Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eciara schreef:Kim90 schreef:Ik zit ook aan de diane pil, en zit er over te denken om een lichtere te nemen, ben alleen bang dat mijn gezicht dan weer een maanlandschap wordt![]()
![]()
Misschien wordt ik dan ook wel weer wat vrolijker e.d. ik zit inmiddals al zeker 5 jaar aan de diane pil en zou eigenlijk niet meer weten hoe ik voor de pil was
Geloof dat de Jasmin pil ook voor goed voor je huid is en is veel lichtere pil!
Juul schreef:Ja nouja ik wist het niet van die pil. Dus ik ging naar de huisarts met depressieklachten, en toen werd ik doorverwezen naar het Riagg en alles, terwijl hij natuurlijk wíst dat ik aan de pil zat. Toen ik later wel gestopt was en dat een keer tegen hem zei zei hij zo een beetje tussen neus en lippen door: 'Ja, tja de pil heeft wel eens zo'n uitwerking ja'.....
Cyntje schreef:Mareng schreef:Ik ben afgelopen zaterdag met Mycrogynon 30 begonnen en er dinsdag weer mee gestopt... Ik werd er helemaal opgefokt en Depri van.. Een soort vervreemding van mezelf! Ik ben 40 en heb in het verleden Marvelon geslikt. Nu weer begonnen omdat ik hoopte mijn PMS klachten af te kunnen zwakken.. Maar ben er nu voorgoed van genezen.. Wat een rotzooi zeg, een beetje hoofdpijn of buikpijn had ik voor lief genomen maar deze reactie? Echt ernstig. Het is nu vrijdag en ben weer mezelf gelukkig!
Dat is wel ernstig snel, niet gewoon een griepje of iets onder de leden?
Guess_NH schreef:Ik heb een depressie en zit aan de prikpil. Kan dat een verband hebben of de gevoelens versterken ja? Dan is dat voor mij een reden om te stoppen met de prikpil (onder andere)