locorette schreef:Haha ik ben redelijk chaotisch, maar ik weet zo'n beetje waar alles ligt. Ik kan dan bijvoorbeeld wel helemaal van streek raken als mijn moeder een keer mijn kamer opruimt oid. Ik weet dat ze het goed bedoeld, maar ik hoef/wil dat niet.
@Floridian; Nou mijn probleem is ook meer dat er nog een autisten 'bekend' is bij ons in de klas die totaal anders is dan dat ik ben. Dat meisje is heel luidruchtig en ik ben heel stil, ze is een makkelijke prater met rare opmerkingen en dat heb ik dan dus weer niet.
Ik zit nu wel in Havo-5, maar ik kan merken dat veel kinderen nu nogsteeds geen rekening houden met mensen die een beperking hebben.
Ik denk niet dat ze bij ons op school dat voor mij in willen stellen. En bij mij is het meer zo dat wanneer ik slecht in mijn vel zit, ik slecht presteer. Morgen heb ik bijvoorbeeld ook een proefwerk en ik ben zo ongelofelijk gestresst omdat het thuis zo slecht gaat dat ik gewoon ongelofelijk op zie tegen het proefwerk. Dit is het examenjaar en eigenlijk kan ik mij geen onvoldoendes veroorloven
@ locorette: ja dat luidruchtige en flapuitgedeelte heeft mijn zoon dus. Ik ook wel eens.
Jammer dat het thuis zo slecht gaat, het zou juist een stabiele, rustige basis moeten zijn zodat je idd beter presteert. Is het niet mogelijk om voor zo'n proefwerk op school te leren, bijv. tijdens een tussenuur? En de moeilijk te onthouden dingen op een papiertje te zetten, zodat je die de ochtend van het proefwerk nog eens over kan lezen? Iig suc6 morgen dan!