Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:45

Ja dat is ook mijn probleem, kan alleen maar op m'n buik slapen :=

Naja bij mij ging er iedere operatie wel iets mis := Dus daarom zie ik er nu zo tegen op :=

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:47

Dat lijkt mij ook wel vervelend dat je 6 weken erna niks mag doen.
Opzich wel lekker natuurlijk dat je een beetje thuis kunt uitzieken maar ik loop nu 3 keer in de week hard en dan zal mijn conditie wel achteruit gaan als ik 6 weken niet loop. Maar aan de andere kant, als ik daarna weer lekker mag hardlopen met kleinere borsten is dat natuurlijk alleen maar prettig :D
En ik deel mijn paard met mijn zusje dus dan kan die hem dan mooi rijden dus dat is geen probleem. Ik zal het wel missen dan, ook een tijdje geen wedstrijden enzo.
Ach waar praat ik eigenlijk over, eerst maar even Karin en Fenartoe afwachten en dan evt. een afspraak maken bij de HA en dan ook nog maar zien of het vergoed wordt :P

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:49

Esther, ja dat word idd lastig dan. Gelukkig rijd je zusje je paard ook en weet je gewoon dat dat wel goed komt.. Boykin word dan door Niels gereden, maar dat is ook voor het eerst dat iemand anders erop rijd voor langere tijd en helemaal als ik er niet bij ben := Daar hou ik helemaal niet van :=

En dan ben je zoo enorm afhankelijk van anderen, ben ik altijd wel, maar nu word het wel erg extreem....

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:49

Mmm dat is inderdaad spannend ,maar neem aan dat ze dat in t ziekenhuis ook weten ?
Weet niet of er rekening mee gehouden kan worden, maar zo ja dan is dat wel fijn !!!

@ esther .. erover praten is juist goed. Zo ben je er wel mee bezig en is het dus geen bevlieging.
Heb je er ook echt lst van ( als in rug of opmerkingen enz) ?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:52

Ja ze weten het in het ziekenhuis ook, dus krijg sowieso al een andere narcose, of naja er iets doorheen, dat ik iig niet meer zo misselijk ben.. Maar de vorige keer viel ik gewoon ook iedere keer flauw tijdens het wakker worden door de pijn... Tja en maak dat dan maar duidelijk...

Esther, trouwens, als je groter als cup D hebt en/of er last van hebt word het vaak gewoon vergoed :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:55

Ok :0 dat is inderdaad schrikken !!
Ik ga gewoon voor je duimen dat t niet gebeuren zal , en dat alles goed zal gaan !!

En het wordt inderdaad vaak vergoed, zeker als je klachten hebt !!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:56

Ja idd, naja komt vast goed, heb het wel gezegd van de vorige keer :) En m'n moeder was er de vorige keer ook bij, dus die herkent dat dan nu ook wel weer, mocht het weer misgaan :=
Ben wel blij iig dat m'n mams de eerste 2 weken vrij is, en vriendje is de eerste week vrij :D

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:58

Fenartoe: nou ik draag (volgens de lingeriewinkel) de beste sport BH die er is en toch met hardlopen en paardrijden bewegen mijn borsten best veel.
En dat vind ik best vervelend, dan zitten ze toch wel een beetje in de weg en zijn ze wat gevoelig na die tijd.
Maar verder heb ik geen last van mijn rug ofzo.
En ik vind het gewoon niet mooi dat ze zo groot zijn.
Vooral in bikini schaam ik me en ben ik er niet blij mee.

Karin: oke, fijn dat het dan waarschijnlijk wel vergoed wordt :)
Hoe gaat het eigenlijk? Je gaat eerst naar de HA en dan verwijst die je door naar een ziekenhuis en dan gaat die beoordelen of het vergoed wordt? Of stuurt die dan weer een brief naar de zorgverzekeraar?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:01

esther : klachten wil niet altijd zeggen dat dat perse lichamelijk hoeft te zijn !
Psychologisch is vaak net zo erg, misschien nog wel erger !
Waarom ga je niet naar bv een huisarts en leg je je probleem voor ? Die kan je ook vertellen wat er gaat gebeuren en hoe en wat ?
Je moet eerst naar de HA en die zal je doorsturen naar t ziekenhuis, zij sturen een brief naar de zorgverzekeraar en die weer naar jou of t wel of niet vergoed gaat worden !

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:02

Ik moest eerst naar de HA voor een doorverwijzing, toen gesprek met een chirurg gehad, en die nemen dan contact op met je zorgverzekering en zodra zij weten dat het vergoed word krijg jij het weer te horen. En dan kun je bij sommige nog een keer heen voor een gesprek, of je krijgt al een datum.. (verschilt wat je afspreekt in dat 1e gesprek :))

En idd, geestelijk is het soms nog moeilijker als lichamelijk...

Ik heb ook periode's dat m'n rugklachten veel erger zijn, nu net een periode dat ik wat minder last heb, maar goed, ik weet dat die rugklachten net zo snel weer terug komen...

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:04

Inderdaad, met het sporten en paardrijden merk ik het steeds meer, maar ook met gewoon zitten of liggen ed.
Ik ben dr echt blij mee dat het gaat gebeuren en heb er geen sec over getwijfeld !
Denk dat de zenuwen 9 november wel zullen komen :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:08

Oh trouwens heb net even in je (pebblesther) profiel gekeken, je werkt toch in t UMC ?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:10

Cynthia, weet je ook al hoelaat je geopereerd moet worden?

Ik moet er geloof ik al om 7 uur zijn, en word als eerste geopereerd.. Dat scheelt wel, dan kom ik van bed af en kan ik gelijk de auto in en daar verder slapen O:) althans dat hoop ik :P

Mijn ergste nachtmerrie is trouwens wel dat ik wakker word en niks meer heb :=

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:13

Mag jij meteen naar huis dan na de operatie ?

Ik weet de tijd nog niet ,maar volgens mij sochtends inderdaad !
En qua nachtmerrie haha nee niet dat ,maar wel dat t ongelijk ofzo is :P

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:15

Nee naja ik weet dat ik minimaal die nacht ook moet blijven, en waarschijnlijk de volgende dag naar huis.. Of het moet al gigantisch mis gaan, dan word het maximaal een week..

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:17

zo he , ik moet min twee nachten en dus drie dagen blijven :(

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:32

Pff, nou die assi zei dat ze vaak na 1 nacht al naar huis werden gestuurd omdat je thuis toch beter geneest en meer rust kunt nemen..

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:49

Ik heb ook maar 1 nacht hoeven blijven! :)

Niet twijfelen, je hebt nu al zoveel stappen overwonnen!! Je houdt echt nog wel wat over hoor, zelfs dat is op n gegeven moment weer 'normaal' :)

Let wel dat psychische klachten als niet mooi, niet fijn NIET genoeg zijn om een vergoeding te krijgen, er moeten lichamelijke klachten zijn..

En ja, littekens hou je wel. Vaak trekken ze grotendeels weg, maar ik had een allergische reactie op t hechtdraad waardoor ik 2x terug moest voor corsteroid-injecties.. En je ziet ze nu wel, maar ze horen bij mij en ben er zelfs trots op. Want het was de beste beslissing uit mn leven!! :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:57

psychisch keuren ze soms ook goed wat ik begreep

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:21

Petulan schreef:
Let wel dat psychische klachten als niet mooi, niet fijn NIET genoeg zijn om een vergoeding te krijgen, er moeten lichamelijke klachten zijn..
Oke.. Bij mij vallen de lichamelijke klachten wel mee, behalve dat ze na het sporten wat gevoelig zijn. Maar echte rugklachten heb ik niet.
Ik denk dan dat als ik kom op gesprek dat ik dan zou moeten zeggen dat ik wel rugklachten heb.

Fenartoe schreef:
Oh trouwens heb net even in je (pebblesther) profiel gekeken, je werkt toch in t UMC ?
Ja klopt, daar werk ik :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:35

Jup.. Gewoon bijv. na het sporten, of gevoelige nek/schouders. Dat icm met je grote borsten wordt wel vergoedt! :)

tenmiste, das wel de bedoeling :')

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:45

dames mag ik me ook meden hiezo

heb altijd erg veel problemen met BH kopen of ze passen niet of zitten niet mooi of zijn juist te groot op hopen loos van te woorden

chrispy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:49

Ik meld me ook even. ik zit ook met het dilema altijd slecht bh's te kunnen vinden en zit er ook over na te denken om ze te laten verklein. Ik heb nu cup maat gg 65/70 en ben 18 jaar

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 17:38

Hey!

ik heb me weer een laten gaan in de lingeriezaak. Heb weer een nieuw setje. Dit keer van Fauve. Iemand mee bekend?

het is dit setje, maar dan in het blauw: http://www.brasandhoney.com/fauve-bra/f ... f-cup-bra/

edit: hij ziet er in het blauw wel veel leuk uit vind ik :P

nog een keer edit: had beter via die website kunnen bestellen, had een hoop centjes gescheeld. Nouja voordeel is dat je nu kunt passen in de winkel en deze viel erg groot uit, dus als ik m'n eigen maat had besteld via de website had ik een te grote bh gehad die vervolgens weer terug moet (niet handig dus)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 22:05

is wel leuk ja, hoeveel heb je dan betaald?
het is meestal voordeliger om via een website te bestellen, maar als je moet terugsturen etc wordt het al snel duur...

ik ben vandaag, na jaren, bij de hunkemoller geslaagd... ik ging met mijn zus mee binnen en zag dat ze een speciale reeks hebben van E-H...
gepast, zat goed en stevig, gewoon fijne alledaagse bh... nu hopen dat hij stevig blijft...
http://www.hunkemoller.be/fl/bhs/grote- ... e-h-2.html