Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem1994 schreef:En weer iedereen bedankt![]()
(Begint een beetje ondankbaar te klinkenmaar ik waardeer het écht hoor!)
Ik ben niet altijd zo positief geweest als nu hoor, ik wou nog geen half jaar geleden zelfmoord plegen..
Was depressief, sneed mezelf, probeerde mezelf ziek te maken door ontsmettende handgel te 'drinken', brak mijn eigen vingers, en zo deed ik wel meer wat je niet doet als je gelukkig bent
Maar wat bereik je daar mee..? Depressief worden kun je weinig aan doen, kies je niet zelf voor natuurlijk, maar alles wat ik deed omdat ik depressief was, koos ik wel zelf voor.
Nogsteeds snijd ik mezelf afentoe, maar ik ben bezig met stoppen en dat gaat erg goed! (week geleden voor het laatst gesneden)
Niet alles hoeft goed te gaan, om gelukkig te zijn
Sorry voor degene die me gepbt hebben... Ik reageer echt op elke bericht, maar ik heb 63 pbtjes en voor ik die allemaal beandwoord heb![]()
Ik ben er in ieder geval wel mee bezig!
Anoniem1994 schreef:Dat ze boos worden... en ze teveel willen in korte tijd...
Als ik het nu zou vertellen, zouden we morgen op het politiebureau zitten voor aangifte.
En dat wil ik niet. Niet zo snel..
Anoniem1994 schreef:Ik heb vanochtend geprobeerd wat te vertellen, resultaat;
Ruzie... en niks verteld...
Pff het liefst zou ik het nooit vertellen
Anoniem1994 schreef:Dankjullie
Ik ga (als ik weer durf..) een brief schrijven aan mijn ouders.. maar dat duurt nog wel weer een tijdje
Heb er ook weer wat bij; toen ik een andere boxer aandeed, kreeg ik pijn![]()
Na een uur afwachten of het vanzelf wegging, keek ik toch maar..
Heb een buldje 'daar beneden', en groot is hij niet, maar het doet zo vreselijk pijn!![]()
Er zit er ook maar 1, maar ik maak me toch behoorlijk zorgen...
Hanny_jelke; Naar een vriendin gaan kan niet... ik heb namelijk geen vrienden of vriendinnen... alleen die verpleegkundige maar die woont aan de andere kant van nederland
Anoniem1994 schreef:Ik heb vanochtend geprobeerd wat te vertellen, resultaat;
Ruzie... en niks verteld...
Pff het liefst zou ik het nooit vertellen