Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Julia schreef:Het valt mij op dat je wel hele dunne armen hebt Bente! Vergeleken met die van mij iig.

). Fiffill schreef:Julia schreef:Het valt mij op dat je wel hele dunne armen hebt Bente! Vergeleken met die van mij iig.
Jij hebt wel spierballen?
Haha nee, nu je het zegt. Nooit zo op gelet eigenlijk... en toch heb ik redelijk wat spieren door veel lichamelijk werk en sport, maar ik moet zeggen dat die toch vooral in mijn benen zitten (dat zie je ook wel).

dat van mij gaat meer op mijn heupen/bovenbenen zitten, bij andere vrouwen weer meer op de buik bijvoorbeeld.

Fiffill schreef:Ging het maar op m'n kont zitten... dat zou ik niet zo erg vinden. Maar van mijn benen moet het afblijven... nu is dat gelukkig wel meer spier dan vet, dat scheelt. Maar toch, wat meer vetjes heb ik liever op de achterkant dan op m'n benen (of buik).

Gaan we een beetje offtopic.

Juangi schreef:Hier nog iemand met ondergewicht! Ben nu 1.68 lang en weeg tussen de 45 en 50 kilo.. Heb waarschijnlijk last van snelle stofwisseling met als gevolg dat ik alles kan eten zonder aan te komen.
Ben ook echt net een plankWeet niet waar het bij mij opkomt, niks is bij mij dikker dan normaal..
Ariebombarie schreef:Juangi schreef:Hier nog iemand met ondergewicht! Ben nu 1.68 lang en weeg tussen de 45 en 50 kilo.. Heb waarschijnlijk last van snelle stofwisseling met als gevolg dat ik alles kan eten zonder aan te komen.
Ben ook echt net een plankWeet niet waar het bij mij opkomt, niks is bij mij dikker dan normaal..
net je fotos gekeken maar ik vind jou geen plank, maar gewoon mooi en volgens mij ben je nog best jong, dus verandert nog wel