russel schreef:Maar het is juist voor jouw uit te zoeken of hij niet luistert, omdat hij tot het niet luisterende soort mannen hoort. Of dat het hem niet boeit, lees: dus geen respect voor je heeft.
Het 2e is dan toch duidelijk? Eruit en weg er mee.
Maar ik ben ook een roker geweest, 30 jaar gerookt. Nu 6 jaar clean. Iedereen mag roken, ook bij mij in de buurt. Maar als het een paar achter elkaar worden in mijn huis, gaan alle ramen open, een ultime hint.....
Maar van wat mee roken krijg je geen ongezond kind.
Om na de geboorte je huis vol te zetten met rook is wel slecht, de longetjes kunnen dat niet verdragen.
Maar ik als ex-roker, wat haatte ik het als ik steeds kritiek kreeg over mijn roken.....en deed natuurlijk dan wat ik wilde.
Een roker met een niet-roker is gewoon moeilijk.
weetje Russel, dééd ik er maar moeilijk over. Maar dat dóe ik helemaal niet. Hij rookt altijd buiten omdat er in mijn huis gewoon niet binnen gerookt word, en dat waardeer ik ook en dat zeg ik ook. Maar ik vind dat het mijn goed recht is om op een andere dag bij iemand op visite te gaan dan de daadwerkelijke verjaardag als ik weet dat iedereen daar zit te roken. Dat hun roken, moeten ze zelf weten (en geen gewone rokers, maar ketting rokers), maar dring het niet aan mij op.
Ik voel mij niet geroepen om in andermans huis, aan ZIJN familie te vragen of er aub 10 man willen stoppen met roken zolang ik er ben. Dat doe ik gewoon niet, dan blijf ik zelf weg en ga ik gewoon een andere dag. Dus ik kom uiteindelijk wel.
Daarnaast vind ik dat hij het aan zijn ouders hoort te vragen of ze niet willen roken zolang ik er ben, en dit niet bij mij neer te leggen.
Die kleine heeft geen stem en kan niet kiezen, dus doe ik het voor dr. Roken is slecht. Punt. Dit is bewezen en aangetoont. Dat iemand dan nogsteeds wil roken, joh geen probleem! Maar verplicht mij niet daar aan mee te doen.