) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Miriam91 schreef:Aah je bent van Belgie? Dan weet ik het niet.. Hoe is bij jullie de procedure dan? Ben je een hele ochtend kwijt ofzo?
Ik heb net mijn oproepkaart gekregen, nog mensen die binnenkort moeten doneren in Almere? Ik ging in mijn vorige woonplaats altijd samen met een vriendin, maar ik heb hier nog geen donor-buddy
Snor schreef:Ik ben ook sinds mijn 18e bloeddonorIk heb net mijn oproepkaart gekregen, nog mensen die binnenkort moeten doneren in Almere? Ik ging in mijn vorige woonplaats altijd samen met een vriendin, maar ik heb hier nog geen donor-buddy
Kirsten_S schreef:Snor schreef:Ik ben ook sinds mijn 18e bloeddonorIk heb net mijn oproepkaart gekregen, nog mensen die binnenkort moeten doneren in Almere? Ik ging in mijn vorige woonplaats altijd samen met een vriendin, maar ik heb hier nog geen donor-buddy
ik zit in het centrum in almere , jij ? Ik denk dat ik binnenkort me kaart
krijg.
Ik zit ook in het centrum. Het is nog even de vraag of ik uberhaupt mag, heb mn been in het gips (gevallen met jong paard en nu voetwortelbeentje gebroken) en moet daarvoor spuiten met bloedverdunners. Ik zal even kijken op de website 

Ben teruggeduwd naar een stoel, achterover geklapt en kreeg koude doeken over me heen. Koud, zweten en lijkbleek. En natuurlijk kwam er toen net een collega binnen lopen, die kwam voor de eerste keer (testen enzo). Heb ik weer
PattyOosten schreef:hotchocolat schreef:[quot
Daarna kun je aanschuiven aan de tafel. Hier staan vers belegde broodjes koffie en cola (ik mis dan toch zeker de thee). Als je wilt kun je nog ee borreltje meedrinken.
Een borrel in het ZH? Krijg je er dan ook een lekker sigaretje bij

XLC70 schreef:Ik ga morgenavond voor het eerst bloed geven!
Heb een aantal weken geleden mijn intake gesprek gehad en nu kreeg ik vorige week de oproepkaart binnen.
Mij is verteld van te voren goed te drinken en er rustig de tijd voor nemen (geen haastklus van maken).
Hebben jullie nog andere tips?
XLC70 schreef:Nou, dat viel nog aardig tegen!
Het bloed geven ging eigenlijk wel goed, na 10 min. was het zakje keurig vol.
maar toen ze de naald eruit haalden, werd het zwart en zakte ik weg... oeps....
Tijdje achterover gelegen, daarna kopje thee en plakje ontbijtkoek, en toen thuis mn bed in.
Ik moet zeggen dat ik me vandaag nog steeds zo slap als een vaatdoek voel...
Ik probeer goed te eten en te drinken, maar ben zo sloom als wat....
Hopelijk gaat het de volgende keer beter!