Foulplay_ schreef:Ik neem 2x per dag een douche
Voor de rest ben ik niet zo vies van dingen, behalve dan van kots en van m'n eten op een onbekende tafel leggen...
Ik neem aan dat je je niet twee keer per dag wast onder de douche????
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nessah schreef:Stomme is dat ik van sommige dingen dus weer niet vies van ben. Bij de paarden boeit het me allemaal niet, die mest ofzo.. Als mijn hond/kat heeft overgegeven ruim ik het zo op.. Op 1 of andere manier kan ik van alles hebben van dieren maar van mensen vind ik het al heel snel vies. Stom hé?
Sok schreef:Klaas jij hebt gewoon luxeproblemen schat![]()
Het heeft wel een klein beetje weg van smetvrees inderdaad..
Ik heb er helemaal geen moeite mee trouwens, ben een echte ransbakAls er snoep op de grond valt, hebben we altijd de 3 seconden regel nog! Tussen 0 en 3 seconden mag je iets nog weer oppakken om alsnog op te eten

) en moet dan ff douchen en savonds idem. Majo schreef:Janine1990 schreef:Nee, en ik krijg daar soms wel commentaar op. Zo zei laatst iemand dat ze niks meer wilde eten dat ik klaargemaakt had omdat k mijn handen niet was na de wc. Ik doe het wel voordat ik iets te eten maak. Ach, haar probleem, maa ze keek me aan alsof ik een heel vies insect was. Alleen trek ik me er niks van aan, heb dan echt de neiging om aan mijn kont te krabben en haar dan een hand te geven.Trouwens, ransbakken... Als jullie niet thuis zijn, en je moet naar de wc in het bijzijn van vrienden waarvan je weet dat die niet zulke ransbakken zijn, wassen jullie dan je handen???
)
Zolang ik er maar geen last van heb.

Wat een domper was dat. Dat ze dat nog steeds hebben snap ik echt niet. Marchador schreef:Oh, maar die grote hebben het ook toch?
Wij stopten bij een mega tankstation, luze restaurant, gebouw ernaast, ziet er van buiten heel luxe uit.. kom je binnen is het een rioolgatWat een domper was dat. Dat ze dat nog steeds hebben snap ik echt niet.
en ik ga ook heus niet met alle plezier naar openbare wc. ik kies ook altijd de schoonste WC uit. Vjestagirl schreef:Ik denk dat heel veel mensen er veeeel te veel over nadenken. Bacteriën zijn niet iets om bang voor te zijn, en ik denk dat het goed zou zijn als mensen zich wat meer realiseren dat je altijd bedekt bent door een laag van bacteriën, dat je hele verteringsstelsen bedekt is door becatiën, en dat je niet van ieder virus waar je mee in aanraking komt ziek wordt.
Juist als je een beetje losjes omgaat met dit soort dingen heb je veel minder kans om ziek te worden dan als je gigantisch rigide iedere keer je handen ontsmet, je toetsenbord en je kat even meeneemt en 100x per week je handdoek verwisselt.
Janine1990 schreef:Ik vind ook dat kinderen moeten worden aangemoedigd veel buiten in een zandbak of in de modder te spelen. Krijgen ze veel weerstand van! Altijd maar die hygiëne hooghouden, nee, dat vind ik niet passen, wil je je kinderen/jezelf snel ziek hebben, moet je dat vooral doen!
Mij kon je als klein kind ook gerust in een tuin vol met giftige planten zetten, no way dat ik er van zou eten. Die kinderen die grind in hun mond stopten, daar begreep ik echt niets van. En ook van die chocolade snorren en vieze 'toeten' snapten ik niet, ik was als kind een hele nette eter.Fiffill schreef:En wat is er mis met vaatdoekjes.