x_Elise schreef:Ik heb 3 uur nadat ik mijn navelpiercing had laten zetten nog gezumba'tgeen centje pijn
en al die buikpier oefeningen enzo dan
lijkt me echt verschrikelijk.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kon me paardrijbroek ook even niet aan dus dan maar in een trainings broek en niet op de normale manier afstappen maar gewoon goed gaan zitten en vooruit er af haha ! karate heb ik ook met me tweede niet gedaan omdat dit erg vervelend wat met me band
ook met boksen hield ik mn navelpiercings in (mag eigenlijk niet maar je denkt er niet altijd aan) en op een boksavond krijg ik zo'n 100 tot 150 stoten in mijn buik. x_Elise schreef:Heb je een foto van die 2de?

Suus__ schreef:Ik heb nu al een tijdje mijn navelpiercing, maar hoe weet je hoeveel mm hij is? Dit is de standaard piecing die ik bij het zetten kreeg, heb wel 2 andere maar die zijn te klein.

x_Elise schreef:Okee gaaf
Ik zat eraan te denken om over een jaartje zo'n inplantaat ding onder mijn navel te laten zetten.
2 piercings vind ik toch te druk
ik was 15 en mocht van mij ouders niet in me gezicht piercen dus pakte ik ze terug om een tweede navel piercing te laten zetten en vond het zelf ook wel wat hebben

))
Suus__ schreef:Ik heb nu al een tijdje mijn navelpiercing, maar hoe weet je hoeveel mm hij is? Dit is de standaard piecing die ik bij het zetten kreeg, heb wel 2 andere maar die zijn te klein.
Suus__ schreef:Dan bel ik wel een keertje![]()
Weet iemand toevallig waar je leuke en goedkope piercings kan bestellen?
Channiiiej schreef:Dankjulliewel!
@Jodie_: Kan inderdaad een stofje ofzo tussen zijn gekomen wat is gaan irriteren.. gewoon goed schoonmaken en als het lang aanhoudt, ff langs dokter/piercer? Kheb het ook wel eens paar dagen gehad met mijn navelpiercing..