maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:46

Hidalgo24 schreef:
Leslie90 schreef:
Yep bij de AH zijn inderdaad hele goede testen tegenwoordig.
Ik denk altijd; goh, mocht ik later zwanger proberen te worden, ga ik die test halen die ook laat zien hoelang je al zwanger bent.
Ik stond voor de gein vorige keer te kijken, en wat een hoop geld voor die test :wow: als ik niet overdrijf, zo rond de 30 euro?!

Dan heb je waarschijnlijk naar de ovulatietesten van Clearblue gekeken. Maar de digitale test is rond de 12 a 13 euro(wel die aangeeft hoe lang je ook zwanger bent).

Ja clearblue :+ die is het dus, was de naam kwijt..
Wel handig om te weten, TS ik zou zeker voor die test gaan :j mocht je dan toch zwanger blijken te zijn weet je ook meteen hoe lang ongeveer.

Ik dacht dus echt dat ze zo duur waren, maar dus niet :)

Jolliegirl

Re: maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:49

ben benieuwd naar morgen!

Misschien toch handig om voor de zekerheid aan de pil te gaan? :)

Aniek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:51

MarjonTampon schreef:
Al ben je niet zwanger TS, ik zou toch even langs de HA gaan. Vind het namelijk niet echt normaal dat je eerst wel een normale cyclus had en nu sinds april al niet meer ongesteld bent geweest.

Succes.

In je puberteit (weet niet precies hoe oud TS is) ben je vaker onregematig ongesteld. ;)
Vooral in de eerste jaren heb ik ooit eens gelezen.

@ TS het zou ook kunnen, dat je door de spanning(dat je zwanger bent) kunnen dat je juist daarom niet ongestelt wordt, heb ik ook eens gelezen.
Zoals hier gezegd wordt, snel een test halen, dan ben je van de twijfels af!

Lijkt me erg vervelend om in jouw situatie te zitten, succes!!!

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:57

Ik zou toch inderdaad maar even een testje halen,
Het kan zijn door je puberteit dat de Menstruatie uitblijft.

succes morgen!!

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:05

en? Al getest?

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:09

*stiekem moet ik toch lachen*

Vind het serieus knap hoe je het zelf opneemt TS!
dat doen niet veel mensen!

hopen voor jou dat het niet zo is!
en eerlijk gezegd is die kans echt heel klein..

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:12

lovelucydan schreef:
MoonChloe schreef:
Ik weet niet of TSer wel eens is gevingerd. (tjee wat een topic.. :P ) Maar kan het misschien wel door samenloop van omstandigheden zijn dat de jongen is klaargekomen en met wat sperma op zijn hand een meisje vingert.

Gewoon een zwangerschapstest doen. Geeft vast veel rust ;)

zelfs dan kun je niet zwanger zijn ;) sperma gaat dood als het buiten het lichaam treed, behalve als hij klaarkomt in je vagina

wat een dom antwoord dan zou dat betekenen dat als een man in een potje klaarkomt om dat vervolgens weer te insemineren in een vrouw dat dat niet kan want dan is het sperma al dood :S Stierenpoep als je het mij vraagt !

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 21:44

ik wacht in spanning af tot het morgen is. Rond een uur of 1 smiddags pas :'( want ik moet naar de tandarts sochtends:@ echt niks zit mee:(

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:50

Ik denk niet dat je zwanger bent. Ik hoop het niet voor je.

Nou ja afwachten he tot je de test had gedaan.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 23:48

Leslie90 schreef:
Yep bij de AH zijn inderdaad hele goede testen tegenwoordig.
Ik denk altijd; goh, mocht ik later zwanger proberen te worden, ga ik die test halen die ook laat zien hoelang je al zwanger bent.
Ik stond voor de gein vorige keer te kijken, en wat een hoop geld voor die test :wow: als ik niet overdrijf, zo rond de 30 euro?!

Ondingen zijn het, ik heb die van clearblue ook eens gebruikt maar echt een ramp.
Bovendien geeft die max 5 weken zwangerschap aan en als je weet hoe je cyclus werkt en je bent een week overtijd als je test dan is de kans dat je meer dan 4 weken zwanger bent vrij groot, heb je dus alsnog niets aan.
Het is echt weggegooid geld, die van kruitvat zijn net zo betrouwbaar (zo niet betrouwbaarder, zie ander topic) en kosten maar een paar euro.

Leslie90 schreef:
Ja clearblue :+ die is het dus, was de naam kwijt..
Wel handig om te weten, TS ik zou zeker voor die test gaan :j mocht je dan toch zwanger blijken te zijn weet je ook meteen hoe lang ongeveer.

Ik dacht dus echt dat ze zo duur waren, maar dus niet :)

Als TS zwanger is is ze al minstens 3 maanden onderweg en heb je dus helemaal niets aan een test die tot maximaal 5 weken kan voorspellen ;)

doerakje schreef:
lovelucydan schreef:
zelfs dan kun je niet zwanger zijn ;) sperma gaat dood als het buiten het lichaam treed, behalve als hij klaarkomt in je vagina

wat een dom antwoord dan zou dat betekenen dat als een man in een potje klaarkomt om dat vervolgens weer te insemineren in een vrouw dat dat niet kan want dan is het sperma al dood :S Stierenpoep als je het mij vraagt !

Dat is idd grote kul, sperma kan wel degelijk leven buiten het lichaam.
Een exacte tijd is daar moeilijk voor te geven, hangt af van verschillende factoren.
Je moet er iig vanuit gaan dat zolang sperma vochtig is het nog levende zaadcellen bevat, dan kan dus ook een paar uur na de daad zijn.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 30-08-10 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 23:55

Nee das inderdaad waar. nee ik doe die van de kruidvat, daar heb ik goeie reacties over gelezen via google.

xxx

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:01

wat ik niet begrijp is dat Ts zegt dat ze nog maagd is en hij niet naar binnen is geweest met zijn *** hoe kan je dan zwanger raken als dat vliesje niet gebroken is, sperma baant zich alleen een weg als er ruimte is en die is er niet omdat Ts zegt dat ze nog maagd is en hij niet met zijn *** naar binnen is geweest! leest iedereen hier nu overheen of snap ik het zelf niet.
ik heb zelf 2 kinderen en heb wel 10 testen gedaan om zeker te weten of ik zwanger was.
ook was ik op mijn 15de na de eerste keer sex te hebben gehad ineens 5 dgn aan het bloeden daarna never nooit meer.. tot ik 17 werd en bij de HA kwam om te zeggen dat ik nog nooit ongesteld was geweest, die dag dat ik van de HA af kwam kreeg ik ineens kwampen in mijn buik en werd ik ongesteld 2 jaar later dus pas.
ik wens je in iedergeval succes en hoop voor je dat je niet zwanger bent.

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:01

RockyHorse0 schreef:
Nee das inderdaad waar. nee ik doe die van de kruidvat, daar heb ik goeie reacties over gelezen via google.

xxx

ja gewoon die van kruidvat 2 voor 5 euro die had ik ook en werkt prima, als je inderdaad zwanger bent kun je het beste een verloskundige bellen om te kijken hoelang je al onderweg bent en met hem/haar bespreken wat de opties zijn.

maar zover is het nog niet ik hoop voor jou dat de test negatief is!!

Oja, je kan het beste in de ochtend testen bij de eerste plas.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:07

my_precious schreef:
wat ik niet begrijp is dat Ts zegt dat ze nog maagd is en hij niet naar binnen is geweest met zijn *** hoe kan je dan zwanger raken als dat vliesje niet gebroken is, sperma baant zich alleen een weg als er ruimte is en die is er niet omdat Ts zegt dat ze nog maagd is en hij niet met zijn *** naar binnen is geweest! leest iedereen hier nu overheen of snap ik het zelf niet.

_O-
Ben je nu serieus?
Dat er een vlies voor je baarmoederopening zit is een fabel, het is gewoon 'open' en dat je altijd bloed als je ontmaagd wordt is ook niet waar. Als je bloed komt dat omdat je 'smal' bent en de penis je dus beschadigd van binnen, dat kan ook nog steeds gebeuren als je allang geen maagd meer bent ;)

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:09

anneliesdj schreef:
my_precious schreef:

_O-
Ben je nu serieus?
Dat er een vlies voor je baarmoederopening zit is een fabel, het is gewoon 'open' en dat je altijd bloed als je ontmaagd wordt is ook niet waar. Als je bloed komt dat omdat je 'smal' bent en de penis je dus beschadigd van binnen, dat kan ook nog steeds gebeuren als je allang geen maagd meer bent ;)

wahaha ik bedoel niet echt een vlies ervoor maar zo'n randje of zo is het toch? en dat beschadigd vaak als er iets groots laat ik het zo zeggen voor de eerste keer naar binnen gaat.

weet ook niet meer precies hoe het in elkaar zit, ik ben al 31 hoor!! is ook zo lang geleden allemaal..
anyway vraag me dus af of je dan wel zwanger kunt worden of niet als je dus nog maagd zou zijn!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:12

Dat is dus al meerdere keren genoemd; als je aan met sperma aan je vingers naar binnen gaat ;)

Er zit idd een randje maar dat sluit je baarmoeder niet volledig af, zou een mooie bak zijn, dan kun je ook niet ongesteld worden voor je ontmaagd zou zijn, waar moet anders al dat bloed heen?
Iel....
Je kunt dus ook ontmaagd worden door iets anders dan een * ;)

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:20

anneliesdj schreef:
Dat is dus al meerdere keren genoemd; als je aan met sperma aan je vingers naar binnen gaat ;)

Er zit idd een randje maar dat sluit je baarmoeder niet volledig af, zou een mooie bak zijn, dan kun je ook niet ongesteld worden voor je ontmaagd zou zijn, waar moet anders al dat bloed heen?
Iel....
Je kunt dus ook ontmaagd worden door iets anders dan een * ;)

wahhahahaa ik snap h'm, bedankt voor je uitleg hihi :D
het is ookal laat, ik ga mijn hondjes maar is uitlaten en naar bed
weltrusten allemaal. :Z

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:27

In het hymen zitten gewoon gaatjes, verder is het hymen bij veel meiden al gebroken voor je eerste keer door paardrijden, tampon, vingeren :+ .
Maagd zijn en hymen is iets van in de fabeltjeskrant helaas.
Net zoals hier boven gezegd word :j

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:35

@Anneliesdj, ook al ben je 3maanden ver in de zwangerschap een clearblue test kun je altijd doen, geeft dan gewoon aan ´zwanger´ of ´niet zwanger´. daarnaast geeft de indicator aan wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden en niet hoelang je zwanger bent.
Deze testen zijn gewoon erg makkelijk bij onduidelijk streepjes. Ik heb ongeveer 7 testen met streepjes gedaan die zwaar onduidelijk waren en bij een clearblue had ik gelijk duidelijkheid. Dus als ik 1 digitale test had gekocht had erg gescheeld in geld!

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 07:27

Nou ...ts sterkte.
Ik wil nog wel even zeggen dat ik mij verbaas over de onwetendheid van een aantal.
Mijn hemel zeg,ik was gewoon in shock. :o

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 07:55

uhhh, ik weet niet hoor, maar zodra zijn onderkantje bij jou onderkantje komt en dan hoeft er geen spraken te zijn van penitratie... dan kan dat al genoeg zijn... buiten dat is voorvocht al genoeg om het trucje te doen, dus hij hoeft niet eens klaar te komen!!!

Ik weet dat dit niet direct voor iedereen het geval is hoor, maar dat is wat mij geleerd is... Dus voor het zingen de kerk uit heeft totaal geen nut en zodra er niets meer tussen geslachtsdelen (was nog zo goed in dat woord te omzijlen, maar hier is het dan toch) zit (zoals kleding) en deze aanraken dan kan dat al genoeg zijn... En zolang sperma vochtig blijft buiten het lichaam blijft het gewoon leven... Dus het gaan echt niet zomaar dood... De enigste doodsoorzaam van de kleine strijdertjes is uitdroging (of "soldaat" dodende gel etc)!!!

Kruidvat heeft er twee in 1 pakje, die heb ik ook gebruikt en werkte erg goed bij mij... even in een schoon bakje plassen en een paar seconden het ding erin steken en dopje erop en wachten...
TS, de beslissing om de test te nemen is enger dan het echt te doen hoor... Het steld niets voor en de stress die je nu hebt is meer dan waarschijnlijk de reden dat je menstruatie uitblijft. Er zijn nou eenmaal mensen die niet netjes regelmatog ongesteld worden. Ik heb een vriendin die al haar hele leven lang maar een keer of 4 per jaar ongesteld wordt ( ze wil ook geen kinderen, dus gelukkig voor haar). Ik zou je toch aanraden om (na de test, want dan kan je zelf beslissen wat je je huisarts verteld en niet verteld) even bij de huisarts langs te gaan en met hem te overleggen waarom je menstruatie niet goed op gang is gekomen. Kan heel simpel een tekort aan een bepaalde stof zijn hoor... En dan is voor jou deze elende voor een volgende keer ook weer bespaard gebleven als je weer een keer niet goed ongesteld wordt!
Succes met de test... Ik zou je wel aanraden het pakje met twee te kopen ( mocht er ene mis gaan, dan hoef je niet weer terug naar de winkel...) het is altijd verstandig om minimaal twee testen te doen voor de accuraatheid!
Laatst bijgewerkt door LecyTinker op 31-08-10 08:02, in het totaal 1 keer bewerkt

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 08:02

Ik ben nog steeds erg benieuwd vooral als je niet zwanger bent want wat beweegt er dan in je buik? Want je ziet je buik toch duidelijk bewegen? Ik was al lang gewoon even bij de HA langs gegaan want als er iets beweegt in je buik, zit er wel iets.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 08:03

Wat je ook kunt zien, is de hartslag, als je ontspannen bent, dan zie je het bloed gewoon door je aderen pompen, dat geeft beweging!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 08:07

ademhaling, spiertrekkingen, maagactiviteit etc... Mijn buik beweegt ook een hele dag en ben echt niet zwanger...
Je geest kanje natuurlijk ook gewoon voor de gek houden, net als je lichaam dat kan. Wanneer je iets "wil" zien dan zie je het... TS denkt dat ze mogelijk zwanger is, dus dan zijn natuurlijk de symptomen wel makkelijk te plaatsen ( geheel niet neerbuigend bedoeld hoor!). Maar als je ergens bang voor bent dan komt het tot leven!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 08:08

RockyHorse0 schreef:
ik wacht in spanning af tot het morgen is. Rond een uur of 1 smiddags pas :'( want ik moet naar de tandarts sochtends:@ echt niks zit mee:(

Als de tandarts je moet behandelen is aangeven dat je zwanger kunt zijn wel slim...