ik vind dat echt zonde van water en energie..
het ruikt altijd wel fris of gewoon niet.
en met een luchtje op doen, ruikt het toch weer daarnaar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Snor schreef:Oh godIk durf het bijna niet te zeggen, maar op aandringen van mijn vriend: Ik ben de smerigste bokker als ik dat zo lees..
Douchen: Iedere dag en soms sla ik een dagje over.
Hoevaak gebruik je een handoek? Geen idee, 5 keer ofzo? als alle handdoeken op zijn gooi ik ze in de was.. *kuch*
Lingerie? Iedere dag schone onderbroek, BH gaat een week mee.
Dekbed? Om de week.. Doe er vaak meer dan 2 weken mee, en ik slaap er met mijn vriendje.
Vaatdoek? Een week? Wanneer dat ding echt niet meer kan gaat hij in de was
Stofzuigerzak? Wanneer de stofzuiger miept dat hij vol is.
Bank? Stofzuig ik zo af en toe. 2 keer per maand is veel...
Gordijnen? hangen priiiiima
Afwas? daar hebben we de afwasmasjien vooral staat de vaat regelmatig 2 dagen door het huis te slingeren
Wat is schone regelmaat bij jullie thuis? Als ik vastplak aan de keukenvloer ga ik dweilen, en dan dweil ik ook meteen alles. Slaapkamer hebben wij beneden en daar wordt iets minder vaak gedweild. Keuken en woonkamer ong 1 keer per week sinds we een witte vloer hebben.
En wat zijn regels die thuis écht streng gelden als het gaat om hygiëne? Iedere week krijgen de katten een helemaal schone bak en ik zorg altijd dat ze schoon water en eten hebben. Heb vaak het idee dat mijn katten hygienischer zijn dan ik..
Ahem, hier komt ie, ik ben dus ook nog getrouwd.
Die sla ik ECHT over *als m'n man begint te zeuren*
Oh ja, voordat we aan kinderen beginnen moeten we allebei goed kunnen opruimen en schoonmaken, anders wil ik het niet 
Vlekje123 schreef:Dat mijn schema afwijkend is, is toch ook niet zo'n probleem? In mijn omgeving is het blijkbaar niet zo'n raar schema. Heb hier net even het BH verhaal voorgelegd, en hier ook geen dames die langer dan 1 dag met een BHtje doen.
Ieder zijn ding toch?
Ik vind het alleen jammer dat de meeste mensen hier door jou als 'weerzinwekkend' bestempeld worden, meer niet. 

phormicola schreef:Nu durf ik ook! Ik ben niet de enigeAhem, hier komt ie, ik ben dus ook nog getrouwd.
Douchen: Iedere dag bepaalde lichaamsdelen, douchen om de dag, en altijd als ik heb gewerkt.
Hoevaak gebruik je een handoek? Al sla je me dood, wanneer gaat een handdoek raar ruiken?
Lingerie? Iedere dag schone onderbroek, BH gaat een week mee. Ik zweet toch niet
Dekbed? Ook geen idee, kan om de week zijn, echt geen flauw idee, gewoon als ik denk dat het niet meer kan.
Vaatdoek? Die heb ik niet, ik doe alles met wegwerp schuursponjes
Stofzuigerzak? Als ie niet meer goed zuigt
Bank?Die sla ik ECHT over *als m'n man begint te zeuren*
Gordijnen? hebiknie
Afwas? ...Dat kan heeeeel lang duren weet ik uit betrouwbare bron.
Wat is schone regelmaat bij jullie thuis? Dat we elkaar verwijten dat de ander toch echt wel de grootste puinhoop heeft gemaakt en dan gaan we stampvoetend en scheldend opruimen. Zoals je ziet houden wij er allebei niet van.
En wat zijn regels die thuis écht streng gelden als het gaat om hygiëne? Sponjes op het aanrecht moeten schoon zijn, in het toilet mogen er geen strepen zitten van mij en alles wat ik gebruik voor het avondeten MOET iig schoon zijn en dan kan de rest van de vaat me wel gestolen wordenOh ja, voordat we aan kinderen beginnen moeten we allebei goed kunnen opruimen en schoonmaken, anders wil ik het niet
woon hier nu 5 maanden en de wc is geloof ik 3 keer schoongemaakt en de douche 2 keer........ schaam me diep nu 
haha (ondankbaar werk.)

Onze poes zit altijd buiten en doet haar behoefte nauwelijks in de bak. 

Schone kleding weer wassen als het 2 maanden in de kast ligt.. Jeetje, dat is imo weerzinwekkend..
Zo zonde van je tijd en het milieu.. Om overigens niet te vergeten hoeveel sneller je kleding slijt.. Welkom consumptiemaatschappij 
Best nette Bokkers
rebeltje schreef:Schone kleding weer wassen als het 2 maanden in de kast ligt.. Jeetje, dat is imo weerzinwekkend..
Zo zonde van je tijd en het milieu.. Om overigens niet te vergeten hoeveel sneller je kleding slijt.. Welkom consumptiemaatschappij
Ik moet zeggen dat ik nog niet echt wat weerzinwekkends voor bij heb zien komenBest nette Bokkers

Ondergoed uiteraard iedere dag weg, bh's doe ik soms wat langer mee maar gaan gerust mee in de was.. 
Zo geleerd, zo gedaan en kan prima.. Scheelt ook weer geld..
Vaatdoekjes gaan erin als ik ze vies vind.. 
) en die verschoon ik eens in de een á twee weken.. Eigenlijk ook wanneer ik het nodig of fijn vind.. In de zomer doe ik het nog wel eens na een paar dagen, of als ik ziek ben (geweest) ook.. Waventy schreef:Vlekje, je kunt toch ook gewoon geurzakjes kopen en deze tussen je kleding leggen in de kas :S....
Dan blijft het fris ruiken en hoef je niet onnodig water en energie te verspillen..
. 
)
maar eigenlijk wordt hij elke keer voor het zuigen geleegd