even naar de dokter. maar dan heb jij helemaal geen kleine borsten :oo

Ik heb de yasmin pil en ik kan je vertellen... Die pil veranderd niks :') Is ook de pil met de minste bijwerkingen, je komt er dus ook niet van aan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:37

vinurr schreef:
Citaat:

Ik heb Microgynon 20 (ja echt de pil met de minste hormonen :D ) en bij mij zijn ze van 70AA naar 70C/D gegaan :') .Ik heb ook de microgynon maar dan dingetje 30! ik wil eigenlijk niet nog hoger.. maar misschien is Jasmin dan wel iets voor me.. :o

Ik heb de yasmin pil en ik kan je vertellen... Die pil veranderd niks :') Is ook de pil met de minste bijwerkingen, je komt er dus ook niet van aan ;)

Ik heb de yasmin pil en ik kan je vertellen... die pil verandert een hoop. ;)
Ligt gewoon aan de persoon, niet per definitie aan de pil.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:21

:')

Hahaa, oke, maar het is wel één van de lichtste pillen met amper bijwerkingen (Volgens mijn dokter) kan natuurlijk dat het bij jou wel bijwerkingen heeft :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:31

Mijn borsten zijn ook gegroeid van de pil terwijl ik ook een van de lichtste pillen heb. :j
Was ook meteen de enige bijwerking die ik had, nou zo erg vond ik het niet. :Y)

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:32

Ik doe dus niet aan opvuldingen / optisch bedrog. Ik ben ook pas heel laat begonnen met uberhaupt BH's dragen omdat ik het niet nodig vond. Met mijn cupmaat (70A) kan ik qua bikini's bijna alleen maar pushupdingen vinden, maar dan koop ik er een waarbij je de vulling eruit kunt halen en dat doe ik dan ook. Ik draag wel padded BH's maar dat is in verband met eigenwijze tepels. :') Maar dus geen push ups. Daardoor zou ik het voor mezelf alleen maar benadrukken dat ik (bijna) niks heb, en dat zou voor mij nep voelen. :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:38

Fiffill schreef:
Mijn borsten zijn ook gegroeid van de pil terwijl ik ook een van de lichtste pillen heb. :j
Was ook meteen de enige bijwerking die ik had, nou zo erg vond ik het niet. :Y)

O:) Nee voor mij was het ook geen negatieve verrassing.

Maar het klopt dat het niet aan een merk pil ligt. Het ligt gewoon aan hoe je lichaam reageert op hormonen. Het ene heel gevoelig en het andere heel ongevoelig. Een vriendin van mij is ook van 70AA naar 70C gegaan door de Diane. En verder niks aangekomen. Ik ken ook iemand die 10 kg aan de buik is aangekomen maar nog steeds 70A heeft. Dat is dan weer een ander uiterste.

dorientjuh: Maar die vullingen in (triangel)bikini's zijn niet voor push-up hoor. Die zijn zodat je tepels niet doorschijnen. Maak ik ook dankbaar gebruik van.
Een echte push-up bikini heeft hardere vulling, die ook meer aan de zij en onderkant zit, zodat je borst wat omhoog en naar het midden gedrukt wordt. (En die kan je er ook niet uithalen)
Ik heb een (lichte) pushende bikini van de New Look, die zit wel heel mooi moet ik zeggen. In triangels lijk ik ook nog steeds plat, maar dat komt omdat die bikini's gewoon niks voor je borsten doen.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:12

Nee ik bedoel ook geen triangelbikini's. :) Ik bedoel bikini's die in de vorm van een BH zijn.
Afbeelding
Zoiets dus.
Ik had dus wel een push up bikini met uithaalbare vullingen. Zonder die vullingen zie je de tepels ook niet.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:50

Guernica Welke ervaring heb jij met Yasmin dan? :D

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:05

Ik heb cupmaat 75C en ben de laatste tijd ook een paar kilo kwijt geraakt. Merk het idd ook aan m'n borsten. := Niet extreem, maar ik merk gewoon dat m'n BH's ietsje losser zitten. Ik zou er graag voor het mooie nog wat kilootjes af willen, maar als daardoor m'n borsten nog kleiner worden weet ik niet of ik dat wel wil..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:11

Ik hou van Yasmin. Ben veel minder geïrriteerd sinds ik aan die pil ben en mijn moodswings zijn helemaal weg. Ben niet aangekomen, alleen iets meer tiet. Dan nog is het niet veel, maar ik vind 't wel best zo. :D