Maar dan moet Patos 3 lessen wachten voor die leuke capri!!
patos
Geplaatst: 15-05-10 21:53
Mirkim schreef:
Maar dan moet Patos 3 lessen wachten voor die leuke capri!!
Is voor mijn portemonnee wel prettiger
Eerlijk gezegd klinkt die intervaltraining helemaal niet zo zwaar... Maarja, dat dacht ik ook over les 1
Yonker
Geplaatst: 15-05-10 21:54
Hahah als je het net zo doet als mij, 2 broeken voor 30 euro valt het wel mee!!! Ik dacht ook niet dat hij zwaar was Patos... De eerste keer viel die bij mij nog mee maar die tweede keer pfffffff was afzien joh. Dat was eigenlijk 1 van de keren dat ik echt pap in mijn benen had en zoiets had van ik stop nu, maar toch doorgegaan
Toch lesje 7 dan maar, ben een beetje allergisch voor pap in m'n benen Ben een beetje huiverig omdat ik juist na les 7 last van mijn knieen kreeg, maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, dat was gewoon toeval.
bon soir!!! vanmiddag teruggekomen van 2 weken zuid-frankrijk. heerlijke vakantie maar het weer was wat van slag. dagen van 25 graden maar ook van 12 graden met veel regen.
hardloopschoenen lagen in de caravan en daar zijn ze 2 weken lang lekker gebleven. had 't allemaal ns bekeken en langs van die doorgaande wegen lopen waar het verkeer langsraast met 90 km per uur leek mij niet zo fijn. dus morgenochtend weer mijn schoentjes aan en denk dat ik maar 'ns voor lesje 15 van s2r ga. Even voorzichtig weer opbouwen voordat de scheenbeentjes beginnen te protesteren.
In het s2r topic was het best stil de afgelopen 2 weken maar hier is vrolijk doorgekwekt. Alweer deel 3.... gaat lekker! Heb nog niet bijgelezen. Ga ik de komende dagen doen
Mag ik me ook weer melden? Na een break van bijna 4 weken ( )
Tallout
Geplaatst: 15-05-10 22:54
patos schreef:
Loop jij altijd op een harde ondergrond of ook op zachte paden?
Meestal op een harde maar ook wel eens op een zachte ondergrond. Als ik van het pad af ga sta ik namelijk al in het gras. Vind alleen gras moeilijker dan beton.
Dat is waar, ik hoop dat het gezellig is met mijn nieuwe clubgenootjes, en dat ik niet zo word buitengesloten als bij de vorige loop door mijn oude clubgenootjes...
Daar maak ik me nog het meeste druk om eigenlijk..
Ik wil erg graag gaan beginnen met hardlopen, mag ik me hier melden ??
Ik heb een knieblessure gehad, (Mijn knie buigt te ver door zeg maar, dat heb ik trouwens met al mijn gewrichten)
Dus ik ben nu begonnen met wandelen, hoe bouw je het hardlopen het beste op ??
(Ik woon trouwens op Bonaire daar is ongeveer altijd 27 graden, dus ik wil graag adviezen, maar hou een beetje rekening met het warme weer )
Dreeetje
Geplaatst: 16-05-10 03:38
Ik loop met het start to run programma van evy, en meerdere in dit topic lopen hiermee, zij houd de tijd bij hoelang je moet lopen en met een leuk muziekje erbij. Programma kun je downloaden en op je mp3 zetten Met start to run kun je in 10 weken de 5 km kunnen lopen ..
dit is dan 3x in de week ong een half uurtje ..
Hackie
Geplaatst: 16-05-10 03:41
Ah dat is niet zoveel Ik ben niet zo'n hele grote sportster
Heeft iemand een makkelijke link om Evy te downloaden? Heb even gegoogled, maar kreeg het zo snel niet te pakken.