Hou je taai meid. Je bent iig geval veilig. Ik hoop dat je je slaapritme om kunt draaien. vraag eventueel om melatonine. dat is een lichaamseigen stof om slaperig van te worden. werkt heel goed om slaapritme mee aan te passen en kan geen enkel kwaad. Heel veel sterkte! en ook een toekomst met een gelukkig leven zonder angst!
Sterkte Bromfiets, ook dit weekend. Het programma zal wel wegvallen,dus de dagen zullen wel lang worden! Sterk hoe jij realistisch over je (on-)mogelijkheden spreekt! Enneh... ik als bijna creatief therapeut bijna afgestudeerd... Maar het is heel duidelijk hoe jij over je beeld spreekt en lijkt me heel logisch dat jij op zoek bent naar veilig- en geborgenheid als je kijkt in de omgeving waarin je nu zit! Nogmaals heel veel sterkte meid!
Dank je wel Mirkim, leuk dat je studeert voor creatief therapeute
Ik zelf zie nooit zo veel gevoel in mijn tekeningen, maar anderen wel. Ik weet niet hoe dat komt.
Het programma valt idd weg in de weekenden, gelukkig komen mijn vriend en ouders veel op bezoek. Dat breekt de dag een beetje, want ze duren idd erg lang. Ik heb trouwens vrijheden gekregen, ik mag per dag een half uurtje van de afdeling af Vanavond heb ik die benut om samen met martijn een wandeling te maken
Kun je de dagen een beetje door komen? En het slapen, gaat dat inmiddels weer iets beter?
Anoniem
Geplaatst: 23-07-10 22:31
Ik ga morgen ook een mooi kaartje voor je kopen. Die had ik zelf ook graag willen hebben toen ik in jouw situatie zat. Ik hoop dat je daar ook een beetje hoop uit put.
Hmm, ik wil best langskomen in het weekend als je dat leuk lijkt. Zit in Breda?
bromfiets
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-10 22:33
de dagen kom ik breiend door, mijn trui is bijna af
Het slapen gaat helaas niet beter, ik heb veel last van nachtmerries en lig daardoor veel wakker omdat ik bijna iet durf te slapen. Ik heb nu wel promethazine gekregen voor de nacht, dat zou mijn hoofd wat leger moeten maken, dus ik hoop dat het werkt.
KBK: Dat is lief van je
Marlies: Dat zou super zijn Ik zit idd in breda
ubimone
Geplaatst: 23-07-10 22:33
mag ik vragen waar je nu precies zit?? want je zou misschien naar halsteren gaan??