Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rijerijerije schreef:Paula: kun je niet eerst een stukje eraf halen zodat het nét niet ECHT kort is? Dan kun je er even aan wennen en ook een beetje zien of het echt bij je past...Als het je dan bevalt, kun je daarna nog écht kort gaan!
Ik vind het zelf ook heel gaaf, heb er zelf ook over nagedacht om het te doen (vb staat een stukje terug) maar ik heb het nu ong. kaaklijn, iets langer, en ik denk dat écht kort weer te ver voor mij zou gaan....
P.S. Heb jij trouwens mevrouw Helderder als ava?! STOER!!!!
xdniesje schreef:Hallo!
Ik heb erg krullend haar, en ik vind het absoluut niet mooi! Daarom stijl ik het dus elke dag. Nu merk ik dat mijn haar minder snel groeit, en ik steeds sneller dunne puntjes krijg. Ook krijg ik last van droog en dof haar..
Dus tijd om in actie te komen dacht ik!
Ik ben nu dus opzoek naar producten die je haar goed beschermd tegen de hitte en het goed verzorgd. Ook shampoos, maskers,betere stijltangen en truukjes zijn welkom! IK hoop dat iemand iets weet
aardbeitje_ schreef:Heeft iemand ervaring met de ontkleuringscréme bij de DA e.d.?
Ik heb mijn haar nu koperblond met een bruine onderlaag, maar wil het koperblonde heel graag witblond hebben en normale blonde verf haalt helemaal niets uit!
Dus nu bedacht om het te ontkleuren en er dan witblond overheen te gooien, maar heb ik geen kans dat het oranje/groen/paars/blauw-achtig word?
Margoooo schreef:Oke, ik heb ook even een vraag. Ik ben van mezelf blond, best wel lichtblond. Maar, ik word ouder haha (16) en mijn haar word ook donkerder. Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk bruin haar krijgen. Nou heb ik in dec '09 een bruine spoeling bij de kapper laten doen. Maar het zit er nu nòg in! Ik was het best wel vaak, en sinds kort met anti-roos shampoo omdat ik hoorde dat spoeling daardoor er sneller uit is. Maar ik wil gewoon zo graag weer blond zijn!
Ik heb zitten denken, kan het niet zijn dat de kapper zich vergist heeft en verf in mn haar heeft gedaan? Mijn moeder zegt dat dit niet kan, want dan moet ik uitgroei hebben volgens haar.
Nou zei mijn vader, dat de spoeling er uit is, en dat dit mijn eigen kleur is nu! Maar dat wil ik helemaal niet!
Wie heeft tips voor mij? Wat is er waarschijnlijk aan de hand?
Ik wil het weer blond, zat eerst te denken om het blond te laten verfen, natuurlijk bij de kapper. Maar als ik dan uitgroei krijg is ook zo lelijk. Dus nu denk ik aan heeel veel blonde highlights, goed idee?
idinn schreef:@Margoooo : bij sommige blijft spoeling veel langer zitten (zeker als je donkerder op blond doet wil een deel nogal lang blijven zitten). Kan je niet naar de kapper voor advies denk dat die wel weten wat ermee te doen en of je spoeling nog verder eruit zal gaan (als die er nog zit)?
Ukkiee schreef:Als je haar groeit, groeit de spoeling er wel uit hoor. Die groeit niet met je haar mee