Inderdaad wel spannend ja, ben erg benieuwd haha. Het was er best wel druk, als er iemand binnen had gestaan met een python had ik ook wel raar gekeken haha, maar wel gaaf het idee!
Heb geluk, precies 2 weken later ga ik op vakantie, nog even nagevraagd of dat wel kan, maar gelukkig kan het Foto komt er tegen die tijd vast!
Iets waar ik aan dacht, je mag 2 tot drie weken niet zwemmen met een nieuwe tattoo... Maar mag ik bv wel in zo'n laag wannabe zwembadje liggen zolang ik mijn tattoo uit het water houd? En hoe zit het met douchen?
Mooi dan kan ik dus wel nog van plonsbadjes genieten
En op de dag zelf, douchen jullie dan al of beter er voor douchen?
Megamutsj
Geplaatst: 12-07-10 16:02
Beter als je ervoor doucht lijkt mij.. Heb zelf geen tattoo hoor Wil er wel heel graag 1 en mijn vader heeft ook tattoo's vandaar dat ik er wel wat van af weet. Ik zou niet teveel met chloor in de buurt van de tattoo komen en zeep, beetje water kan wel dus douchen moet gewoon kunnen. Plonsbadje ook wel als je aangeeft dat je de tattoo niet natmaakt. Maar voor de zekerheid zou ik even het antwoord afwachten van iemand die meer ervaring ermee heeft.
Djulitaa
Geplaatst: 12-07-10 16:17
Je tattoo moet droog blijven, voor dat je gaat douchen moet je er een laag zalf opsmeren, zodat hij water dicht is en daarna droogdeppen. In dat badje zou ik alleen gaan als er geen chloor in zit, daardoor kan je tattoo bleek worden. Zonder chloor dus hetzelfde als met douchen.
Ik zou trouwens ervoor douchen, omdat je die folie er eerst op moet houden.
Hm dan hoop ik dat het zaterdag rotweer wordt want heb wedstrijd En normaal was mijn planning om er na te gaan rijden maar dan moet ik ook er na douchen.. Dat wordt regelen.
Anoniem
Geplaatst: 12-07-10 16:20
in badje met arm buitenboord is geen probleem. het mag niet weken, vandaar het niet zwemmen en badderen. douchen mag dus gewoon en hoef je écht niet eerst met vaseline te smeren
ik neem na een sessie juist lekker 's avonds een douche (meestal 3 uur nadat de folie er op is gegaan), dan doe ik het eerste folie eraf, voorzichtig wassen en deppen, nieuw insmeren en nieuwe folie er om heen.
Ik moest mijn tattoo na twee uur wassen met ph-neutraal zeep, goed droog deppen en insmeren. Er is mij ook niks gezegd over niet douchen, wel dat ik niet in bad mag of zwembad, dat heeft te maken met bacterien. Ik ben de dag nadat de tattoo gezet is gewoon lekker gaan douchen en het plaatje plakt nog steeds
ik heb een vraagje ik moet 26 augustus men amandelen laten verwijderen en heb 2 sept een afspraak voor men nieuwe tattoo kan dit kwaad want ben dan pijnstillers aant nemen .
Ik zou het niet zo dicht op elkaar doen, amandelen verwijderen is geen pretje en omdan met je pijnlijke strot in een stoel te gaan liggen voor een tattoo zal niet zo geweldig zijn. Geen idee of het kwaad kan verder.
Nee volgens mij kan het geen kwaad, maar inderdaad of je het moet doen is een ander verhaal. Je bent echt wel even niet lekker van je amandelen, Ik zou je adviseren je tattoo afspraak toch even te verzetten.
marshaha jij bent ook tattoo artist toch? Waar zit gij gevestigd in t zuiden?
Tris_Amo
Geplaatst: 12-07-10 19:19
Hallo! In het vorige deel heb ik mijn eerste 2 tattoo's laten zien en mijn wens voor de volgende... Dit is hem geworden!! (Het lukt me even niet om de foto te verkleinen en te uploaden, ben al 15 min. bezig pff)