Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amazone77

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:11

ik heb het gevonden hoor en een berichtje achter gelaten.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:14

k heb t gezien :D thanx! heb ik weer, alles gaat weer een keer goed en dan krijg je dit. dacht van de week al: wanneer komt er weer wat?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:18

het is mooi balen zeg,ben erg benieuwd wat het kan zijn,misschien wel gestoken door een insect? ik hoop dat het zoiets zal zijn.......nog even afwachten.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:58

@maras, wat een super foto´s!!! Wow! Heb je je ook opgegeven voor de run bij A´dam wat ik op Runnersworld las?

@bommeke, sterkte... :(:) Nare dingen zijn dit, ik hoop voor je dat het meevalt!

@ Amazone, wanneer ga jij starten met Willem?? :D

Zijn er mensen naar een heel warm land op vakantie geweest (als Turkije/Spanje/Griekenland of wat dan ook) en wat hebben jullie gedaan met het hardlopen? Ik ga 13 dagen die kant op eind augustus en zie het eigenlijk niet zitten om 13 dagen niks te doen ook omdat de 4Mijl in oktober is en ik toch echt wel een goede tijd neer wil zetten :j
Ze hebben een fitneszaaltje, dus ik kan daar wel met fysio oefeningen denk ik doen, dus anders maar rennen op de loopband ofzo?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 09:15

@Maras, wat heerlijk voor je hond. Ik heb met pony ook een aantal keer mee gelopen, maar dat was geen succes. De trekkracht die jij noemt heeft mij een shinsplint opgeleverd. Fanny dacht dat ze een wedstrijdje deed met de baas. _O-

@ Wat een knappe Haf heb jij zeg! Heeft hij ook een leuke broer? :D

Vanmorgen toch maar gestart met Start to Run van Evi. De combi met muziek maakt het makkelijker te lopen. Ik ben afgelopen donderdag genezen verklaard door de fysio en mag weer lekker gaan opbouwen. Ik blijf wel een beetje voorzichtig, ik ga maandag met de buuf lopen en loop ik gewoon lesje 1 nog een keer. Woensdag les 2, vrijdag enz, enz. :D Ik zie de kilo's er al af vliegen! *\o/*

Voor degene die op vakantie gaan, veel plezier!!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:55

Vandaag geen lesje 12 gelopen, ga ik morgen doen op mijn vakantiebestemming. Weer eens wat anders dan de fietspaden en de dijk van Lelystad :D

Moest nog het eea regelen voor mijn paard, tot zover lijkt het erop dat het in de bespiering zit bovenop zijn kruis. Morgen staat hij ingepland voor een uitgebreide behandeling van de fysio. Heel handig dat de man van een stalgenoot paardenfysio is :D Krijg morgen een uitgebreid verslag van hem, erg fijn.

Loopze verder iedereen, schijnen i-net op de camping te hebben dus wie weet tot snel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:03

hey, ik was jullie kwijt!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:06

Fijn dat je het zo hebt kunnen regelen hetbommeke. Toch iets geruster op vakantie gaan zo lijkt me.

Ik heb net les 2 van DutchRunners gelopen. Na zo lang niets lopen is mijn conditie echt niets mee, dus valt flink tegen. Wel uitgelopen.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:38

fijne vakantie bom,en misschien lezen we je nog op bokt. :D
en hopelijk valt het allemaal mee met je paardje.

ik kom net van mn fiets af. :D weer 5 km gefietst en het zweet gutst van mij af,zomaar weer even in de douche....allemaal vetjes denk ik maar. :+

hebben vanmiddag een bbq,dus als ik zin heb fiets ik vanavond nog maar eens 5 km :D en ga mij proberen in te houden met eten.

maras@ je hebt helemaal gelijk. :D ga er nuhard aan werken dat ik mijn pens niet meer in hoef te houden :D foto's zijn soms schokkend,maar wel de waarheid. :o
echt leuk dat jou hond zo graag mee gaat lopen.

Mirkim@ 11 september is er een haflinger weekend in ermelo,en daar wil ik hem graag voor de 1e keer starten,nog wel zonder start kaart hoor,als ik zeker weet dat hij goed tussen de andere te rijden is dan vraag ik een start kaart aan.
binnen 2 weken komt hij naar mij,en dan kan ik gaan oefenen tussen de andere paarden.

Fanneke@ weet wel dat willem een paar knappen zonen heeft. 8-)

angela@ fijn dat je ons weer gevonden hebt. :D

fijne zaterdag allemaal en loop ze (en ik fiets er bij. :D )

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:53

Maras: aah wat schattig dat je hond het zo leuk vind. Dat geeft voor jou denk ik ook wel exta motivatie om te gaan als je hond zo enthousiast is.

Amazone: leuk paardje zeg!! Ik denk dat je op de 2e foto gewoon wat rechter op moet zitten, je hangt nu wat achterover. Dan hoef je je buik ook niet in te houden.

Mirkim: ik ben 15 dagen naar Turkije geweest dit jaar en ik raad je niet aan om daar te gaan hardlopen. Ik heb sowieso m'n hardloopkleding niet meegenomen omdat ik in de vakantie ook echt vakantie wil en niet de verplichting moet voelen om nog weer te moeten hardlopen.
Het was daar echt super warm dus het was sowieso ook niet te doen.
Toen ik terug kwam ben ik gewoon weer begonnen met opbouwen. Dus eerst een paar keer mijn kleine rondje gerend en nu zit ik inmiddels weer op mijn oude niveau.
Maar de 4 mijl is pas in oktober dus dat moet toch wel lukken, heb je nog genoeg tijd om te trainen als je weer thuis bent.

Oja by the way, ik heb net braaf mijn rondje van 6.5 km weer gedaan en ging goed :j

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 19:03

zo ik leef nog hoor! Zo druk laatste tijd maar even snel alles bijgelezen :j

Bom: wat balen van je paard! Ben erg benieuwd hoe het is afgelopen bij de fysio.
Hihi ik kan wel even naar de camping komen voor uitgebreid verslag :+ hahaha t is niet erg mooi weer, wordt hopelijk wat beter :(:)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 21:46

Wat naar van je paardje bom .. rustig aan maar ..

Verder is iedereen nog super bezig .. Ik heb mezelf enorm verbaasd vandaag .. Ik heb nogal wat ellende te verwerken, dus dacht ga mijn hoofd leeg rennen .. toen ik terug kwam, kwam ik erachter dat ik een ronde van 9 km had gelopen .. met maar 1x wandelen .. Was totaal niet bezig met hardlopen, gewoon lekker aan het rennen.. Hoofd is leeg :j

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 09:27

Dat met die hond is echt geweldig! Ik wil ook zo'n tuig voor mijn hond als we wat verder zijn met het lopen. In mei is er zo'n Canicross in Amsterdam, denkt dat ik mij daarvoor maar ga inschrijven :P

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 19:20

ik ben heel erg afgehaakt met hardlopen, schandalig, maar jaa vakantie en drukte dan krijg je dat. Nu weer in de fitnessschool aan het opbouwen en als het daar een beetje lukt weer beginnen op straat...

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:57

Ik was ook ooit groot hardloopfan, helaas kan ik niet meer vanwege gezondheidsproblemen... ;(

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:09

elcke, dat had ik ook, enorm motivatie probleem .. dus super dat je weer bent begonnen, en volhouden nu !! +:)+

antje_vip, dat is wel balen dat je het niet meer kan, kun je wel andere sporten beoefenen dan ?

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:06

ik heb ook alweer een paar weken niet gelopen, (wat gaat de tijd snel!!)
Volgende week heb ik vakantie en ga ik weer aan de slag :D

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:14

willem voor de wagen. :D
Afbeelding

en nog eentje. :D
Afbeelding
hij deed erg zijn best. :D

morgen avond kan ik pas lesje 12 gaan lopen van dutchrunners.

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:38

Leuke foto's! :)

Slecht slecht..ik ben niet gegaan gister :o
Ik heb ook steeds totaal geen zin om te gaan :=

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:07

Ben hier al even niet meer geweest, maar loop nog steeds. Baal alleen ontzettend, had vandaag geen horloge mee, dus op de klok gekeken voordat ik wegging. 9,8 km gelopen, dus wilde met een uurtje terug zijn.

Heerlijk gelopen, heel constant, niet buiten adem geweest. Kom ik terug, ben ik 1, 5 uur weggeweest :( Jeetje zeg, wist niet dat ik zó langzaam had gelopen... Kan er echt met mijn kop niet bij...

Is dat jullie wel eens overkomen?

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:33

Annemeik, het belangrijkste is dat je lekker gelopen hebt,niet buiten adem bent geweest en dat je gewoon fijn sportief bezig bent geweest, je snelheden worden vanzelf hoger maar als je loopt voor vetverbranding dan is die 1,5 uur beter dan dat je de afstand in een sneller tempo had gedaan, dus kop op, soms loop je sneller en verbrand je minder vet en soms loop je langzamer en verbrand je wel meer vet. Gewoon lekker blijven lopen in jouw tempo !

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:49

Rustig aan hoor annemeik...gaat idd gewoon om het lopen de snelheid komt wel.
Als je lekker gelopen hebt is het toch goed.

Ik heb gisteren les 6 gelopen pff viel niet mee zeg.
3* 5 min hahah op een gegeven moment dacht ik renate praat tegen me :o
De laatste 5 min gingen weer makkelijker heel vreemd.
Mijn kuit houd het goed zolang ik niet al te grote passen neem dus ik doe rustig aan nog.

Morgen les 7 nu zonder spierpijn graag had donderdag weer eens gereden en daar had ik gisteren nog spierpijn van loopt ook niet echt fijn.

Willem blijft een knap peerd hoor amazone.

Dreeetje schreef:
Was totaal niet bezig met hardlopen, gewoon lekker aan het rennen.. Hoofd is leeg

+:)+

Zo ga optijd eten vanavond naar paardje toe.
Tot later iedereen

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 17:35

@ Rosa, succes met het opbouwen straks! :j

@ Amazone, Willem is echt stoer én veelzijdig :)

@ Annemeik, ik heb dat ook wel eens gehad. Snelheid kun je wel op trainen, als je eerst het basisconditie maar redelijk op orde hebt, en volgens mij heb jij dat wel!

Ik heb een onwijs drukke week.. Pff... zie er nu al tegenop. Veel werken, veel afspraken in de stad en de pony en het paard nog. Met de pony heb ik a.s. donderdag ons wedstrijd debuut. Voor mij is het alweer 3,5 jaar geleden, voor de pony is het de allereerste keer dat ze zichzelf moet laten zien :)
Vanavond nog even een rondje rennen en morgen weer naar fysio. 't gaat niet echt goed weer met mijn knie, echt onwijs balen, maar hoop dat ze hem even goed intapen, dan kan ik een week pijnvrij rondlopen! :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 20:34

:wave:

Kennen jullie me nog??? :+
Ben weer terug van vakantie en ik denk dat ik morgen maar weer eens een stukje moet gaan lopen, ben ook wat aangkomen van al dat vette eten en zoveel alcohol :+ Moet er dus weer tegenaan. Moet nog even bedenken waar ik heb precies op ga pakken :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 20:53

Mag ik hier ook meekletsen? O:)

Ik ben sinds een week ook weer begonnen met hardlopen en ik vind het echt leuk! Was een tijd geleden weer begonnen en weer afgehaakt, maar ik heb het nu weer helemaal te pakken. Met name omdat ik nu iets heb om voor te trainen :+
Ik ga met mijn vriend en mijn werk meedoen met de marathon van Eindhoven; ik ga voor de 6 kilometer, mijn vriend voor de 10,5 km.

Zit nu op dag 3 en ben net terug van 4x 3 minuten lopen, 3 minuten wandelen. Ging me erg goed af :D