Wat voor "TIK" heb jij...??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:43

Haha, sommige bokkers hier hebben echt grappige tiks :') Die van xxxdonja , geniaaaal _O-
ik heb niet echt bijzondere tiks

S__L schreef:
Ik selecteer ALTIJD de tekst op de computer als ik aan het lezen ben..

heb ik nou ook :D En ik til wel vaak 1 wenkbrauw op, kan het met beide wenkbrauwen :+

Kan er ook niet tegen als er lichaamsdelen buiten het bed hangen, dood eng :x

Daantjee12

Re: Wat voor "TIK" heb jij...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:45

DAt had ik vroeger altijd. Bang dat hetgene wat buiten bed hing opgegeten zou worden door pirhanja's of wolven ofzo. Best gek, in je eigen huis. :')

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:46

Ik had trouwens vroeger ook. Als ik speelde met poppen oid. Maakte ik een vuist, en kneep het tegen me wangen aan. Geeft een heel raar gezicht. Maar merkte het zelf niet. Maarja, Nu 'speel' ik niet meer, dus heb er ook geen last mee van _O-

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:50

m'n haar over mn oren doen :j
klasgenootje heeft het toevallig vandaag getelt,
en ze kwam op 47 keer in een kwartier.. :o

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:54

ik heb nu n berg hechtingen achter mn oor en ik moet er steeds even aan zitten, niet pulleken ofzo maar gewoon even voelen ook zo irrie maar het moet gewoon steeds :+

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:58

ik heb van die elastiekjes voor je beugel, en daar zit ik er de hele tijd met mijn tong aan.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:59

tot ze knappen :')

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:02

heel de tijd bewegen en druk doen in de klas, om zoveel mogelijk calorieen te verbranden xD
ja, als je al zolang eetgestoord ben dan blijft het in je kop zitten, en blijf je bewegen ;)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:03

Mijn tik is trouwens overal op tikken, en dan het deuntje van Amelie. := erg vervelend.

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:05

Jilletje schreef:
tot ze knappen :')

JA IDD

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:06

Én áltijd in de brievenbus kijken als ik naar binnen loop, ookal weet ik dat er niks in zit..

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:09

ik pluk ALTIJD de droge velletjes van m'n lippen. ( en als die er niet zitten, dan pulk ik net zolang tot er vel loslaat)
vooral in de winter is het extreem, loop ik 9 van de 10 keer met een bloedlip omdat ik weer de hele dag eraan zit te pulken.
thuis voor de TV is het altijd maar 1 woord door het hele gezin: Cynthia.. LIP!!!!":+

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:36

S__L schreef:
Ik selecteer ALTIJD de tekst op de computer als ik aan het lezen ben..

jaaa dat doe ik ook altijd!

- smarties oid kleur bij kleur leggen en dan kleur voor kleur opeten
- bij ons is een plein met blauwe stenen, maar met gele stenen staar cirkelachtige dingen op! ik heb de tik dat iik niet op de gele stenen mag komen. als ik bij mn moeder in de auto stap maar er zit een gele steen in de weg, moet ze even een stukje achteruit rijden zodag ik er ook bij in kan :')
- ik eet eerst alle groente uit de soep en daar na de soep zelf
- lekkerste voor het laatste bewaren (zie hoe dat gaat bij de soep)

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:40

ik moet elke ochtend douchen, anders voel ik me vies! (tenzij ik naar de paarden ga, dan maakt het niet uit)
Vanochtend was ik aan het douchen, ging ineens het water uit; leiding afgesloten. Was chaggie joh :o gelukkig na een uur (kwartier voordat ik naar school moest) deed het water het weer en ben snel nog ff onder de douche gesprongen :P

rayo_de_sol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:42

hardop tegen mezelf praten :D

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:55

Ik kan nooit, maar dan ook nooit stilzitten. Ik tril altijd met mijn been, zonder dat ik het doorheb. Als ik mijn ene been eindelijk stil heb, gaat mijn andere been wel weer trillen...

Ook tik ik altijd met mijn vingers ergens op, of zorg ik dat mijn vingers elkaar steeds aanraken. (Bijv. met mijn duim alle andere vingertoppen langsgaan van die hand in een bepaalde volgorde.) Als ik dit te lang gedaan heb, ga ik op de tafel drummen ofzo. :+

Daarnaast kauw ik ook altijd aan de binnenkant van mijn wang en lip. (Wat er echt NIET charmant uitziet, maar ik kan het echt niet stoppen.) En ik "pluk" altijd velletjes van mijn lippen.

Dat spiertjes aanspannen met autorijden komt me bekend voor... Als ik ergens passagier ben, span ik altijd een spiertje in mijn bovenbeen of kuit aan bij elk paaltje dat langskomt, of bij elke lantaarnpaal. Heel vermoeiend en ik kan nooit stoppen.

Ik sta ook echt bekend als neurotisch persoon. :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:56

rayo_de_sol schreef:
hardop tegen mezelf praten :D

Doe ik ook! En mensen die me inhalen op de fiets maar raar kijken...

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 22:25

Lowara schreef:
ik pluk ALTIJD de droge velletjes van m'n lippen. ( en als die er niet zitten, dan pulk ik net zolang tot er vel loslaat)
vooral in de winter is het extreem, loop ik 9 van de 10 keer met een bloedlip omdat ik weer de hele dag eraan zit te pulken.
thuis voor de TV is het altijd maar 1 woord door het hele gezin: Cynthia.. LIP!!!!":+

:oo Ik ook. Er is ooit een foto van gemaakt en sindsdien doe ik het minder. Ziet er gek uit. :)

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 23:20

Ik friemel con-stant.
Ik kan gewoon echt niet stil zitten en nergens aan zitten.

Als ik rustig met iemand aan het kletsen ben moet ik wel ergens aan frunniken. Aan mijn haar, de touwtjes van mijn trui, draadje die los zit, aan mijn ring friemelen, vingers knakken, sleutelbos rammelen, tas open en dicht doen, klitteband vast-los-vast-los, etc.

Ook doe ik veel aan nep krabben terwijl ik geen jeuk heb en nep gapen terwijl ik niet hoef te gapen.
Vreemd genoeg kan ik nu op commando écht gapen.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 23:45

-elke spiegel die ik zie MOET ik in kijken om mn uiterlijk te checken, heb ik al héél erg lang helaas. Slechte gewoonte maar anders word ik heel gefrustreerd en onzeker. Ook ramen trouwens, als die weerspiegelen.
-ik ga altijd met mijn hand door mijn haar
-ieder puistje, pukkeltje, bobbeltje, mee-eter, velletje of wat dan ook op mijn gezicht MUST BE DESTROYED!!! Zit altijd te plukken, te wrijven, te krabben enz. Vreselijke en ultra RANZIGE eigenschap
-stress eten
-stress krabben
-altijd met mn been wiebelen
-tekst selecteren, en heel vaak erop klikken als ik aan het lezen ben op de computer
-héél vaak op mijn mobiel kijken of ik smsjes oid. heb
-friemelen
-tijdens spreekbeurten, presentaties en dat soort dingen ga ik altijd heel hard aan mijn rechter pink trekken met mijn linkerhand, of aan mn andere vingers maar meestal alleen mn pink. Heb dat niet door maar word erop gewezen.
-ik trek op de fiets altijd echt ziljoen keer m'n shirt omlaag als ik het gevoel heb dat er iemand achter me fietst
-ik praat echt enorm veel, soms praat ik ook door mensen heen. Komt omdat ik me niet kan concentreren op één ding en als me iets te binnen schiet begin ik er spontaan over te praten en na een paar seconden ben ik de essentie van mn verhaal alweer vergeten en ga ik doorpraten over iets totaal anders. Mijn gepraat is compleet onsamenhangend meestal, een hééééle hoop mensen begrijpen niks van wat ik zeg. (komt door mijn ADD) Ik praat ook veel te veel over mezelf waardoor mensen denken dat ik nogal een narcist ben :P Terwijl ik dat totaal niet ben :P
-tot in extreme mate uitstel gedrag... Ik stel echt álles uit. Álles. Huiswerk, opruimen, opstaan, gaan slapen maar ook gewoon dingen waar ik echt heel veel zin in heb! Bijvoorbeeld naar mijn paard gaan, naar vriendinnen gaan, naar mijn vriendje gaan, naar de bioscoop gaan, koken... Alles!
Ik ben gewoon echt enorm snel afgeleid. Als er iets dichter in de buurt is dan het doel waar ik moet zijn, dan ga ik dat doen. Ook al heb ik in datgene totaal geen zin of weet ik dat ik het niet moet doen en dat het slecht is...
Ik kom dus echt ALTIJD en OVERAL te laat... :=

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 23:45

Ik had er vroeger een heel aantal ( niet zo erg dat ik het gevoel had dat er iets slechts zou gebeuren als ik dat niet deed, maar ik had er wel een aantal ), maar ik ben er nu wel grotendeels overheen gegroeid. Even kijken wat ik me nog herinner.

-niet op halve tegels stappen/fietsen ( ik had een heel punten systeem in m'n hoofd, halve tegels waren punten aftrek :+ )
- Altijd met links willen/moeten eindigen als ik een trap op of afloop ( zelfde punten systeem :+ ). Dit heb ik niet meer, behalve bij trappen die ik "ken", daarbij kom ik nog altijd met links uit.
- Altijd met links over een streep/scheur op de grond willen stappen.
- Alleen maar over de lange strepen rijden op een verkeersdrempel.

Zoals gezegd ben ik over de bovenstaande "tic's" heen gegroeid. Tegenwoordig heb ik nog wat onschuldigere gewoontes.

-Ik moet altijd weten hoe laat het is, ik vind het enorm irritant niet te weten hoe laat het is. Resultaat op m'n werk: Hele geiritteerde collega's dat ik iedere vijf minuten naar de klok zit te kijken. Vinden het heel ongeduldig staan :+
- Ik zit heel veel aan mijn haar, eigenlijk altijd.
- Ik zit overal aan te friemelen. Ringen draag ik niet, want ik doe ze honderd keer per dag om en af. Shirtjes met sliertjes of iets dergelijks wordt constant aan gefriemeld.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 06:38

Ik heb voor sommige een hele irritante tik O:)

Ik móet namelijk altijd bewegen.
Als ik op de bank zit met mijn benen over elkaar, dan gaat mijn been op en neer, als ik in bed lig dan wiebel ik mijn kont of benen heen en weer etc :')
Man weet altijd wanneer ik echt slaap, want dan beweeg ik niet meer. :+

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 06:46

Oei tijd voor de confrontatie.....

Ik pulk altijd aan mijn lip. Het doet verrekte pijn maar als ik het weer voor elkaar heb dat het velletje van mijn bovenlip af is dan krijg ik een heel apart gevoel van binnen :+
Heb het ook een tijd aan mijn onderlip gedaan, die was helemaal blauw :=

Bij moet altijd alles keurig in de keukenkastjes staan, glazen bij elkaar gesorteerd e.d. netjes afbeeldingen naar je toe, vriendlief zet het gewoon neer en dan ga ik het weer keurig herstellen :+

Mijn geld moet altijd netjes gekopt in mijn portemonee zitten en op oplopende volgorde, dus eerst 5, dan 10 en ga zo maar door :P

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 06:46

ik kijk altijd voor ik iets opeet op de houdbaarheids datum..
want ik hoef echt niet iets wat over datum is! zelfs niet al het maar 1 dag is

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 07:45

Hihi ik lig echt dubbel om sommige bokkers.

Ik heb er nog een:
ik moet altijd 2 paar sokken aanhebben als ik ga paardrijden ( is behoorlijk warm inde zomer kan ik je Zeggen! ) 1 paar onder mn rijbroek, en dan moet het onderste randje van mn rijbroek (waar dat klittenband zit) een stukje omgevouwen zijn. Als het dat niet past maak ik het passend. :=