Yessy schreef:Rebel_Jits schreef:Och, bij mij is het ook lekker uit verhouding. Boobs zijn netaan een B. Als m'n kont een cupmaat zou hebben, zou dat zeker G/H zijn![]()
Maar als ik me dan vergelijk met m'n zusje, voel ik me altijd beterZe heeft zelfde formaat kont, zelfde omtrek taille, is ongeveer 10 cm kleiner dan ik en heeft maat AA. (Grappigste is dat ze maat B/C koopt en dat helemaal bijvult met kipfilletjes.)
Als de boel niet bijtrekt aka groter wordt rond een toekomstige zwangerschap, zal de chirurg ook bij mij wat extra centjes kunnen verdienen hoor.
Dat is wel sneu, kan ze niet beter gewoon goede push-ups kopen? Die kunnen je ook met gemak van cupmaat AA naar B brengen
Die push-ups worden dus al extra volgestouwd..
Ze heeft zelfde formaat kont, zelfde omtrek taille, is ongeveer 10 cm kleiner dan ik en heeft maat AA.

Geloof dat ik met 14,5 aan de pil ging (altijd al microgynon 30 en nu steridyl 30 of hoe je het schrijft, maar is zelfde qua stoffen) en dat ik in 7 jaar zo'n 22 kilo zwaarder ben geworden en miss 2 cm langer? Maar hé ik werd ook een echte 'vrouw', in de pubertijd verandert er sowieso veel qua verhoudingen. OMG nu ik dit zo zie staan lijkt het heel dramatisch, 22 kilo?? En dat van xs naar m? Ik snap t zelf ff niet
Geloof dat de eerst 10 kilo van de eerste 2 jaar was
Nee voor mij was het ook geen negatieve verrassing.