Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Talonius schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag zijn er nieuwe foto's gemaakt en ondanks dat deze er goed uitzien, kreeg ze te horen dat ze het hooguit 2 jaar kunnen rekken. Hoe de behandeling verder gaat heb ik nog niet meegekregen...
Weet even niet wat ik met dit nieuws aan moet.... Heb haar net een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie gehad..
hé hopelijk trekt ze het een beetje.
Talonius schreef:Krijg net een sms dat er ook een gezwel achter haar linkeroog is gevonden. Ze is nog in het ziekenhuis ivm de chemo kuur, maandag weten we meer........
Begin me af te vragen of haar dan werkelijk helemaal geen geluk is gegund...

Talonius schreef:Krijg net een sms dat er ook een gezwel achter haar linkeroog is gevonden. Ze is nog in het ziekenhuis ivm de chemo kuur, maandag weten we meer........
wat erg zeg..... het is haar echt niet gegund, ik hoop van echt dat ze het zo lang mogelijk en zonder pijn volhoud.Talonius schreef:Krijg net een sms dat er ook een gezwel achter haar linkeroog is gevonden. Ze is nog in het ziekenhuis ivm de chemo kuur, maandag weten we meer........
ivy_power89 schreef:Talonius schreef:Krijg net een sms dat er ook een gezwel achter haar linkeroog is gevonden. Ze is nog in het ziekenhuis ivm de chemo kuur, maandag weten we meer........
sjeetjewat erg zeg..... het is haar echt niet gegund, ik hoop van echt dat ze het zo lang mogelijk en zonder pijn volhoud.
Het is echt niet eerlijk om op zo'n jonge leeftijd zo'n gevecht te moeten leveren, en alleen maar om het heen gaan te kunnen rekken!!
ik blijf dit volgen, meid ontzettend veel sterkte de komende tijd, en laat ons maandag weten als je iets weet!