Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(jullie ook trouwens
) Ik merk alleen steeds meer dat anderen er moeite mee hebben. Met mijn stemmings wisselingen en zo. Dat mensen nu ook echt beginnen te geloven dat ik niet meer kan van wat ik eerst wel kon. Maar ik krijg ook steeds meer het gevoel dat "anderen" de schuld bij mij leggen voor hoe ik nu lichamelijk en geestelijk ben. Dat ik zielig loop te doen. HALLO, ik ben nog jong en nu gehandicapt. Dat ik maar EVEN een nieuw leven moet gaan lijden. Ja, dat lukt ook wel 1 2 3. De gekken. Ik vraag me ook regelmatig af "wanneer houd het eens OP!" Steeds 1 stap vooruit, 2 stappen achteruit.
En ja.......... mannen komen duidelijk van mars, vrouwen van venus. Of mannen ons, deprie, vrouwen ooit zullen begrijpen?.........K weet nie. Het zinnetje als reactie op dat je erg gespannen was "Heb het er dan nu maar niet meer over" Sorry, slaat nergens op. Ik zou dan nog meer spanning opbouwen dan er al is.

voor jou.
Het zijn toch heel andere wezens dan vrouwen. Heeft je broertje toch nog wel een leuke verjaardag gehad?
kaartje was dus veel duurder dan ik achter gehouden had en saldo kan dat niet opbrengen
. Ik baal als een stekker, ik kan nu niet naar haar toe, ik heb altijd geleerd "beloofd is beloofd" Ik maak ook geen beloftes als ik niet zeker weet dat ik het niet voor elkaar krijg. Straks maar bellen dat ik niet kom, hoop dat ik het droog hou, zit nu al weer met tranen. Straks maar de voorjaars markt over, misschien geeft dat wat afleiding.

Een dikke knuf. Ik geloof dat je echt wel kan leren je zelf te respecteren. Het belangrijkste is wel dat je iemand vind die je daar goed bij kan begeleiden. Deze heb je dus nog niet gevonden. Neem eens contact op met Klara Adelena, zij geeft workshops (in vrouwen bewustzijn o.a.) en is lichaamsgeoriënteerde psychotherapeute. www.wildewijzevrouwen.nl Ik denk dat zij je wel kan helpen met je zelfbeeld.
!