Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mimeslosydy schreef:ik douche elke dag en was mijn haar ook elke dag.
als ik mijn haar 1 dag niet was lijkt het de volgende dag nergens naar...
en dán is het juist vet, als ik elke dag was heb ik nergens last van

Elke dag je haar wassen is inderdaad slecht. 2 tot 3x in de week is vaak zat!

Ik heb nogal last van psoriasis op mijn hoofdhuid en als ik mijn haar te vaak was (vaker dan om de dag/soms 1x in 3 dagen) springt heel mijn hoofdhuid kapot. Dan loopt er echt bloed en wondvocht uit. Dus nee, niet te vaak maar
muc schreef:Dat is helemaal niet Gadverdarrie! In mona pudding is ook gelatine verwerkt, dat is ook drilpudding. (Of vindt je dat ook vies??
Die doorzichtige wordt je in ieder geval niet (zo) dik van als je het elke dag gaat eten.
Idd. kan je ook pillen gaan slikken, maar die pudinkjes zijn nog lekker ook.
. Carmen schreef:KarinvdM schreef:Trek jij 's ochtends als je uit bed komt dan zo zonder je te wassen/douchen je kleren aan?
Ik heb een schoon bed, en voor dat ik naar bed ga douche ik, en was ik mezelf helemaal en doe ik deo op. Ik was ook altijd m'n haar en als het nat is doe ik het in een strakke knot naar achter. En ik doe er een spulletje van John Frieda in, tegen pluisen. De volgende ochtend, doe ik wat water in mn gezicht, deo op, luchtje op, m'n haar los en dan is het nog een beetje nat. En dan trek ik m'n kleren aan en dan maak ik m'n op. Doe ik mousse in enzo.
Ben ik nu vies?
Vind dat ook gewoon fijn, na een lange dag lekker douchen en schoon in bed.

_Tara_ schreef:Ik douche mezelf ook nagenoeg nooit 's morgens. Dan zit ik met nat haar op de fiets en dan gaat 't gek zitten. En om nou een half uur eerder op te staan alleen om te douchen en m'n haar te fohnen... Nee dank jeVind dat ook gewoon fijn, na een lange dag lekker douchen en schoon in bed.
Zo vies ben je volgens mij echt niet hoor 's morgens. MamboBeach schreef:Tegenwoordig ben je niet vies meer. Ik bedoel, al douche je 1 keer per dag, in feite is dat natuurlijk voldoende. Zelf ben ik erg gesteld op mijn hygiene en douche vaak 2 keer per dag. Juist probeer ik dit wel te temperen omdat te vaak douchen ook niet goed is voor de huid. Ach, zoals eerder gezegd, iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt.