Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zolang blijf ik lekker rondlopen in mijn Agu-pakje (waar het merk maar piepklein opstaat gelukkig)
als het droog blijft dan. SplashIsLief schreef:Mijn fiets is ook zwart/grijs met wat kleine rode accenten. Ik wil fietsen, maar heb al dagen niet op de fiets gezeten door een zware griep/longontsteking. Grrrrr.
Geen leuke manier om je vrije dagen door te brengen..
Even doorbijten.zilverster schreef:Knap hoor!
1x eerder geoefend met klikpedalen en niet gevallen? Nog knapper
Wie weet in de toekomst dat ik me er aan waag
. Ik heb me zo in de berm laten ploffen, ik had geen snelheid meer
.
. Maar ach, zolang ik er maar voldoende snelheid in had, ging het prima. SplashIsLief schreef:Morris schreef:Ik heb me op een verjaardag laten ompraten, en voor ik het wist had ik toegezegd dat ik mee zou doen met de RVV. Maar wie A zegt moet ook B zeggen.
Zo heb ik me een keer om laten praten voor een spinningmarathon van 4 uur terwijl ik nog nooit gespind had
, wow, 4 uur, da's heftig!! En volgehouden?? Starsailorr schreef:Mijn papa is gek van fietsen, en fietst in de zomer ook mee vanuit Italie naar Nederland (voor ;n goed doel) hij haalt zijn kleding enzo bij de decathlon, schijnt goede kwaliteit te zijn, met lage prijs!
Decathlon kleding is echte rotzooi, prima als je ze de volgende dag weg wil gooien. Zeem is ook niks, helemaal niet voor langere tochten. Ik geef nu een paar tientjes meer uit maar doe dan veeeeeeeeeel langer met de kleding!
wat knap! Heb je dan geen last van je voeten enzo?
) echt zo raar!
inmiddels ben je beter getraind?