Normaal hoef ik het echt niet te doen omdat mijn wenkbrauw van de bovenkant al ontzettend strak is! Maar nu dus neit meer
Odysseus
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-10 21:09
Samm schreef:
Ik ga het morgen ook halen...durven jullie het ook op je hoofd ( haaraanzet) te smeren? Ik ben bang dat me haren ervan gaan uitvallen, ben zowieso een beetje huiverig voor zogenaamde goedjes
Ok ik heb dus van mezelf enorm strakke bovenkanten van m'n wenkbrauw. Dus heb nog nooit zulke verdwaalde haren gehad, tot ik een paar keer met wonderolie erop had gesmeerd
Zoals je kan zien mag ik de onderkant ook wel weer eens een keer gaan bijwerken zeg
1 keer geepileerd daarboven en dan blijft het terugkomen, had mezelf voor genomen om het maar te laten groeien zodat het weer 1 geheel werd.. maar dat ziet er ook niet uit tijdens de groei periode.. dus dan maar netjes bijhouden telkens
ik denk dat dat wel meevalt Ik ben ook al een aantal keer uitgeschoten of als ik smorgens wakker werd dat het onder mn ogen zat ipv op mn wimpers.. maar nog geen extra haartjes gezien hoor
pcies, kan nooit zo snel al dat zou wel echt een wonder zijn
M_ariskaa
Geplaatst: 06-04-10 13:56
Anoniem schreef:
Bij de meeste drogisten hebben ze wonderolie Ik had het overigens gevraagd bij de etos, maar ze kenden het niet (en blijkbaarhebben ze het dus gewoon wel )
Ik heb het ook gekocht n.a.v. dit topic. Je kunt het dus het beste opbrengen langs de wimperrand met een wattenstaafje? En moet je 's ochtends je ogen ook nog schoonmaken? Bij de Etos in Groningen stonden nog maar 2 flesjes, volgens mij is er een run op sinds dit topic.