Zwanger terwijl ik Mirena heb?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:34

nou ik vind dat je daar niet over kan en mag oordelen
niet elke vrouw zit van binnen hetzelfde in elkaar
ik heb een redelijke pijngrens kan ik wel zeggen,maar ben op de baarmoeder erg gevoelig....mijn bevalling was dan ook een hel

en ook dat is bij iedere vrouw verschillend........
en prima dat je het denkt hoor....maar uitspreken vind ik respectloos

ts 8 weken.....wauw das nog even in spanning blijven dus!
hebben jij en je partner en nu wel een beter gevoel bij nu je iets meer aan het idee gewend bent dat er een 3e komt?

Daan_Romi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 11:36

Nou ik weet dat het heel erg verschillend is per persoon en dat het ook niet zoveel met pijngrens te maken heeft. Want mijn beste vriendin heeft een erg hoge pijngrens en bij haar deed het heel veel zeer.

Terwijl mijn nichtje altijd van alles mankeert en altijd pijntjes heeft, hier niks van gevoeld heeft.
Dus dat ligt gewoon aan je lichaam.

En zonnetje, nou ik ben er wel aan gewend en vind het ook wel erg leuk. Manlief is nog beetje in dubio, maar dat komt vanzelf wel weer. Hij denkt meer over de praktische zaken na. Maar komt wel goed :)

Bon_Bon

Re: Zwanger terwijl ik Mirena heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:53

Hoop dat alles goed blijft gaan!!
Ondanks dat het niet geplanned was, is het nu voor jou wel gewenst :)
Veel 'sucses' (klinkt zo raar haha)

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:54

TS: allereerst Gefeliciteerd!! (ff weer on topic...)

Ten tweede: je hebt het er nu al over om jezelf straks te laten steriliseren, wie ben ik om me hiermee te bemoeien maarruhh....bij vrouwen is dat nogal heftig en kunnen er makkelijk complicaties optreden, daarnaast heb jij dalijk 3 kiddo's op de wereld gezet met alle bijkomende dingen.....wordt het nu niet tijd dat je man/vriend z'n verantwoordelijkheid gaat nemen?? Bij mannen is een ingreep een stuk minder lastig nl en ook nog eens omkeerbaar............ik zou die discussie iig eenkeer aangaan, hij mag er ook best iets voor doen...... vind ik.... :o

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:56

Annumarie schreef:
TS: allereerst Gefeliciteerd!! (ff weer on topic...)

Ten tweede: je hebt het er nu al over om jezelf straks te laten steriliseren, wie ben ik om me hiermee te bemoeien maarruhh....bij vrouwen is dat nogal heftig en kunnen er makkelijk complicaties optreden, daarnaast heb jij dalijk 3 kiddo's op de wereld gezet met alle bijkomende dingen.....wordt het nu niet tijd dat je man/vriend z'n verantwoordelijkheid gaat nemen?? Bij mannen is een ingreep een stuk minder lastig nl en ook nog eens omkeerbaar............ik zou die discussie iig eenkeer aangaan, hij mag er ook best iets voor doen...... vind ik.... :o

Inderdaad mee eens
En TS is ook pas 28 vind ik ook vrij jong al om zon ingreep te doen en bij mannen is het inderdaad nog omkeerbaar

Edit TS is 33 lees ik nu in haar profiel :+
Laatst bijgewerkt door orienta op 23-06-10 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Daan_Romi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 12:58

Ik denk dat mijn vriend het niet zo'n probleem zou vinden hoor. Maar ik wil dit zelf wel echt. Ik ben schijnbaar erg vruchtbaar en wil gewoon niet continu bezig zijn met anticonceptie.

En die essure methode is wel een veilige en fijne oplossing (wat ik erover lees tenminste.
Maar voorlopig zit ik de komende maanden veilig ;)

Daan_Romi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 12:59

Misschien wat jong voor zo'n ingreep, maar heb nu 3 kinderen en vind dat ruim voldoende. Ik vind het geweldig hoor, maar 3 is genoeg.

nou ja, 2 kinderen en 1 onderweg dus ;)

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:02

Daan_Romi schreef:
En die essure methode is wel een veilige en fijne oplossing (wat ik erover lees tenminste.
Maar voorlopig zit ik de komende maanden veilig ;)

mocht je vragen hebben over deze methode ;) heb dit 2 jaar geleden laten doen , en ben zeeeeer tevreden!
verder succes met je zwangerschap!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:02

Het lijkt me dat als je 3 kinderen hebt het vaak wel genoeg is, ongeacht je leeftijd. Dus ik kan het wel snappen.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:04

Daan_Romi schreef:
Misschien wat jong voor zo'n ingreep, maar heb nu 3 kinderen en vind dat ruim voldoende. Ik vind het geweldig hoor, maar 3 is genoeg.

nou ja, 2 kinderen en 1 onderweg dus ;)

Nou je komt wel over alsof je er goed over nagedacht hebt en als je je er prettig bij voelt moet je het zeker doen :)

Daan_Romi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 13:09

Ja ik vind kinderen heel leuk, maar ik vind mijn eigen leven (buiten de kinderen) ook heel leuk. En het is al heel lastig om dingen voor jezelf te doen als je een gezin hebt, dus ik wil het heel graag bij 3 kinderen laten.

Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen anders..
Zitten toch echt maar 24 uur in een dag en ik ben ook echt op 's avonds ( nu al met 2 kinderen ;))

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:12

Nou heel veel succes in ieder geval overal mee TS en ik hoop dat je ons op de hoogte houd :)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:13

heb even de berichten van ts gelezen, denk dat ik je nu wel mag feliciteren toch? :) Dus bij deze Gefeliciteerd :D

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 15:57

Goed nieuws zeg TS! Gefeliciteerd :D

Ik duim voor je dat verder nu alles spoedig verloopt en dat je een fijne oplossing kan vinden voor de toekomst :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-06-10 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: reactie op verwijderd bericht verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:19

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:56

zie je topic nu pas, heb alleen je eerste post gelzen, maar ik heb precies t zelfde gehad, geefliciteerd en veel geluk

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 12:12

Juliettek schreef:
@ PoucyWouce

Ik dacht dat je bij deze spiraal (met hormonen) juist geen eisprong krijgt.. Normaal gesproken dan..
Bij de koperhoudende spiraal heb je wel een eisprong en daar zorgt ie dat er geen innesteling kan plaatsvinden.

Sterkte TS, hoe het ook loopt!

Dit had ik ook begrepen?
Ik heb deze spiraal ook gehad, en ik werd niet meer ongesteld, genieten dat dat was!

Helaas was de spiraal na ongeveer 4 maanden, en gekanteld en gedraaid?
Ze dachten dat dat was gekomen van het paardrijden?
Helaas moest de spiraal eruit, en een nieuwe zetten had weinig zin, aangezien de kans veel te groot was dat het weer fout zou gaan.

Ik ben toen maar weer begonnen aan de pil.

TP, gefelicieerd met deze 3e, geniet er lekker van, en geniet ook van de vrije uurtjes als je ze hebt.
Ze zijn groot voordat je het weet! :)
Kan begrijpen dat dit even als een klap aankomt.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 15:21

bij mij was hij gaan zweven en heb ik m onder plaatselijke verdoving moeten laten verwijderen, lang leve de pil!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 11:23

TS: hoe is het nu met je? hoe verloopt je zwangerschap?