Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaaikeMo schreef:Praat je ook wel is met je vriendinnen over sex?
Heb toen niks gekocht maar was wel leuk om met z'n allen op de wallen te lopen en alle winkels in te gaan en lekker gek te doen.
Borg schreef:Hmm, ik heb niet alles doorgelezen, dus mijn bericht zou een beetje dubbelop kunnen zijn, maar het zou kunnen dat je gewoon een stug maagdenvlies hebt.
Ik had dat destijds ook en god zij dank kaartte mijn moeder dit aan bij haar gynaecoloog. Ik had namelijk ook problemen met het inbrengen van een tampon.
Dus ik met de zenuwen in mijn lijf naar die man (ik was 15). Hij bleek ontzettend aardig, had zelf een dochter van ongeveer mijn leeftijd.
Hij heeft mijn maagdenvlies kapotgemaakt en eerste precies uitgelegd wat hij ging doen.
Ik kan me nog goed herinneren dat hij zei: "beter ben ik nu de boeman dan dat je later pijn hebt de eerste keer".
Dat vond ik heel schattig.
Aan de andere kant kun je ook problemen hebben om je bekkenbodemspieren te ontspannen.
Ik weet best dat het normaal is voor die man maar ik zou het gewoon niet kunnen...knap dat jij dat wel gedaan hebt. 
Flirten...tja...dat durf ik niet.
Dat word een drama.
Heb overigens wel wat gezoend hoor...(wel met een slok op idd.
) Bellatrix schreef:Geen relaties gehad, vriendje dus ook niet en duidelijk ook geen voorspel.Flirten...tja...dat durf ik niet.
Dat word een drama.
Heb overigens wel wat gezoend hoor...(wel met een slok op idd.
)
Ik ga binnenkort ook met iemand praten.
Wildgirl schreef:Hoe zit het met flirten,zoenen,voorspel,relaties ts?
, nope en nope 
Dus geen ervaring uit kunnen wisselen.

abeltje_xx schreef:plus ik vind het altijd zo l*llig als je met iemand uit bent en dan met kerels gaat flirten. lekker gezellig voor de ander.

cp112 schreef:Heb niet het hele topic doorgelezen hoor, maar ik was eerder ook bang om seks te hebben omdat ik ook al geen tampon kon gebruiken (paste gewoon niet)
Nadat ik seks had gehad, wat overigens geen moment pijn oid heeft gedaan, kon ik ook tampons gebruiken![]()
Kerels zijn wel ergens goed voor