Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

elk stukje goede huid wat ie nog had is "geschraapt" om te kunnen gebruiken maar hij heeft daarnaast ook 2 transplantaties nodig gehad
wat ze kunnen gebruiken mogen ze gebruiken

dat vind ik iets hypocriets hebben

En heb eczeem dus huid zal niet bruikbaar zijn, geen idee eigenlijk. Maar dat mogen de mensen die daarvoor geleerd hebben allemaal uitzoeken als ik er niet ben.vanLotje schreef:ook ik ben donor. Pluk er maar uit wat je nodig hebt, de rest mag naar de wetenschap. Als anderen iets aan mij hebben na mijn dood is dat alleen mooi meegenomen.
Wat vinden jullie van de mensen die zeggen "je mag alles hebben behalve mijn hoornvlies"?
Ik probeer de redenering hierachter te zien, maar ik zie hem dus ECHT niet. Anyone?
Rock schreef:vanLotje schreef:ook ik ben donor. Pluk er maar uit wat je nodig hebt, de rest mag naar de wetenschap. Als anderen iets aan mij hebben na mijn dood is dat alleen mooi meegenomen.
Wat vinden jullie van de mensen die zeggen "je mag alles hebben behalve mijn hoornvlies"?
Ik probeer de redenering hierachter te zien, maar ik zie hem dus ECHT niet. Anyone?
Ik heb ook inderdaad niet mijn hoornvlies aangekruist. Ten eerste is dat niet iets levensreddends, ten tweede heb ik een raar gevoel erbij als iemand een stukje van mijn ogen zou krijgen... Uitleggen kan ik het niet...
Overigens is struisvogelhoornvlies een heel goed alternatief.