benangelique schreef:wauw! ninita heeft gewoon een nacht door kunnen slapen! of toch niet? werd je zelf wakker van de inwendige klok?
Suus, het is dat ik me nogal heb ingelezen wbt bv, anders maken mensen je echt gek! fijn om te lezen dat ook jij regelmatig kleren in de week moet zetten ivm de spuitluiers. Niets vreemds aan dus.
ik verwacht niet dat tessa een allergie heeft, ze heeft verder namelijk nergens last van.
Wow Blimm, wat is jouw meid zwaar! dat weegt tessa met 13 weken nog niet eens!
oeh anke, irritant! tessa kijkt wel, maar vooral naar mij of de touwtjes van mijn shirtje ofzo. Is een doek over je heen met voeden een idee? zodat ze minder afgeleid is?
wbt de nachtvoedingen: ik voed tessa meestal nog 1x, maar de afgelopen week heeft ze 2x een hele nacht doorgeslapen. Als ze 5x komt, komt ze 5x. Dat is dan jammer.
Ik voed altijd liggend in bed. Soms blijf ik wakker, soms dommel ik weer in. Na een poosje wordt ik dan toch weer wakker omdat ik een koude arm of borst heb en leg haar dan terug in haar eigen bed. Dat doe ik al vanaf het begin en ze wordt er eigenlijk niet wakker van.
@hier:
vandaag naar het CB geweest voor de 2e serie prikken. Controles waren allemaal goed, gewicht is 4745, lengte 59 en hoofdomtrek 38,3 (vorige keer 4120, 56,5, 37,4). Het is een dunne, maar ze komt goed aan dus dat is blijkbaar haar groei gewoon.
Prikken waren weer naar. Dikke tranen en ze bleef huilen tot we thuis waren. Gauw gevoed en op bed gelegd, want ze viel steeds in slaap. Op bed weer brullen natuurlijk! met samengeknepen billen haar toch maar 20 minuten laten huilen en nu ligt ze al 2 uur lekker te slapen.
Het CB vond wel dat Tessa weinig dronk, omdat ze nu op 5/6 voedingen zit en 6 toch wel minimaal is voor deze leeftijd. Nou, ze kletsen maar. Tessa groeit goed en ik ga haar niet wakker maken om een extra voeding te geven. Bovendien, dan houdt ze toch haar lippen stijf op elkaar, net als wanneer ik probeer haar een keer extra tussendoor aan te leggen.
5-6 voedingen per dag met 3 maand vind ik niet weinig hoor. Die van mij kregen ook echt niet meer.