[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Binky18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:25

x_Elise schreef:
Ik heb 3 uur nadat ik mijn navelpiercing had laten zetten nog gezumba't :P geen centje pijn :D

en al die buikpier oefeningen enzo dan :O lijkt me echt verschrikelijk..

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:08

Miss_Roch schreef:
Ik ga morgen zwemmen met mijn 4 weken oude Dermal, maar als ik er zo'n zwempleister op plak. Dat kan toch wel!?

ik heb dinsdag gezwommen toen had ik hem net 1.5 week :Y) en geen last van dus moet kunnen

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:08

Ik heb de dag nadat ik mijn navelpiercing heb laten zetten meteen al paardgereden, ging super en nergens last van! Maar das natuurlijk wel wat anders dan zumba haha :P Gewoon kijken wat wel en niet gaat lijkt me bij de eerste paar lessen? :P

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:13

Binky18 schreef:
x_Elise schreef:
Ik heb 3 uur nadat ik mijn navelpiercing had laten zetten nog gezumba't :P geen centje pijn :D

en al die buikpier oefeningen enzo dan :O lijkt me echt verschrikelijk..

Niks van gevoelt :n
Net van de trap afvallen deed zeerder :+

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:16

met me eerste navel piercing ging ik ook gelijk daarna gewoon paardrijden en karate :+
alleen met me 2e navel piercing ging het even wat moeilijk :Y) kon me paardrijbroek ook even niet aan dus dan maar in een trainings broek en niet op de normale manier afstappen maar gewoon goed gaan zitten en vooruit er af haha ! karate heb ik ook met me tweede niet gedaan omdat dit erg vervelend wat met me band :Y)

x_Elise

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:20

Heb je een foto van die 2de?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:43

met mijn 2de had ik juist totaal geen last, rijbroeken niet niets :) ook met boksen hield ik mn navelpiercings in (mag eigenlijk niet maar je denkt er niet altijd aan) en op een boksavond krijg ik zo'n 100 tot 150 stoten in mijn buik.

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:48

Laatst bijgewerkt door Kitty_luna op 12-08-10 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:49

Ik heb nu al een tijdje mijn navelpiercing, maar hoe weet je hoeveel mm hij is? Dit is de standaard piecing die ik bij het zetten kreeg, heb wel 2 andere maar die zijn te klein.

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:54

Suus__ schreef:
Ik heb nu al een tijdje mijn navelpiercing, maar hoe weet je hoeveel mm hij is? Dit is de standaard piecing die ik bij het zetten kreeg, heb wel 2 andere maar die zijn te klein.

vragen aan de piercer hoeveel mm hij er in heeft gezet,, weet het niet uit me hoofd koop denk ik altijd de goede
beetje standaard maten denk ik haha

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:57

Dan bel ik wel een keertje :j
Weet iemand toevallig waar je leuke en goedkope piercings kan bestellen? :D

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:00

Okee gaaf :j
Ik zat eraan te denken om over een jaartje zo'n inplantaat ding onder mijn navel te laten zetten.
2 piercings vind ik toch te druk :o

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:11

x_Elise schreef:
Okee gaaf :j
Ik zat eraan te denken om over een jaartje zo'n inplantaat ding onder mijn navel te laten zetten.
2 piercings vind ik toch te druk :o

this ook zeker druk je moet ook echt goed kijken welke 2 piercings je het beste kan combineren in je navel ik heb nu gewoon simpel, maar wat erg mooi is om boven een ''normale'' piercing in te doen en in de onderste een normale piercing met aan de onderkant iets van kettinkjes ofzo,, das wel mooi
en toen ik mijn onderste liet zetten waren de dermal anchor en micro dermal piercings nog niet echt bekend :Y) ik was 15 en mocht van mij ouders niet in me gezicht piercen dus pakte ik ze terug om een tweede navel piercing te laten zetten en vond het zelf ook wel wat hebben :o

en nu heb ik een mooi rijtje :D

tong, dermal anchor tussen net iets boven me tieten, twee navel piercings

( heb meer piercing maar door verschillende reden niet allemaal meer in ( kan ze zo door prikken als ik wil hoor :D))

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:23

Ik heb nu een hele mooie navelpiercing met 2 diamanten en dan komt er zo'n zelfde diamant eronder. Maarja, dat duurt echt nog wel even omdat ik deze nu 3 weken heb :P

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:41

x_Elise schreef:
Ik heb nu een hele mooie navelpiercing met 2 diamanten en dan komt er zo'n zelfde diamant eronder. Maarja, dat duurt echt nog wel even omdat ik deze nu 3 weken heb :P

haha nog even wachten dus ik heb me bovenste 5 jaar en me onderste 3 jaar :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 08:17

Suus__ schreef:

Je meet gewoon het vel tussen de twee balletjes, als deze piercing goed is, dan meet je de afstand tussen de twee balletjes (kan gewoon als je hem in hebt) :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:01

iemand een tip voor dik oor?
is de eerste keer...
spoelen met zeezout oplossing of gwoon laten zitten en alleen spoelen onder de douche?

dankjewel :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:37

spoelen met zeezout, terramycine wil hier ook altijd wel helpen. :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:03

dankjewel!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:57

Volgens mij geven piercingsshops vaak ook verschillend advies Ayasha. De een niet bewegen, de ander juist wel. De een een ringetje, de ander een staafje. Zo veel verhalen, zo veel ervaringen!
Begrijp dat jij zegt dat je het niet moet bewegen, maar hoe moet de pus die er al zit anders uit? Trouwens, wanneer ik steeds ging zitten bewoog het staafje ook steeds naar boven. Ben igg wel superblij met dat ding in me navel. Mooi genezen. :D
Ik weet het iig niet echt verder. De mensen met een navelpiercing moeten zelf maar kijken welk advies beter voor hun uitpakt want overal is het anders %)

Maar goed, nutteloze discussie. De een zegt dit, de ander dat. Het zal allemaal wel goed zijn want het geneest toch wel. :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:59

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 15:57

Channiiiej schreef:
Dankjulliewel! :j

@Jodie_: Kan inderdaad een stofje ofzo tussen zijn gekomen wat is gaan irriteren.. gewoon goed schoonmaken en als het lang aanhoudt, ff langs dokter/piercer? Kheb het ook wel eens paar dagen gehad met mijn navelpiercing..

Thanks! Ja er zat ook al een klein haartje tussen het bovenste balletje toen ik die eraf draaide, helemaal eraan vastgekoekt (bleh). Voor de rest heb ik zowel het gaatje als de piercing goed uitgespoeld dus hopelijk is dat er nu allemaal uit, maar hij voelt nog steeds niet lekker. Hmm nouja, als hij over een dag of twee nog zo voelt dan ga ik gewoon even langs de shop!

Caiitliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:55

Heeft hier iemand verstand van het stretchen? Ik zou graag wat informatie willen omdat het me wel aanspreekt. Niet extreem maar heel klein zoals 4mm ofzo :)

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 23:00

hey

Ik zou heel graag zo een dermal willen maar ik zou graag eens willen weten wat voor liteken je krijgt als hij er uit is? is dit echt heel groot of valt het wel mee?

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 00:32

kers schreef:
hey

Ik zou heel graag zo een dermal willen maar ik zou graag eens willen weten wat voor liteken je krijgt als hij er uit is? is dit echt heel groot of valt het wel mee?

valt wel mee hoor, hooguit een klein stipje :) het is maar 2 mm hoor wat ze maken